Daar mogen ze zelfs in alle vrijheid mensen aanvallenquote:Op zondag 20 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanjaarden zijn zeer begaan met het dierenwelzijn.
Vooral in Pamplona
Die koning van Spanje was een groot voorbeeld.quote:Op zondag 20 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanjaarden zijn zeer begaan met het dierenwelzijn.
Vooral in Pamplona
Nee.quote:Op zondag 20 september 2015 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Jaguar denk ik, leeuw sowieso niet.
Jaguar is een panter, zwaarder gebouwd. Leeft ook ergens anders dan de cheeta/jachtluipaard.quote:Op zondag 20 september 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Al verwar ik Jaguar/Cheetah ook wel eens
oh dat beest moest dus een cheeta voorstellen?quote:
Volgens mij ook. Of gewoon Acinonyx jubatus gebruikenquote:Op zondag 20 september 2015 21:54 schreef iBenny het volgende:
Het is toch Cheetah en niet Cheeta? Een Cheeta is een chimpansee-soort
Als dat zo is, klopt het antwoord dus nietquote:Op zondag 20 september 2015 21:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Of gewoon Acinonyx jubatus gebruiken
*windturbinesquote:Op zondag 20 september 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten heel Nederland volbouwen met windmolens
Aeneas Trojanus est.quote:Op zondag 20 september 2015 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Senātus Populusque Rōmānus ("The Senate and People of Rome")
Greys en Fred_B vinden dit leuk.quote:
ook iddquote:Op zondag 20 september 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar rent toch een hamster door?
Ik kruip net weer van achter de bank vandaan.quote:Op zondag 20 september 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Greys en Fred_B vinden dit leuk.
Wist wel dat het Klimt nooit kon zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Tagliano het volgende:
Hier heb ik bijster weinig verstand van
Ik ga voor Volkert denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik twijfel tussen studio voetbalgenot of Volkertgod straks.
Wat is er over Volkert?quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik twijfel tussen studio voetbalgenot of Volkertgod straks.
Moordenaar Pim Fortuyn gevolgd met verborgen cameraquote:
Doping voor je haar?quote:Op zondag 20 september 2015 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
A net als die spuitbussen voor je haar.
quote:Op zondag 20 september 2015 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik zou van dat geld een keer een fatsoenlijke kapper nemen.
quote:Op zondag 20 september 2015 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik zou van dat geld een keer een fatsoenlijke kapper nemen.
quote:Op zondag 20 september 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zeg altijd wat ze spelen
Leuk verzonnenquote:
quote:Op zondag 20 september 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaan er heel veel fout hebben
#viesdomquote:Op zondag 20 september 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen veel mensen op de automatische piloot lengte x breedte hebben gedrukt
Ja vind ik welquote:
Kan ik me voorstellen. De kandidatenpool is net een bejaardensoos.quote:Op zondag 20 september 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
Hebben die mensen niet gewoon geen zin om volgende week terug te komen?
Ik wist 'm toevallig, maar zo makkelijk was ie ook weer niet uitsloverquote:
Ja, en PK is paardenkrachtquote:
Pound square inchquote:
Druk ja, meestal gebruikt voor luchtdruk in de praktijk.quote:
PK is een eenheid van vermogen, geen kracht (ondanks dat PK wel paardenkracht betekent).quote:Op zondag 20 september 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en PK is paardenkracht
Ik zeg niet dat paardenkracht een eenheid van kracht is.quote:Op zondag 20 september 2015 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
PK is een eenheid van vermogen, geen kracht (ondanks dat PK wel paardenkracht betekent).
Nee, maar je reageerde op een post waarbij de verklaring van de eenheid wel uitmondde op de grootheid, dus om verwarring te voorkomen leg ik het nog even uitquote:Op zondag 20 september 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat paardenkracht een eenheid van kracht is.
Ah, oke.quote:Op zondag 20 september 2015 22:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar je reageerde op een post waarbij de verklaring van de eenheid wel uitmondde op de grootheid, dus om verwarring te voorkomen leg ik het nog even uit.
euh?quote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 27 september 2015 21:29 schreef Tagliano het volgende:
De ugliDat is een citroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch heerlijk johquote:Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt de minst lelijke uitgekozen op google
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |