Daar mogen ze zelfs in alle vrijheid mensen aanvallenquote:Op zondag 20 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanjaarden zijn zeer begaan met het dierenwelzijn.
Vooral in Pamplona
Die koning van Spanje was een groot voorbeeld.quote:Op zondag 20 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanjaarden zijn zeer begaan met het dierenwelzijn.
Vooral in Pamplona
Nee.quote:Op zondag 20 september 2015 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Jaguar denk ik, leeuw sowieso niet.
Jaguar is een panter, zwaarder gebouwd. Leeft ook ergens anders dan de cheeta/jachtluipaard.quote:Op zondag 20 september 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Al verwar ik Jaguar/Cheetah ook wel eens
oh dat beest moest dus een cheeta voorstellen?quote:
Volgens mij ook. Of gewoon Acinonyx jubatus gebruikenquote:Op zondag 20 september 2015 21:54 schreef iBenny het volgende:
Het is toch Cheetah en niet Cheeta? Een Cheeta is een chimpansee-soort
Als dat zo is, klopt het antwoord dus nietquote:Op zondag 20 september 2015 21:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Of gewoon Acinonyx jubatus gebruiken
*windturbinesquote:Op zondag 20 september 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten heel Nederland volbouwen met windmolens
Aeneas Trojanus est.quote:Op zondag 20 september 2015 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Senātus Populusque Rōmānus ("The Senate and People of Rome")
Greys en Fred_B vinden dit leuk.quote:
ook iddquote:Op zondag 20 september 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar rent toch een hamster door?
Ik kruip net weer van achter de bank vandaan.quote:Op zondag 20 september 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Greys en Fred_B vinden dit leuk.
Wist wel dat het Klimt nooit kon zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Tagliano het volgende:
Hier heb ik bijster weinig verstand van
Ik ga voor Volkert denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik twijfel tussen studio voetbalgenot of Volkertgod straks.
Wat is er over Volkert?quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik twijfel tussen studio voetbalgenot of Volkertgod straks.
Moordenaar Pim Fortuyn gevolgd met verborgen cameraquote:
Doping voor je haar?quote:Op zondag 20 september 2015 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
A net als die spuitbussen voor je haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |