Ja, maar als Vettel dit bij Webber deed werd iedereen hier... mad.quote:Op zondag 20 september 2015 16:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga weg joh![]()
Je kan toch wel begrijpen dat hij dat niet doet? En dat is toch niet meer dan logisch?
quote:Op zondag 20 september 2015 16:07 schreef Geralt het volgende:
Maxgod, dikke vinger 😎
Zeer strakke race 🏁
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb versere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 16:07 schreef m0ridin het volgende: Niet zo handig, je bent toch niet groter dan het team? Misschien met het oog op de totale stand? Dat Sainz dan net een extra plaats kan klimmem oid?
Dat voorbij laten op deze manier houd ik ook niet van maar als dat de afspraak is dan moet je je daar aan houden. Eventueel demonstratief op het laatste moment voorbij laten.quote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat ALS er een afspraak is gemaakt je je daaraan moet houden.
Vettel had ook gelijk, dan moet hij ervoor racen en er voorbij gaan. Sainz hetzelfde.quote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als Vettel dit bij Webber deed werd iedereen hier... mad.
Ik vind dat ALS er een afspraak is gemaakt je je daaraan moet houden.
Cloudflare heeft hickups. Kan er weinig aan doen atm.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Kut Fok! reageert voor geen meter.
Hadden ze dan eerder moeten roepen...quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Tja Sainz had veel nieuwere banden , en had wellicht Perez kunnen pakken, had meer kans gehad..
#beach weerquote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tering, 'lapo' posten en dan geen nieuw topic openen.
Wat ben je dan
Haha, wat willen ze doen? "You are grounded!"quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker handig van Max, gewoon naar je team luisteren man. Doe niet zo raar
Geweldige race verder van Max.
inderdaad, al de hele dag zo traag als een dikke keutel door een trechter, posten duurt een eeuwigheidquote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker handig van Max, gewoon naar je team luisteren man. Doe niet zo raar
Geweldige race verder van Max.
en hierom kon ik geen nieuwe openenquote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
1 rondje voor het einde. Dat was gewoon dik te laat. Terecht antwoord van Max.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb verdere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |