En er is een vooronderzoek gaande naar Richmond Boakye wegens elleboogje. Clubs komen goed weg met de bekerronde in het vooruitzicht.quote:• Schikkingsvoorstel Nathan Kabasele (De Graafschap): 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk vanwege het slaan van Kevin Diks tijdens #vitgra
• Sébastien Haller is akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. De spits van FC Utrecht maakte zich in de wedstrijd tussen Willem II en FC Utrecht (3-1) schuldig aan natrappen. Hij moet twee wedstrijden (plus een wedstrijd voorwaardelijk) toekijken: hij mist het bekerduel met ONS Sneek en het competitieduel met SC Cambuur.
Blijkbaar dus toch 'beoordeeld' door er niet voor fluiten en uitleg te geven aan de Heracles-spelers.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:08 schreef Rickertman96 het volgende:
En Moreno? Of kreeg ie al geel?
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 18:29:02Opstelling #Ajax voor het thuisduel met FC Groningen. Amin Younes maakt zijn debuut in de Eredivisie! #ajagro http://t.co/UmF0xIf2Vd reageer retweet
Weer Gudelj.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:30 schreef Tagliano het volgende:
Younes in de basis strakstwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 18:29:02Opstelling #Ajax voor het thuisduel met FC Groningen. Amin Younes maakt zijn debuut in de Eredivisie! #ajagro http://t.co/UmF0xIf2Vd reageer retweet
Dat is wel een minpuntje, maar Sinkgraven weg van linksbuiten is in ieder geval een verbeteringquote:
Yeiniquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:35 schreef Sked het volgende:
Wie moet ik eigenlijk overal de schuld van geven nu Achenteh niet speelt?
Okequote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima redding van Robbin Ruiter.
Ik kijk wel Heerenveen - Vitesse omdat ik Vitesse altijd wel leuk vind spelen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ook Vitesse-fans aanwezig.
Die paar euro per maand voor fox? De laatste tijd werkt dat gewoon prima.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
Mijn stream van Heerenveen - Vites werkt voor geen meter dus nu kijk ik noodgedwongen naar FC Utrecht.
P-a-u-p-e-rquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
Mijn stream van Heerenveen - Vites werkt voor geen meter dus nu kijk ik noodgedwongen naar FC Utrecht.
Ik kijk ook via Fox. Werkt hier zeer slecht, moet ongeveer elke twintig seconden refreshen om te blijven kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die paar euro per maand voor fox? De laatste tijd werkt dat gewoon prima.
Hier zijn wat vazen gesneuveld.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
Wel jammer dat ik Ruiter in de FOK manager heb.
Vreemd. Ik had er alleen de eerste paar wedstrijden last van. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk ook via Fox. Werkt hier zeer slecht, moet ongeveer elke twintig seconden refreshen om te blijven kijken.
Misschien zitten er allemaal smerige Heerenveenfans bij FOX.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
Doen ze niet meer aan herhalingen bij FOX?
Ik vind het jammer dat je zo'n opvliegend karakter hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zijn wat vazen gesneuveld.
Dat is niet handig.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
Wel jammer dat ik Ruiter in de FOK manager heb.
Loste het probleem zich bij jou vanzelf op? Ga wel ergens een illegale stream zoeken want het is nog slechter geworden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vreemd. Ik had er alleen de eerste paar wedstrijden last van. Nu niet meer.
Ik verwacht dat ze nog wel winnen hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke idioot verwacht dat Cambuur gaat winnen in Utrecht.
Ja.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Loste het probleem zich bij jou vanzelf op? Ga wel ergens een illegale stream zoeken want het is nog slechter geworden.
Dan moeten ze wel op tijd op gelijke hoogte komen. De magie van Haller is 'r niet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze nog wel winnen hoor.
Rubin gaat het doenquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel op tijd op gelijke hoogte komen. De magie van Haller is 'r niet.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag dient de zaak pas door een, geloof het of niet, technische storing.
quote:Ook de KNVB bevestigde het uitstel van de tuchtzaak. ,,Daartoe is besloten omdat het wedstrijdformulier uitzonderlijk laat binnen is gekomen bij de aanklager vanwege een storing in wedstrijdregistratiesysteem". Ook moest de aanklager wachten op aanvullende verklaringen om het dossier compleet te maken en verstuurde het schikkingsvoorstel hierdoor met vertraging naar Vitesse. Aanvankelijk stond de zitting wel voor vanavond gepland, maar bij nader inzien vindt de tuchtcommissie het toch rechtvaardiger om Vitesse meer voorbereidingstijd te gunnen. De tuchtcommissie verkiest zorgvuldigheid boven snelheid."
FC Mulder.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
Mulder behoedt Heerenveen opnieuw voor een achterstand
Hoe dan? Ik snap er echt niks van.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Ondertussen probeert Perez alles goed te praten omtrent Heitinga
Goed gezienquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:07 schreef Tagliano het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Ik zag net Sunfield in een flits op FOX 1
Maar.. hij heeft ervaring...quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik snap er echt niks van.
En dat ze niet bij hetzelfde team spelen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator het leuk vindt dat Solanke en Sint Juste beiden 18 jaar zijn.
Volgens mij mag je dan ook geen persconferenties doenquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Tchock het volgende:
Als Bosz geschorst wordt, mag hij dan nog wel persconferenties en zulks doen of zijn we echt weken van hem af?
Ik denk dat hij dan aan tafel gaat zitten bij Studio Voetbal, VI en Natafelen met Kees.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Tchock het volgende:
Als Bosz geschorst wordt, mag hij dan nog wel persconferenties en zulks doen of zijn we echt weken van hem af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:12 schreef Tagliano het volgende:
StiefgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |