abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:45:06 #201
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156859737
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:29 schreef static het volgende:
Is een upgrade naar 1st class de moeite waard in vergelijking met BC? Wil het toch een keer meemaken denk ik, maar aan de andere kant lig je toch alleen maar te knorren. Gaat om een vlucht tussen Hong Kong en CDG met AF; geen A380 iig.
Als je het gewoon met miles kan aftikken, waarom niet?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:57:49 #202
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_156860166
Ja, dat is waar, kom om in de dingen; gebruik ze nooit. Weet alleen niet of je van BC naar 1st kan upgraden met punten. Naja, nog ff om uit te zoeken. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 15 oktober 2015 @ 21:30:58 #203
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156861440
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:57 schreef static het volgende:
Ja, dat is waar, kom om in de dingen; gebruik ze nooit. Weet alleen niet of je van BC naar 1st kan upgraden met punten. Naja, nog ff om uit te zoeken. :)
Ja hoor, voor status klanten is dat geen probleem. Kost wel aardig wat miles, maar ja. Zo kom je er tenminste vanaf.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 15 oktober 2015 @ 21:54:33 #204
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156862407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:57 schreef static het volgende:
Ja, dat is waar, kom om in de dingen; gebruik ze nooit. Weet alleen niet of je van BC naar 1st kan upgraden met punten. Naja, nog ff om uit te zoeken. :)
Dan zou ik die miles gewoon bewaren voor een upgrade naar 1st wanneer je wel een A-380 vlucht maakt. Maar gevoelsmatig zeg ik dat je die upgrade pas very last minute kan aanschaffen, wanneer ze zeker weten dat ze geen 1st ticket zullen verkopen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:33:22 #205
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156900830
Mensen ervaring met WOW Air en de verschillen met Iceland Air?

En als ik in juli 2016 naar NY wil (of wellicht Boston - NY - Washtington), zou ik dan z.s.m. moeten boeken of wachten tot januari ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door KaBuf op 18-10-2015 11:13:00 ]
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:46:01 #206
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_156902296
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef buzz1291 het volgende:
wanneer je wel een A-380 vlucht maakt.
Is die zoveel beter?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:39:20 #207
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156903722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 18:46 schreef static het volgende:

[..]

Is die zoveel beter?
Is toch wel het flagship van alle maatschappijen, dus verwacht daar dan ook de meest luxueuze first class in. Ooit met AF in 1st naar toen nog DMK gevlogen en dat was luxe hoor. (Wel van de Miles uiteraard). Maar verwacht dat 1st in een A380 helemaal top of the bill is.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:35:48 #208
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156905727
Ik denk dat de verschillen in vliegtuig klein zijn, iig minder met het type vliegtuig te maken hebben dan met de leeftijd van dat vliegtuig (of de laatste renovatie). Dreamliners krijgen momentaan mooie eerste klasses. Het zou mij roesten of het een 777, 787 of a380 is, ik wil ook gewoon een keer eerste klasse op een europese of aziatische maatschappij zien.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:37:57 #209
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156905789
Of bij de sjeiks natuurlijk
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_156916509
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:33 schreef KaBuf het volgende:
Mensen ervaring met WOW Air en de verschillen met Iceland Air?

En als ik in julie 2016 naar NY wil (of wellicht Boston - NY - Washtington), zou ik dan z.s.m. moeten boeken of wachten tot januari ofzo?
Aangezien deze vluchten van WOW net pas aangekondigd en open voor boeking zijn, zullen de prijzen nu nog het laagst zijn en verder oplopen. Wel goed vergelijken of WOW en Iceland echter wel zo goedkoop zijn als je het gebrek aan comfort, een nachtje en transfer in Reykjavik, eten en drinken, stoelreservering, bagagetoeslag, reserveringskosten etc er bij op geteld hebt.
pi_156960360
Heeft iemand ervaring met Pegasus is dit een betrouwbare maatschappij zo?!
pi_156961050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 01:33 schreef Slaro het volgende:
Heeft iemand ervaring met Pegasus is dit een betrouwbare maatschappij zo?!
Ja, niets mis mee. Een standaard low cost maatschappij met alleen een ietwat irritante safety video.
pi_156962810
Sorry, het wordt toch Turkish Airlines, dus ervaring met deze maatschappij?! Dan bedoel ik een vlucht binnen Europa naar Turkije in ieder geval.
pi_156964361
Turkish is veel beter als Pegasus, en over het algemeen heb ik zonder meer goeie ervaringen met Turkish. Maar op zich een vlucht van 3 uur. Who cares waar mee je vliet, het is geen wereldreis.
pi_156964841
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:40 schreef Roger_ het volgende:
Turkish is veel beter als Pegasus, en over het algemeen heb ik zonder meer goeie ervaringen met Turkish. Maar op zich een vlucht van 3 uur. Who cares waar mee je vliet, het is geen wereldreis.
Nou, met 2 meter 2 uur in een transavia vliegtuig had ik het wel gehad hoor.
pi_156965108
Zijn er mensen die ervaring hebben met Etihad naar Jakarta? en in vergelijking met KLM of Garuda?

Voor ongeveer 800 kan ik met Etihad naar Jakarta met beide een overstap waarvan 1 ongeveer 6,5 uur. KLM is 900 met directe vlucht maar volgens mij wel tankstop in kuala lumpur. Of Gardua voor 955 ook direct.

Over Etihad lees ik nogal wat negatieve dingen, en op gebruikers review afgaande krijgt jordanian air nog betere beoordelingen.

Dus welke zou bij jullie in dit geval de voorkeur liggen?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:42:42 #217
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156965283
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:30 schreef kingre het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Etihad naar Jakarta? en in vergelijking met KLM of Garuda?

Voor ongeveer 800 kan ik met Etihad naar Jakarta met beide een overstap waarvan 1 ongeveer 6,5 uur. KLM is 900 met directe vlucht maar volgens mij wel tankstop in kuala lumpur. Of Gardua voor 955 ook direct.

Over Etihad lees ik nogal wat negatieve dingen, en op gebruikers review afgaande krijgt jordanian air nog betere beoordelingen.

Dus welke zou bij jullie in dit geval de voorkeur liggen?
Etihad is qua verzorging aan boord wel goed. Stoel en been ruimte zijn OK. Kwaliteit van het entertainment system afhankelijk van het toestel. Maar 6,5 uur op Abu Dhabi moeten rondlopen is echt een regelrechte ramp. Vreselijk druk, weinig horeca en overvol. Ook in de nieuw aangebouwde terminal, als je de toegang weet te vinden op BG, is het een krappe bedoening. Mijn vliegveld is het in ieder geval niet. Dan nog liever Dubai voor een stopover.

Ik dacht dat Garuda geen tankstop maakte op de outbound vlucht. Inbound wel want ze mogen op dit moment maar met een max. gewicht op de startbaan in Jakarta. KLM maakt een stop in KUL, iets van anderhalf uur, mag je het vliegtuig uit en moet je weer door de security om te boarden.

Op die route is het allemaal wel wat.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:23:35 #218
408037 de__vakantieman
Wanneer ga ik weg?
pi_156966064
Er zit echt wel verschil tussen een C klasse in een 777 of een 787. Airline updaten hun interrieur namelijk niet altijd even vaak dus nieuwere kist heeft een beter comfort niveau.

Daarnaast zijn er tal van innovaties die vliegen in het algemeen comfortabeler maken. Het geluidsniveau aan boord maar ook de luchtdruk en luchtvochtigheid maken dat ik volledig uitgerust aankom (icm een goede business class stoel). En dat is best belangrijk als ik diezelfde dag flink aan de bak moet en geen tijd heb om 3 dagen te aclimatiseren (want dan kun je ook wel in economy gaan vliegen)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:50:06 #219
414785 sirdanilot
pi_156966567
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:11 schreef Yreal het volgende:

Turkish is veel beter als Pegasus, en over het algemeen heb ik zonder meer goeie ervaringen met Turkish. Maar op zich een vlucht van 3 uur. Who cares waar mee je vliet, het is geen wereldreis.
Nou, met 2 meter 2 uur in een transavia vliegtuig had ik het wel gehad hoor
Als je echt 2 meter bent moet je gewoon de extra beenruimte stoelen kopen, en anders niet zeuren. :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_156969603
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:50 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Als je echt 2 meter bent moet je gewoon de extra beenruimte stoelen kopen, en anders niet zeuren. :')
laatst een keer op rij1 gezeten, zat ik in een soort ijzere rechthoek, dat sloeg echt alles.
pi_156973398
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:11 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nou, met 2 meter 2 uur in een transavia vliegtuig had ik het wel gehad hoor.
Ik ben 1.96 dus ik neem aan dat ik ook mee mag praten over dit dilemma.
Als je, je die twee uur er gewoon even bij neerlegt dat je niet in je luie stoel zit, dan is het allemaal te overleven. En is het echt pijnlijk , moet je dat gewoon melden aan het cabine personeel.
Zelf een keer op een Iberia vlucht dat de afstand tussen de stoelen echt onmogelijk was. ik heb toen de benen in het gang pad gelegd. Ze kwamen effe er aan olla-olla , laten zien dat ik niet in de stoel paste, en weer de benen in het gangpad gelegd. ze zijn braaf met het karretje tot mijn benen gereden, en daarna weer terug.
probleem opgelost.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:33:06 #222
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156975578
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

laatst een keer op rij1 gezeten, zat ik in een soort ijzere rechthoek, dat sloeg echt alles.
Nu ben ik niet de langste met 188cm maar tijdje geleden met Transavia AMS-SAW gevlogen op stoel 1F. Was toch een beetje claustrofobisch gevoel met die vaste armleuningen, je voeten niet echt lekker kwijt kunnen en dan ook nog eens die overhangende cabine bekleding en een hoog schot voor je neus. Dan maar oogjes dicht en 3 uur nergens aan denken, maar prettig is anders.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_156986268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:11 schreef Mazou het volgende:
Normaal gesproken is het pas mogelijk om 11 maanden (of officieel dacht ik, 330 dagen) van tevoren tickets te komen. Dan pas worden de stoelen/tarieven vrijgegeven voor de verkoop.
Je bent dus nu nog wat te vroeg :)
Ah, dat heb ik inderdaad ook eens gelezen. Was ik even vergeten. :)

Nog een vraag, wederom uit nieuwsgierigheid: Heeft iemand een idee waarom een retourvlucht AMS-MUC goedkoper is dan een vlucht MUC-AMS? Ik heb het dan over standaard vanaf-prijzen. Ligt zoiets aan waar je belastingen afdraagt?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_156986344
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Nu ben ik niet de langste met 188cm maar tijdje geleden met Transavia AMS-SAW gevlogen op stoel 1F. Was toch een beetje claustrofobisch gevoel met die vaste armleuningen, je voeten niet echt lekker kwijt kunnen en dan ook nog eens die overhangende cabine bekleding en een hoog schot voor je neus. Dan maar oogjes dicht en 3 uur nergens aan denken, maar prettig is anders.
Wij zaten onze laatste Transaviavlucht 1 abc en dat was juist weer erg relaxed...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 21 oktober 2015 @ 11:52:04 #225
414785 sirdanilot
pi_156988494
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 09:56 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ah, dat heb ik inderdaad ook eens gelezen. Was ik even vergeten. :)

Nog een vraag, wederom uit nieuwsgierigheid: Heeft iemand een idee waarom een retourvlucht AMS-MUC goedkoper is dan een vlucht MUC-AMS? Ik heb het dan over standaard vanaf-prijzen. Ligt zoiets aan waar je belastingen afdraagt?
Nee dat ligt aan vraag en aanbod
Er zijn meer mensen die een retourtje munchen moeten hebben, dan mensen die een enkeltje moeten hebben. Zo veel meer dat dat de kosten voor de retourvlucht overstijgt. Daarom is de prijs voor een retourtje lager.

Je kunt dus het beste een retourtje kopen en geen gebruik maken van de terugvlucht, alsj e dat wenst.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')