abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2015 @ 20:55:24 #251
368283 ato
pi_156305649
Ik ben ook super blij met deze keuze, ik vind het laatste liedje ( up tempo) goed hoor.
Wat ik vooral leuk aan hem vind, is zijn nuchterheid, winnaarsmentaliteit , uitstraling, goede stem, dat hij er 100 % voor gaat.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 september 2015 @ 20:58:40 #252
163650 Greys
pi_156305760
Nummer 1 trending topic op Twitter *O*
En de meningen zijn opvallend positief :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 september 2015 @ 20:59:20 #253
163650 Greys
pi_156305795
We zijn ook trending topic op FOK! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:00:02 #254
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_156305818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef Greys het volgende:
Nummer 1 trending topic op Twitter *O*
En de meningen zijn opvallend positief :o
Wereldwijd mag ik hopen, toch? :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 september 2015 @ 21:01:05 #255
163650 Greys
pi_156305868
Nou Marga toch! :o

di 22 sep 2015, 20:58
The Common Linnets steunen Douwe Bob

van onze redactie
Ilse DeLange vindt het een goede zaak dat Douwe Bob volgend jaar naar het Eurovisie Songfestival in Stockholm gaat.
Ilse, die in 2014 met The Common Linnets (toen nog met Waylon) tweede werd in Kopenhagen, steunt de Nederlandse inzending. "Douwe Bob. Love it! #Eurovision", zo is te lezen in een tweet van Ilse's groep.
Ook De Troubadour-zangeres Lenny Kuhr, de winnares van 1969, is blij dat Douwe Bob naar het Songfestival gaat. "Leuk jong die Douwe Bob en hij kan zingen. Lijkt me een goede keus. Wellicht de eerste mannelijke Nederlandse winnaar", zo laat zij op sociale media weten.
Gerard Joling, die in 1988 en in 2004 meedeed aan het liedjesfestijn, noemt het een geweldige keus dat Douwe Bob ons land vertegenwoordigt. "Wat een talent!"
Marga Bult is minder enthousiast. "Douwe Bob is vrij jong en nog niet heel ervaren", zei ze eerder tegen het AD. "Ik denk dat ze nu een beetje teruggrijpen op de country en rock, want dat werkte ook met Ilse en Waylon. Toch zou ik voor zo’n groot podium eerder kiezen voor iemand die ruimschoots ervaring heeft."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 september 2015 @ 21:02:00 #256
163650 Greys
pi_156305904
Als Lenny Kuhr zegt dat het goed zit, zit het goed.

LAIIIIIIIILALA LAIIIIIIIIIIILALA LAI LA LA LAI LALA w/

(Ik doe zo weer normaal hoor jongens. Dit hoort er even bij.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:03:16 #257
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_156305965
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef Greys het volgende:
Als Lenny Kuhr zegt dat het goed zit, zit het goed.

LAIIIIIIIILALA LAIIIIIIIIIIILALA LAI LA LA LAI LALA w/

(Ik doe zo weer normaal hoor jongens. Dit hoort er even bij.)
Als je het maar laat. :P

Lekker deze stemming vasthouden tot we gewonnen hebben. *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2015 @ 21:03:24 #258
368283 ato
pi_156305970
Ach Marga maakt ook af en toe een misser, grappig dat de artiesten zo negatief over het liedje van TCL waren verleden jaar..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2015 @ 21:04:23 #259
368283 ato
pi_156306011
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef Greys het volgende:
Als Lenny Kuhr zegt dat het goed zit, zit het goed.

LAIIIIIIIILALA LAIIIIIIIIIIILALA LAI LA LA LAI LALA w/

(Ik doe zo weer normaal hoor jongens. Dit hoort er even bij.)
Heerlijk om je zo enthousiast te zien Greys..
Life can be a bitch, so like it..
pi_156306354
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef Greys het volgende:
Nou Marga toch! :o

di 22 sep 2015, 20:58
The Common Linnets steunen Douwe Bob

van onze redactie
Ilse DeLange vindt het een goede zaak dat Douwe Bob volgend jaar naar het Eurovisie Songfestival in Stockholm gaat.
Ilse, die in 2014 met The Common Linnets (toen nog met Waylon) tweede werd in Kopenhagen, steunt de Nederlandse inzending. "Douwe Bob. Love it! #Eurovision", zo is te lezen in een tweet van Ilse's groep.
Ook De Troubadour-zangeres Lenny Kuhr, de winnares van 1969, is blij dat Douwe Bob naar het Songfestival gaat. "Leuk jong die Douwe Bob en hij kan zingen. Lijkt me een goede keus. Wellicht de eerste mannelijke Nederlandse winnaar", zo laat zij op sociale media weten.
Gerard Joling, die in 1988 en in 2004 meedeed aan het liedjesfestijn, noemt het een geweldige keus dat Douwe Bob ons land vertegenwoordigt. "Wat een talent!"
Marga Bult is minder enthousiast. "Douwe Bob is vrij jong en nog niet heel ervaren", zei ze eerder tegen het AD. "Ik denk dat ze nu een beetje teruggrijpen op de country en rock, want dat werkte ook met Ilse en Waylon. Toch zou ik voor zo’n groot podium eerder kiezen voor iemand die ruimschoots ervaring heeft."
Zoals een, ik noem maar eens een zijstraat, Traincha.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 september 2015 @ 21:13:30 #261
862 Arcee
Look closer
pi_156306476
Marga is vast een leuke vrouw, maar ze kan beter zwijgen over de ESF-deelnemers.

quote:
Marga Bult: ‘Douwe Bob naar Songfestival slecht plan’

Marga Bult denkt dat de AvroTros er niet verstandig aan doet om Douwe Bob naar het Songfestival te sturen. Dat vertelt ze vandaag in het AD. Het gerucht gaat dat de AvroTros en Douwe Bob er al uit zijn met elkaar, maar dat zou Bult betreuren. “Douwe Bob is vrij jong en nog niet heel ervaren. Ik denk dat ze nu een beetje teruggrijpen op de country en rock, want dat werkte ook met Ilse en Waylon. Toch zou ik voor zo’n groot podium eerder kiezen voor iemand die ruimschoots ervaring heeft.“

Bult was aanwezig bij de afgelopen editie van het Eurovisie Songfestival in Wenen. “En zelfs voor iemand als Trijntje Oosterhuis, met bakken ervaring, was het heel moeilijk.”

De zangeres heeft wel een aantal andere suggesties. “Ik zou graag Within Temptation op die bühne zien. Of O’G3NE: die meiden zijn niet heel bekend, maar zingen al van jongs af aan.’‘

Marga Bult vertegenwoordigde ons land op het Eurovisie Songfestival van 1987.
Bron.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_156306482
Ik ben meer fan van zijn balladwerk dan zijn uptemponummers.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 september 2015 @ 21:17:47 #264
163650 Greys
pi_156306569
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zoals een, ik noem maar eens een zijstraat, Traincha.
Ja, dat ging zo lekker met al haar ervaring idd :') :D
De Toppers hadden ook al in de Arena gestaan maar dat zegt echt niks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156306680
Is dat saaie ruknummer dat hij in DDWD zong muziek die hij normaal maakt?
Helaas, dan zijn we wederom kansloos.
En de opmerking, we zijn een band, doet me denken aan die supersaaie 3 J's. Die dachten ook gewoon als band daar een beerje te staan net een doodsaai nummer. Werden ook laatste.

Hopelijk gaan ze vanaf nu een keisterke act in elkaar zetten en eindeloos oefenen. En niet in die week eventjes op de gang van het hotel wat in elkaar klungelen.

Sorry voor mijn cynisme. Maar ik krijg nier echt een wauwgevoel bij die presentatie en muziek van daarnet.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 september 2015 @ 21:23:45 #266
163650 Greys
pi_156306836
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Injetta het volgende:
Hopelijk gaan ze vanaf nu een keisterke act in elkaar zetten en eindeloos oefenen. En niet in die week eventjes op de gang van het hotel wat in elkaar klungelen.
Dat zeiden ze nou net duidelijk bij DWDD. Dat hij nu al aan het werk is om te wennen aan in-ear monitoring, dat ze alles tot in de puntjes gaan regelen en hij zo blij is dat het nu al bekend is omdat ze alles nu al heel vroeg gaan voorbereiden en uitwerken. Het nummer is al bijgewerkt en zo goed als klaar. Ze gaan ook aan de visualisering werken omdat ze weten dat alles moet kloppen. Dus nee, ze gaan niet iets op de gang in elkaar klungelen, daar kunnen we echt zeker van zijn, daar werd de nadruk op gelegd.

Nou deden bij Trijntje ook wilde verhalen de ronde over mooie visuele effecten, maar dat heeft ze nooit zelf bevestigd. Nu hebben zowel DB als Jan Smit bevestigd dat het allemaal tot in de puntjes uitgewerkt gaat worden en daarom wordt alles pas in februari bekend gemaakt zodat de clip en alles klaar is. Niet met een halfbakken prutswerkje komen, maar meteen alles goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156306865

Dit vind ik een mooi nummer O+
  ESF Reporter dinsdag 22 september 2015 @ 21:24:44 #268
87554 Cee
Welluk?
pi_156306874
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Injetta het volgende:
Is dat saaie ruknummer dat hij in DDWD zong muziek die hij normaal maakt?
Helaas, dan zijn we wederom kansloos.
En de opmerking, we zijn een band, doet me denken aan die supersaaie 3 J's. Die dachten ook gewoon als band daar een beerje te staan net een doodsaai nummer. Werden ook laatste.

Hopelijk gaan ze vanaf nu een keisterke act in elkaar zetten en eindeloos oefenen. En niet in die week eventjes op de gang van het hotel wat in elkaar klungelen.

Sorry voor mijn cynisme. Maar ik krijg nier echt een wauwgevoel bij die presentatie en muziek van daarnet.
Cynisme en wat nuchterheid is prima op z'n plaats tussen al het gejubel. Ik hang nog steeds in de gordijnen van vreugde. Maar ik kan me voorstellen dat het niet ieder z'n ding is.

Ik zelf krijg bijvoorbeeld complete jeuk iedere keer dat iemand Within Temptation of een of andere DJ oppert om naar het ESF te sturen.

Moet wel zeggen dat Calm After The Storm over het algemeen ook werd bestempeld als 'saai ruknummer'. Tot aan de halve finale toe.
  ESF Reporter dinsdag 22 september 2015 @ 21:28:33 #269
87554 Cee
Welluk?
pi_156307011
DB leek zelfs nog een beetje ontdaan en verontwaardigd over 't feit dat hij vorig jaar was gepasseerd. Zo graag wilde hij. O+

Toch eens kijken of ik 'm op een braderietje kan aanschouwen een dezer maanden. :P
pi_156307064
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Injetta het volgende:
Is dat saaie ruknummer dat hij in DDWD zong muziek die hij normaal maakt?
Helaas, dan zijn we wederom kansloos.
En de opmerking, we zijn een band, doet me denken aan die supersaaie 3 J's. Die dachten ook gewoon als band daar een beerje te staan net een doodsaai nummer. Werden ook laatste.

Hopelijk gaan ze vanaf nu een keisterke act in elkaar zetten en eindeloos oefenen. En niet in die week eventjes op de gang van het hotel wat in elkaar klungelen.

Sorry voor mijn cynisme. Maar ik krijg nier echt een wauwgevoel bij die presentatie en muziek van daarnet.
Dit. Ik werd er niet koud of warm van, wat ik net zag. Ben niet echt bekend met Douwe Bob moet ik wel eerlijk zeggen. Ik hoop dat er een goede act komt :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 september 2015 @ 21:30:05 #271
163650 Greys
pi_156307071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:28 schreef Cee het volgende:
DB leek zelfs nog een beetje ontdaan en verontwaardigd over 't feit dat hij vorig jaar was gepasseerd. Zo graag wilde hij. O+

Toch eens kijken of ik 'm op een braderietje kan aanschouwen een dezer maanden. :P
Hij zei dat wel lief. "Ja nou ja toen eh... kozen ze toch voor iets anders".

Ik hou ervan, iemand die zelf écht graag wil.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156307421
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:28 schreef Cee het volgende:
DB leek zelfs nog een beetje ontdaan en verontwaardigd over 't feit dat hij vorig jaar was gepasseerd. Zo graag wilde hij. O+

Toch eens kijken of ik 'm op een braderietje kan aanschouwen een dezer maanden. :P
Als die niet scoort op het ESF, dan zijn die braderieën waarschijnlijk de plek waar die de komende jaren niet weg te slaan is :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2015 @ 21:42:29 #273
368283 ato
pi_156307553
Ach dat liedje van net, klonk een beetje als het liedje van Denemarken verleden jaar alleen vocaal stukken sterker.

Ik hoop dat hij met met een jazz of blues achtig liedje komt en natuurlijk prachtig in beeld.
Ik geloof er ook wel in.

Ik vind ook niet alles goed van hem hoor, dat laatste hitje ( sunshine) vond ik wel goed.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2015 @ 21:42:46 #274
368283 ato
pi_156307562
En sommigeballads ook.
Life can be a bitch, so like it..
  Redactie Sport dinsdag 22 september 2015 @ 21:46:55 #275
109131 crew  sportfreak
pi_156307736
Wat was eigenlijk de laatste keer dat Nederland een solo zanger stuurde?

Zangeressen genoeg geweest de laatste jaren, maar een man kan ik me niet herinneren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')