Als je het gewoon met miles kan aftikken, waarom niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:29 schreef static het volgende:
Is een upgrade naar 1st class de moeite waard in vergelijking met BC? Wil het toch een keer meemaken denk ik, maar aan de andere kant lig je toch alleen maar te knorren. Gaat om een vlucht tussen Hong Kong en CDG met AF; geen A380 iig.
Ja hoor, voor status klanten is dat geen probleem. Kost wel aardig wat miles, maar ja. Zo kom je er tenminste vanaf.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:57 schreef static het volgende:
Ja, dat is waar, kom om in de dingen; gebruik ze nooit. Weet alleen niet of je van BC naar 1st kan upgraden met punten. Naja, nog ff om uit te zoeken.
Dan zou ik die miles gewoon bewaren voor een upgrade naar 1st wanneer je wel een A-380 vlucht maakt. Maar gevoelsmatig zeg ik dat je die upgrade pas very last minute kan aanschaffen, wanneer ze zeker weten dat ze geen 1st ticket zullen verkopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:57 schreef static het volgende:
Ja, dat is waar, kom om in de dingen; gebruik ze nooit. Weet alleen niet of je van BC naar 1st kan upgraden met punten. Naja, nog ff om uit te zoeken.
Is die zoveel beter?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef buzz1291 het volgende:
wanneer je wel een A-380 vlucht maakt.
Is toch wel het flagship van alle maatschappijen, dus verwacht daar dan ook de meest luxueuze first class in. Ooit met AF in 1st naar toen nog DMK gevlogen en dat was luxe hoor. (Wel van de Miles uiteraard). Maar verwacht dat 1st in een A380 helemaal top of the bill is.quote:
Aangezien deze vluchten van WOW net pas aangekondigd en open voor boeking zijn, zullen de prijzen nu nog het laagst zijn en verder oplopen. Wel goed vergelijken of WOW en Iceland echter wel zo goedkoop zijn als je het gebrek aan comfort, een nachtje en transfer in Reykjavik, eten en drinken, stoelreservering, bagagetoeslag, reserveringskosten etc er bij op geteld hebt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:33 schreef KaBuf het volgende:
Mensen ervaring met WOW Air en de verschillen met Iceland Air?
En als ik in julie 2016 naar NY wil (of wellicht Boston - NY - Washtington), zou ik dan z.s.m. moeten boeken of wachten tot januari ofzo?
Ja, niets mis mee. Een standaard low cost maatschappij met alleen een ietwat irritante safety video.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:33 schreef Slaro het volgende:
Heeft iemand ervaring met Pegasus is dit een betrouwbare maatschappij zo?!
Nou, met 2 meter 2 uur in een transavia vliegtuig had ik het wel gehad hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:40 schreef Roger_ het volgende:
Turkish is veel beter als Pegasus, en over het algemeen heb ik zonder meer goeie ervaringen met Turkish. Maar op zich een vlucht van 3 uur. Who cares waar mee je vliet, het is geen wereldreis.
Etihad is qua verzorging aan boord wel goed. Stoel en been ruimte zijn OK. Kwaliteit van het entertainment system afhankelijk van het toestel. Maar 6,5 uur op Abu Dhabi moeten rondlopen is echt een regelrechte ramp. Vreselijk druk, weinig horeca en overvol. Ook in de nieuw aangebouwde terminal, als je de toegang weet te vinden op BG, is het een krappe bedoening. Mijn vliegveld is het in ieder geval niet. Dan nog liever Dubai voor een stopover.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:30 schreef kingre het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Etihad naar Jakarta? en in vergelijking met KLM of Garuda?
Voor ongeveer 800 kan ik met Etihad naar Jakarta met beide een overstap waarvan 1 ongeveer 6,5 uur. KLM is 900 met directe vlucht maar volgens mij wel tankstop in kuala lumpur. Of Gardua voor 955 ook direct.
Over Etihad lees ik nogal wat negatieve dingen, en op gebruikers review afgaande krijgt jordanian air nog betere beoordelingen.
Dus welke zou bij jullie in dit geval de voorkeur liggen?
Als je echt 2 meter bent moet je gewoon de extra beenruimte stoelen kopen, en anders niet zeuren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:11 schreef Yreal het volgende:
Turkish is veel beter als Pegasus, en over het algemeen heb ik zonder meer goeie ervaringen met Turkish. Maar op zich een vlucht van 3 uur. Who cares waar mee je vliet, het is geen wereldreis.
Nou, met 2 meter 2 uur in een transavia vliegtuig had ik het wel gehad hoor
laatst een keer op rij1 gezeten, zat ik in een soort ijzere rechthoek, dat sloeg echt alles.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:50 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als je echt 2 meter bent moet je gewoon de extra beenruimte stoelen kopen, en anders niet zeuren.
Ik ben 1.96 dus ik neem aan dat ik ook mee mag praten over dit dilemma.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, met 2 meter 2 uur in een transavia vliegtuig had ik het wel gehad hoor.
Nu ben ik niet de langste met 188cm maar tijdje geleden met Transavia AMS-SAW gevlogen op stoel 1F. Was toch een beetje claustrofobisch gevoel met die vaste armleuningen, je voeten niet echt lekker kwijt kunnen en dan ook nog eens die overhangende cabine bekleding en een hoog schot voor je neus. Dan maar oogjes dicht en 3 uur nergens aan denken, maar prettig is anders.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
laatst een keer op rij1 gezeten, zat ik in een soort ijzere rechthoek, dat sloeg echt alles.
Ah, dat heb ik inderdaad ook eens gelezen. Was ik even vergeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:11 schreef Mazou het volgende:
Normaal gesproken is het pas mogelijk om 11 maanden (of officieel dacht ik, 330 dagen) van tevoren tickets te komen. Dan pas worden de stoelen/tarieven vrijgegeven voor de verkoop.
Je bent dus nu nog wat te vroeg
Wij zaten onze laatste Transaviavlucht 1 abc en dat was juist weer erg relaxed...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nu ben ik niet de langste met 188cm maar tijdje geleden met Transavia AMS-SAW gevlogen op stoel 1F. Was toch een beetje claustrofobisch gevoel met die vaste armleuningen, je voeten niet echt lekker kwijt kunnen en dan ook nog eens die overhangende cabine bekleding en een hoog schot voor je neus. Dan maar oogjes dicht en 3 uur nergens aan denken, maar prettig is anders.
Nee dat ligt aan vraag en aanbodquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:56 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik inderdaad ook eens gelezen. Was ik even vergeten.
Nog een vraag, wederom uit nieuwsgierigheid: Heeft iemand een idee waarom een retourvlucht AMS-MUC goedkoper is dan een vlucht MUC-AMS? Ik heb het dan over standaard vanaf-prijzen. Ligt zoiets aan waar je belastingen afdraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |