Hoi, ik ben op zoek naar Perrin of speknek, ik heb een topic wat misschien beter bij jullie forum F&L ondergebracht kan worden gaat om dit topic BNW / Nag Hammadi geschriften
 Hoi, ik ben op zoek naar Perrin of speknek, ik heb een topic wat misschien beter bij jullie forum F&L ondergebracht kan worden gaat om dit topic BNW / Nag Hammadi geschriften 

Het staat er alquote:Op maandag 30 november 2015 02:11 schreef Dance99Vv het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar Perrin of speknek, ik heb een topic wat misschien beter bij jullie forum F&L ondergebracht kan worden gaat om dit topic F&L / Nag Hammadi geschriften
Ik zocht in FC naar L&F maar kon het niet vinden daarom probeer ik het zo maar even.
Beetje karige OP heeft TS maar laat maar weten of die verhuisd kan worden naar jullie.
Alvast dank.

Is er dan totaal niemand die mod wil worden of wordt iedereen afgekeurd?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:14 schreef speknek het volgende:
Ter info:
We zijn een demissionair mod team. Ontslag ingediend, nog geen nieuw kabinet gevormd (ben benieuwd of we Belgiės record gaan verpulveren). TRs reageren we nog (redelijk) snel op, de rest.. is afwachten.

Ik vrees dat er gewoon geen aanmeldingen zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is er dan totaal niemand die mod wil worden of wordt iedereen afgekeurd?

Ik wil alleen regeren met een democratisch mandaat, maar mijn roep om eerlijke verkiezingen wordt steevast afgewezen.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is er dan totaal niemand die mod wil worden of wordt iedereen afgekeurd?

Mwoah ik mis toch wel de nodige kennis denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vrees dat er gewoon geen aanmeldingen zijn.
Dus... wees brutaal, meld je aan!

Kennis lijkt me niet echt een vereiste. Het enige dat je nodig hebt is een zeker niveau van sociale intelligentie.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah ik mis toch wel de nodige kennis denk ik.

Jee, dat is de eerste keer dat ik daarvan word beschuldigdquote:Op woensdag 9 december 2015 14:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het enige dat je nodig hebt is een zeker niveau van sociale intelligentie.

Dan komt heel postend FOK! in aanmerkingquote:Op woensdag 9 december 2015 14:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kennis lijkt me niet echt een vereiste. Het enige dat je nodig hebt is een zeker niveau van sociale intelligentie.

quote:Op zondag 3 januari 2016 13:46 schreef hardromacore2.0 het volgende:
We willen allemaal jou terug Mol.

Nope, en ik ben er ook echt helemaal klaar mee, dus weet niet of het forum blijft bestaan of niet.quote:

Gelukkig maar.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:15 schreef speknek het volgende:
Dat wel, het is best een gezellig keuvelforumpje geworden.
(ik ben dan ook meer klaar met de frontpage en het beleid ten aanzichte daarvan dan met WFL)

Dat kan ik me heel goed voorstellen ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Nope, en ik ben er ook echt helemaal klaar mee, dus weet niet of het forum blijft bestaan of niet.

ATON en Hongkongphoey, dream teamquote:Op maandag 4 januari 2016 18:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen ja.
Ik zou het erg jammer vinden als dat het einde van F&L wordt. Maar als er geen mod gevonden kan worden zie ik ook geen andere mogelijkheid.
Edit:
Ter inspiratie, de actiefste users in de laatste 2 maanden (alfabetisch):
ATON
de_tevreden_atheist
Doedelzak77
Haushofer
Hexx.
Hexxenbiest
hoatzin
I-care
Jigzoz
laforest
Manke
Ser_Ciappelletto
Sneeuw-Leeuw
Tchock
truthortruth
Wellicht dat daar nog iets tussen zit? (Ik denk het niet, maar misschien zie ik iets over het hoofd.)

Ik post op F&L als broodnodig tegengeluid tegen evangelisten. Als het dicht gaat: soit.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |