Echt leuk is het niet hier he?quote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb meer dan een kwartier gewacht.... Niemand
Sorry, ik had niet gezien dat ik de lapo had.quote:
OK dat kan gebeurenquote:Op zondag 20 september 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet gezien dat ik de lapo had.
Dat multitasken is ook niks voor mij.....quote:
Is gewoon vermoeiend en je laat steken vallen zo simpel is hetquote:Op maandag 21 september 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat multitasken is ook niks voor mij.....
Ik was tussendoor ook nog mijn haren aan het verven.quote:Op maandag 21 september 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gewoon vermoeiend en je laat steken vallen zo simpel is het
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...quote:Op maandag 21 september 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was tussendoor ook nog mijn haren aan het verven.
quote:Op maandag 21 september 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...
Lach maar, maar ik zie er weer toppie uit.quote:Op maandag 21 september 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...
All aangepastquote:Op maandag 21 september 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
Chuf... kappen nou daaro, anders krijgen we op onze kloten dat we off topic zijn
Ben jij van origine ook donkerblond en heb je het nu weer lichtblond? Of zijn de grijze haren weer verdwenenquote:Op maandag 21 september 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lach maar, maar ik zie er weer toppie uit.
Alleen de grijze haren weg, ik gebruik exact mijn voormalige eigen kleur.quote:Op maandag 21 september 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij van origine ook donkerblond en heb je het nu weer lichtblond? Of zijn de grijze haren weer verdwenen
slaap lekker Fannquote:Op maandag 21 september 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, ik geef je Spaans muziek topic wel effe een schoppie![]()
met deze...
Oei weer een bezemquote:Op maandag 21 september 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
Chuf... kappen nou daaro, anders krijgen we op onze kloten dat we off topic zijn
Welk kleurtje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |