Ik werd gek van het wachten. Dacht steeds, zal ik het nu doen of toch nog even wachten, tot ik mezelf niet meer kon beheersen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:35 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk!
Als ik op mobiel nieuw topic deed, kreeg ik een leeg topic. (Fok!)
Sorry, hopelijk heeft het je niet veel stress gegeven.quote:Op zondag 20 september 2015 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik werd gek van het wachten. Dacht steeds, zal ik het nu doen of toch nog even wachten, tot ik mezelf niet meer kon beheersen.
Welk leuk om die grote bek te zien terwijl jullie tegen dat rugbyteam uit Schotland de acteerkunsten van el Ghazi nodig hadden om überhaupt tot een punt te komenquote:
Je kunt er inderdaad niet met de pet naar gooien, dan verlies je gewoon van Herácles Héracles.quote:Op zondag 20 september 2015 11:53 schreef nickhguitar het volgende:
Jammer dit. Ik had gehoopt dat we verder zouden zijn. Hier wordt weer pijnlijk duidelijk dat we in mentaal opzicht in ieder geval geen steek verder zijn dan onze Amster- en Rotterdamse vrienden. Kwalitatief wel wat beter imo, maar je ziet dat dat geen drol uitmaakt als je het niet kunt opbrengen om 100% te geven.
Ik vind het wel een leuke speler maar afwerken is niet zijn sterkste punt, heeft wel goed oog voor zijn medespelersquote:Op zondag 20 september 2015 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lestienne heeft tenminste noginzet.
Wat ik wel raar blijf vinden is de hele wel of niet kunstgras kwestie. Iedereen die voetbalt (of zelf heeft gevoetbald) weet dat het in zowel technisch als in fysiek opzicht een wereld van verschil is. Ik vind dat je in het voetbal toch moet streven naar gelijkheid in omstandigheden en dus OF iedereen kunstgras OF gewoon gras. Nu zijn uitduels sowieso niet ons sterke punt, maar op kunstgras word het helemaal een ander verhaal.quote:Op zondag 20 september 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad niet met de pet naar gooien, dan verlies je gewoon van Herácles Héracles.
Het is een assistenmannetje idd. Al zou het me niet verbazen dat als hij vrije trappen mag gaan nemen er daar ook nog wel een paar van binnen trapt gedurende het seizoen. Een wedstrijdenbeslisser zoals Depay dat was gaat hij nooit worden iig.quote:Op zondag 20 september 2015 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke speler maar afwerken is niet zijn sterkste punt, heeft wel goed oog voor zijn medespelers
mee eensquote:Op zondag 20 september 2015 12:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat ik wel raar blijf vinden is de hele wel of niet kunstgras kwestie. Iedereen die voetbalt (of zelf heeft gevoetbald) weet dat het in zowel technisch als in fysiek opzicht een wereld van verschil is. Ik vind dat je in het voetbal toch moet streven naar gelijkheid in omstandigheden en dus OF iedereen kunstgras OF gewoon gras. Nu zijn uitduels sowieso niet ons sterke punt, maar op kunstgras word het helemaal een ander verhaal.
Zal het nog even duidelijk makenquote:Op zondag 20 september 2015 11:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Welk leuk om die grote bek te zien terwijl jullie tegen dat rugbyteam uit Schotland de acteerkunsten van el Ghazi nodig hadden om überhaupt tot een punt te komen
Hij is wat wild. Understatement van het topic.quote:Op zondag 20 september 2015 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke speler maar afwerken is niet zijn sterkste punt, heeft wel goed oog voor zijn medespelers
Dat zeg ik toch ook nergens? Dat beweert Sven. Ik zeg alleen dat het raar is dat de ene club op plastic speelt en de ander op gras.quote:Op zondag 20 september 2015 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunstgras![]()
Maar dat gras was niet de reden dat we punten lieten liggen. Er liggen ondertussen ook wel genoeg kunstmatten dat het voor de meeste spelers toch ook geen onbekend terrein meer mag zijn.
Kwalitatief beste van de eredivisie maar na deze ronde max 5e staan.quote:Op zondag 20 september 2015 11:53 schreef nickhguitar het volgende:
Jammer dit. Ik had gehoopt dat we verder zouden zijn. Hier wordt weer pijnlijk duidelijk dat we in mentaal opzicht in ieder geval geen steek verder zijn dan onze Amster- en Rotterdamse vrienden. Kwalitatief wel wat beter imo, maar je ziet dat dat geen drol uitmaakt als je het niet kunt opbrengen om 100% te geven.
Ik zeg ook niet dat je dat zegtquote:Op zondag 20 september 2015 12:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens? Dat beweert Sven. Ik zeg alleen dat het raar is dat de ene club op plastic speelt en de ander op gras.
Straks ook even klagen dat er bij Ado altijd een vervaarlijk zeewindje staat.quote:Op zondag 20 september 2015 12:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is geen gras, dat is mijn punt juist.
Ik geloof daar ook nooit zo in. "Ja we staan veel te laag eigenlijk zijn we kei goed man!!1!!".quote:Op zondag 20 september 2015 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Kwalitatief beste van de eredivisie maar na deze ronde max 5e staan.
Oke.
En in Rotterdam spelen ze zelfs op een mix. Valsquote:Op zondag 20 september 2015 12:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens? Dat beweert Sven. Ik zeg alleen dat het raar is dat de ene club op plastic speelt en de ander op gras.
Ik mag hopen dat ze toch wel bij de eerste drie komen, anders is het wel ietwat genant. Kampioen spelen zie ik PSV dit jaar niet. Te labiel.quote:Op zondag 20 september 2015 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook nooit zo in. "Ja we staan veel te laag eigenlijk zijn we kei goed man!!1!!".
Al denk ik wel dat we aan het eind hoger staan dan de 5e plek. Zo niet dan is het een regelrechte aanfluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |