Kizomba = uniek sneeuwvlokje zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:19 schreef -0- het volgende:
Tjonge hebben de colourrun meisjes weer een nieuwe hype gevonden waardoor ze zich allemaal weer het unieke sneeuwvlokje kunnen noemen die zo geïnteresseerd is in de wereld om hen heen inclusief vreemde culturen en gebruiken. De laatste dagen meerdere keren 'Kizomba'dansers tegengekomen.
Exclusief na twee dates? Voortvarend!quote:Op maandag 21 september 2015 09:16 schreef Peejtur het volgende:
Date gisteravond was meer dan perfect. Omgezet naar exclusief en komend weekend volgende alweer. Zin in
Als de klik er voor beide helemaal is. Alles goed is qua praten en humor en persoonlijkheid. Ja waarom niet. Is nog geen relatie maar kans is redelijk aanwezig. Ik heb niet veel dates nodig om iemand te leren kennen of ze wel of niet tot relatie kunnen leiden. En het voelt erg goed.quote:Op maandag 21 september 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Exclusief na twee dates? Voortvarend!
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meequote:Op woensdag 23 september 2015 13:34 schreef Rucola het volgende:
Ze vond het dus niet zo geslaagd, jammer.
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapperquote:
Wilders-stemmer dus?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapper
Was het zo'n crypto-tokkie?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapper
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ookquote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meeEer aan mezelf houden enzo
Hahahah nee meer de manieren waarop hij over z'n contact met andere vrouwen praatte. Iets te veel stoerdoenerij naar m'n mening.quote:
Maar als je dit al tig keer hebt meegemaakt weet je dan zeker dat je de signalen wel goed interpeteerd?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meeEer aan mezelf houden enzo
We hebben ruim een uur gezoend, geknuffeld, wat van die mierzoete woordjes over en weer, toen ze thuis was meteen appjes dat ze het super vond inclusief de nodige emojis. Joa, ik denk dat ik daar wel vrij zeker over ben.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar als je dit al tig keer hebt meegemaakt weet je dan zeker dat je de signalen wel goed interpeteerd?
Niet doenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ook
Verstandig! Vreemd overigens dat het zo loopt, al verbaas ik me nergens meer overquote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe het niet. Ga gewoon verder. Genoeg andere leuke mannen lijkt me.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ook
Iddquote:Op woensdag 23 september 2015 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet doenBeter zoek je een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |