En er is een vooronderzoek gaande naar Richmond Boakye wegens elleboogje. Clubs komen goed weg met de bekerronde in het vooruitzicht.quote:• Schikkingsvoorstel Nathan Kabasele (De Graafschap): 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk vanwege het slaan van Kevin Diks tijdens #vitgra
• Sébastien Haller is akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. De spits van FC Utrecht maakte zich in de wedstrijd tussen Willem II en FC Utrecht (3-1) schuldig aan natrappen. Hij moet twee wedstrijden (plus een wedstrijd voorwaardelijk) toekijken: hij mist het bekerduel met ONS Sneek en het competitieduel met SC Cambuur.
Blijkbaar dus toch 'beoordeeld' door er niet voor fluiten en uitleg te geven aan de Heracles-spelers.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:08 schreef Rickertman96 het volgende:
En Moreno? Of kreeg ie al geel?
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 18:29:02Opstelling #Ajax voor het thuisduel met FC Groningen. Amin Younes maakt zijn debuut in de Eredivisie! #ajagro http://t.co/UmF0xIf2Vd reageer retweet
Weer Gudelj.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:30 schreef Tagliano het volgende:
Younes in de basis strakstwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 18:29:02Opstelling #Ajax voor het thuisduel met FC Groningen. Amin Younes maakt zijn debuut in de Eredivisie! #ajagro http://t.co/UmF0xIf2Vd reageer retweet
Dat is wel een minpuntje, maar Sinkgraven weg van linksbuiten is in ieder geval een verbeteringquote:
Yeiniquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:35 schreef Sked het volgende:
Wie moet ik eigenlijk overal de schuld van geven nu Achenteh niet speelt?
Okequote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima redding van Robbin Ruiter.
Ik kijk wel Heerenveen - Vitesse omdat ik Vitesse altijd wel leuk vind spelen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ook Vitesse-fans aanwezig.
Die paar euro per maand voor fox? De laatste tijd werkt dat gewoon prima.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
Mijn stream van Heerenveen - Vites werkt voor geen meter dus nu kijk ik noodgedwongen naar FC Utrecht.
P-a-u-p-e-rquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
Mijn stream van Heerenveen - Vites werkt voor geen meter dus nu kijk ik noodgedwongen naar FC Utrecht.
Ik kijk ook via Fox. Werkt hier zeer slecht, moet ongeveer elke twintig seconden refreshen om te blijven kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die paar euro per maand voor fox? De laatste tijd werkt dat gewoon prima.
Hier zijn wat vazen gesneuveld.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
Wel jammer dat ik Ruiter in de FOK manager heb.
Vreemd. Ik had er alleen de eerste paar wedstrijden last van. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk ook via Fox. Werkt hier zeer slecht, moet ongeveer elke twintig seconden refreshen om te blijven kijken.
Misschien zitten er allemaal smerige Heerenveenfans bij FOX.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
Doen ze niet meer aan herhalingen bij FOX?
Ik vind het jammer dat je zo'n opvliegend karakter hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zijn wat vazen gesneuveld.
Dat is niet handig.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
Wel jammer dat ik Ruiter in de FOK manager heb.
Loste het probleem zich bij jou vanzelf op? Ga wel ergens een illegale stream zoeken want het is nog slechter geworden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vreemd. Ik had er alleen de eerste paar wedstrijden last van. Nu niet meer.
Ik verwacht dat ze nog wel winnen hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke idioot verwacht dat Cambuur gaat winnen in Utrecht.
Ja.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Loste het probleem zich bij jou vanzelf op? Ga wel ergens een illegale stream zoeken want het is nog slechter geworden.
Dan moeten ze wel op tijd op gelijke hoogte komen. De magie van Haller is 'r niet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze nog wel winnen hoor.
Rubin gaat het doenquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel op tijd op gelijke hoogte komen. De magie van Haller is 'r niet.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag dient de zaak pas door een, geloof het of niet, technische storing.
quote:Ook de KNVB bevestigde het uitstel van de tuchtzaak. ,,Daartoe is besloten omdat het wedstrijdformulier uitzonderlijk laat binnen is gekomen bij de aanklager vanwege een storing in wedstrijdregistratiesysteem". Ook moest de aanklager wachten op aanvullende verklaringen om het dossier compleet te maken en verstuurde het schikkingsvoorstel hierdoor met vertraging naar Vitesse. Aanvankelijk stond de zitting wel voor vanavond gepland, maar bij nader inzien vindt de tuchtcommissie het toch rechtvaardiger om Vitesse meer voorbereidingstijd te gunnen. De tuchtcommissie verkiest zorgvuldigheid boven snelheid."
FC Mulder.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
Mulder behoedt Heerenveen opnieuw voor een achterstand
Hoe dan? Ik snap er echt niks van.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Ondertussen probeert Perez alles goed te praten omtrent Heitinga
Goed gezienquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:07 schreef Tagliano het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Ik zag net Sunfield in een flits op FOX 1
Maar.. hij heeft ervaring...quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik snap er echt niks van.
En dat ze niet bij hetzelfde team spelen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator het leuk vindt dat Solanke en Sint Juste beiden 18 jaar zijn.
Volgens mij mag je dan ook geen persconferenties doenquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Tchock het volgende:
Als Bosz geschorst wordt, mag hij dan nog wel persconferenties en zulks doen of zijn we echt weken van hem af?
Ik denk dat hij dan aan tafel gaat zitten bij Studio Voetbal, VI en Natafelen met Kees.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Tchock het volgende:
Als Bosz geschorst wordt, mag hij dan nog wel persconferenties en zulks doen of zijn we echt weken van hem af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:12 schreef Tagliano het volgende:
StiefgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man City was in elk geval al spektakel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat MOTD weer de moeite waard wordt
Drie van de vijf buitenspelgoals, oh genot.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man City was in elk geval al spektakel.
Alleen nog maar uitslagen meegekregen, benieuwd naar de samenvatting wel jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man City was in elk geval al spektakel.
Heel raar ja. Eéntje was zo overduidelijk dat een blinde scheidsrechter het nog had kunnen zien, maar blijkbaar niet de arbitrage daar.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie van de vijf buitenspelgoals, oh genot.
Klunziger dan dit is best wel moeilijkquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:
Hé jongens ik moest ineens hier aan denken en wil hem toch weer even delen opdat we nooit vergeten.
Het is dat het al 3-0 voor AZ stond, anders had niemand geloofd dat dit per ongeluk wasquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klunziger dan dit is best wel moeilijk
Die stond zo ver buitenspel dat hij alweer buiten het blikveld van de grensrechter stond kennelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel raar ja. Eéntje was zo overduidelijk dat een blinde scheidsrechter het nog had kunnen zien, maar blijkbaar niet de arbitrage daar.
Eten besteld.quote:
Tering, dat is haast meer dan ik in een week eet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Eten besteld.
Kipburger.
Broodje fricandel speciaal.
Shoeram rol met knoflook saus.
Broodje kroket.
Broodje kipsate.
Nu bijna misselijk.
En dan haal je vooral Narsingh er niet uit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Locadia is in goede doen.
Ga je dat allemaal zelf eten?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Eten besteld.
Kipburger.
Broodje kroket.
Broodje kipsate.
Nu bijna misselijk.
Dat heb ik al op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je dat allemaal zelf eten?
#viesdik
Ik neem aan dat dit niet alleen voor jezelf isquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Eten besteld.
Kipburger.
Broodje kroket.
Broodje kipsate.
Nu bijna misselijk.
Tegen NEC heb je veel aan Narsingh.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan haal je vooral Narsingh er niet uit.
Zit vast op verdenking van een bewuste aanslag op supporters in de tweede ring.quote:
Maar wel heel zware botten zeker?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat heb ik al op.
Ik heb de handige eigenschap dat ik niet dik kan worden.
Komt vanzelf welquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat heb ik al op.
Ik heb de handige eigenschap dat ik niet dik kan worden.
Jawel. Tot het laatste stukje ui van de speciaalquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet alleen voor jezelf is
Mijn WC heeft ook veel aan Narsingh.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen NEC heb je veel aan Narsingh.
Knap dat je het naar binnen kreeg allemaal danquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jawel. Tot het laatste stukje ui van de speciaal
Met moeite. Het was ook iets te veel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Knap dat je het naar binnen kreeg allemaal dan
Ga ik ook zo aanzetten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk naar Ajax - Groningen
je kan ook niet kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor mijn wekelijkse remedie tegen slaaptekort
Welke smaak?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:42 schreef Brammess het volgende:
ik ben aanwezig met een pak cool best
Dikzak.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Eten besteld.
Kipburger.
Broodje kroket.
Broodje kipsate.
Nu bijna misselijk.
Lindgren centraal achterinquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan Van de Looi zijn opstelling te zien, wil hij niet winnen.
Kappelhof rechtsback.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lindgren centraal achterin
Na 1 zit ik al wel vol.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:44 schreef Brammess het volgende:
het is 2e pizza gratis bij de New York Pizza
verleidelijk
Of je besteld gewoon een lekkere pizza bij de Italiaan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:44 schreef Brammess het volgende:
het is 2e pizza gratis bij de New York Pizza
verleidelijk
Dit!quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of je besteld gewoon een lekkere pizza bij de Italiaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Nu dan ook stoer doen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Op uitnodiging van Guardado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker, het is weer een dolle verkleedpartij vandaagquote:
Keb hier nu 1 Grolsch. Proost.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Donders mooi dat getik op eigen helft weer. Wat een klasse, wat een lef!!!
Maar het gaat om de punten!quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:53 schreef VXXLL het volgende:
Tering saai weer. Je verwacht het niet hé
Hij was de beoogde opvolger van Atoubaquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:54 schreef Tagliano het volgende:
Kappelhof, ooit nog door Jol bestempeld als een heel groot talent
Proost! Dat er nog maar velen mogen volgen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Keb hier nu 1 Grolsch. Proost.
Atouba was niet te evenarenquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:55 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Hij was de beoogde opvolger van Atouba
Over.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
En we schakelen weer naar heerenveen - vitesse.
Naar ajax kijken is niet vol te houden.
Nog een geluk dat ik niet meer Utrecht spelers er in heb gezet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een lachwekkende boel, dit.
Gelukkig heeft Klaiber een assist gegeven.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ik niet meer Utrecht spelers er in heb gezet.
1 kans gemist. Tevens een tering saaie pot.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kijk vanaf nu. 0-0 nog, ik neem aan dat Ajax al een kans of vijf gemist heeft?
Haha ja leuk. Alsof wedstrijden van Ajax ooit saai zijnquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
1 kans gemist. Tevens een tering saaie pot.
Traditie he.quote:
Bullshit, Ajax zoekt vrij snel de aanval.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaap kindje gaap, daar buiten loopt een schaap
Wat zou Schöne ten opzichte van deze elf toevoegen?quote:
gvd Gudeljquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaap kindje gaap, daar buiten loopt een schaap
Een pingel voor Cambuur?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
Rood voor de keeper van Cambuur en een pingel.
Vergeet kracht en uitstraling niet aub, nu lijkt het alsof zijn bijdrage niet enorm groot isquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
DIE TRAPTECHNIEK JONGENS!!!! EN DAN HEBBEN WE HET NOG NIET EENS OVER ZIJN HOGE MATE VAN GIF
Hamster.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Die Tibling heeft een beetje het hoofd van een downie.
En dan zeg je dat ik normaal moet doenquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
GUDELJ KOMT LOS JONGENS. WAS OOK AL GOED TEGEN HET ALTIJD GEVAARLIJKE DE GRAAFSCHAP
Dat wel weer jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet speltechnisch werkelijk alles verkeerd.
wordt zo 3-3quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat Cambuur nou winnen uit bij Utrecht
Quote?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik normaal moet doen.
Ik blijf even hangen, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
3-3 door Janssen in Utrecht, dit gaan nog 10 leuke minuten worden.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme ben ik net bezig om iemand te bellen
Leuk dat jullie met elkaar bellenquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er gewoon hoor jongens. ik zat even aan de telefoon vandaar at ik niet reageerde!
Eerste helft van Utrecht was heel slecht.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schakel net pas in. Is cambuur zo goed? Of is Utrecht bar slecht?
Je moet er toch niet aan denken dat Cambuur op gelijke hoogte komt met Ado, qua punten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
3-3 door Janssen in Utrecht, dit gaan nog 10 leuke minuten worden.
Waarom kijk je niet naar Ajax?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna de assistenhattrick van Klaiber.
Moeten we samen lijden?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar Ajax?
Laat Groningen ook een beetje toe natuurlijk, maar het spel op zich is niet slecht vandaag. Jammer dat het tot weinig kansen leidt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Ajax niet slecht spelen. Complete dominantie in ieder geval.
Yep, de vonken spatten er vanaf. Goed sfeertje. Complete heksenketel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Zit je weer lekker mensen na te praten? Best een aardige pot.
Ik praat geen mensen na.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Zit je weer lekker mensen na te praten? Best een aardige pot.
we hebben het hier over het voetbalquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, de vonken spatten er vanaf. Goed sfeertje. Complete heksenketel.
Gewoon lekker twee schermpjes, niks mis meequote:Op zaterdag 26 september 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zie ik het probleem er niet van in om even naar een andere wedstrijd te zappen.
Ik blijf Tete een betere speler vinden dan vd Wiel en van Rhijn, maar dat schijnt opportunisme te zijn.quote:
Ok René.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker twee schermpjes, niks mis mee
Velen zeiden ook van Van Rhijn dat hij beter was dan Van der Wiel, dus dat snap ik op zich wel. Tot nu toe maakt hij een prima indruk in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik blijf Tete een betere speler vinden dan vd Wiel en van Rhijn, maar dat schijnt opportunisme te zijn.
Ja maar Johan, dat is toch heerlijk manquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon lekker twee schermpjes, niks mis mee
Die kregen beiden ook wel een enorme vormdip, maar ik vind Tete met name verdedigend veel beter dan die andere twee. Die moesten het toch vooral hebben van het mee opkomen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Velen zeiden ook van Van Rhijn dat hij beter was dan Van der Wiel, dus dat snap ik op zich wel. Tot nu toe maakt hij een prima indruk in ieder geval
Klopt wel, zou natuurlijk ook fantastisch zijn als hij dit vasthoudt of zelfs verbetertquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kregen beiden ook wel een enorme vormdip, maar ik vind Tete met name verdedigend veel beter dan die andere twee. Die moesten het toch vooral hebben van het mee opkomen.
Dit soort gedrag hoort niet bij een Ajax-supporter.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord had er in de Kuip nu al 3 gehad.
jawelquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar was werkelijk niets aan de hand
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is instant geblesseerd welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:21 schreef Brammess het volgende:
Pas je ondertitel eens aan, die man is een eersteklas godenzoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:21 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het valt blijkbaar een keer mee.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godver
Die is instant geblesseerd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |