quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik zat op jou te wachten.quote:Op zondag 20 september 2015 09:41 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had gisterenavond geen zin meer om een nieuwe OP te maken maar ik ben blijkbaar niet de enige
Een Nuvi 2597.quote:
Je smokkelt er 100 bijquote:Op zondag 20 september 2015 09:54 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag eens langs het lokale oude meuk festival663 trekkers
![]()
http://www.100procentwint(...)festival-meddo-2014/
heb je hem een Pm of dm gestuurd?quote:Op zondag 20 september 2015 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik zat op jou te wachten.
Dankje voor de herinneringquote:Op zondag 20 september 2015 10:11 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je hem een Pm of dm gestuurd?![]()
barcaconia
![]()
Scheelt weer een bagger op
ik had je m gisteravond al willen sturen, maar ik was te moe.quote:
Troost je met het feit dat ik gisterenavond toch te lui was om een nieuwe te maken en het dan vanochtend waarschijnlijk vergeten was.quote:Op zondag 20 september 2015 11:59 schreef lipje het volgende:
[..]
ik had je m gisteravond al willen sturen, maar ik was te moe.
Voor je pc?quote:Op zondag 20 september 2015 12:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Eindelijk kan ik weer mijn octo-core desktop-pc gebruiken(na 28 dagen!!)![]()
Ik moet nog mijn theorie-examen aanvragen.
En dat post je speciaal hier?quote:Op zondag 20 september 2015 12:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
quote:Op zondag 20 september 2015 12:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
lekker belangrijk; open er een topic over, dan trap ik hem wel naar DIGquote:Op zondag 20 september 2015 12:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
quote:Op zondag 20 september 2015 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lekker belangrijk; open er een topic over, dan trap ik hem wel naar DIG
quote:Op zondag 20 september 2015 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lekker belangrijk; open er een topic over, dan trap ik hem wel naar DIG
Wie?quote:Op zondag 20 september 2015 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet zo gemeen tegen onze knuffelneger, hij is *lief*
scheelt dat ik je mobiele nummer niet kon vindenquote:Op zondag 20 september 2015 12:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat ik gisterenavond toch te lui was om een nieuwe te maken en het dan vanochtend waarschijnlijk vergeten was.
de enige echte PTA knuffelnegerquote:
Ik reageer niet op appjes in mn slaapquote:Op zondag 20 september 2015 22:44 schreef lipje het volgende:
[..]
scheelt dat ik je mobiele nummer niet kon vinden![]()
Bovendien claimde jij de komende 20 op's
doorrijden danquote:Op maandag 21 september 2015 07:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet nog een stukje rijden voor de koffie.
quote:Op maandag 21 september 2015 10:51 schreef Sounddragon het volgende:
Koffie al binnen hier; gelukkig weten ze hier ook dat verse bonenshizzle toch wel lekkerder is als oldskool spaanse drapkoffie.
Vandaag maar een dagje in de schaduw; gisteren ben ik levend geroosterd op het strandSmeren is voor mietjes, maar die zijn wel slimmer
zoiets jaquote:
Ik zou voor de zekerheid morgen beginnen met bestraling + chemo. Baat het niet dan schaat het nietquote:Op maandag 21 september 2015 11:13 schreef .Neovo. het volgende:
Vannacht een NL-Alert gekregen, blijkbaar stond er iets met asbest in de fik.
Natuurlijk nooit de ramen dicht gedaan. Ga ik nu dood?
Dat in doorweth?quote:Op maandag 21 september 2015 11:13 schreef .Neovo. het volgende:
Vannacht een NL-Alert gekregen, blijkbaar stond er iets met asbest in de fik.
Natuurlijk nooit de ramen dicht gedaan. Ga ik nu dood?
Net nu ik een dagje verlof heb gepaktquote:Op maandag 21 september 2015 12:04 schreef daNpy het volgende:
Hier op de Hurk staat ook iets in de brand.
bica double bestellen, al werkt dat vooral in Portugal (omgeving Lissabon)quote:Op maandag 21 september 2015 10:51 schreef Sounddragon het volgende:
Koffie al binnen hier; gelukkig weten ze hier ook dat verse bonenshizzle toch wel lekkerder is als oldskool spaanse drapkoffie.
Vandaag maar een dagje in de schaduw; gisteren ben ik levend geroosterd op het strandSmeren is voor mietjes, maar die zijn wel slimmer
bestraling heeft ie al genoeg gehad, daar issie juist roooooooooood van gewordenquote:Op maandag 21 september 2015 11:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid morgen beginnen met bestraling + chemo. Baat het niet dan schaat het niet
Schaat?quote:Op maandag 21 september 2015 11:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid morgen beginnen met bestraling + chemo. Baat het niet dan schaat het niet
"Kaatst het niet, dan schaatst het niet" vind ik dan toepasselijker voor een Fries.quote:Op maandag 21 september 2015 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, schaatst. Baat het niet dan schaatst het niet.
Da's inderdaad een grote megane zeg.quote:
De 126?quote:Op maandag 21 september 2015 19:42 schreef Dingest het volgende:
Wordt iig tot het voorjaar niet meer rondrijden met de 126. Is iets niet goed gegaan toen ik de bak eronder weg heb gehad voor onderhoud, nu hij er weer in zit zit hij vast in z'n achteruit. Ik ben het ding beu en ga er niet meer mee bezig.
Beiden goed!quote:Op maandag 21 september 2015 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De 126?
Deze
[ afbeelding ]
Of zoiets
[ afbeelding ]
Of wat is nog meer een 126?
Kun je hem niet eerst van buiten in de neutraal zetten, of heb je de bak vast gezet in de achteruit voor het vast zetten van de moerenquote:Op maandag 21 september 2015 19:42 schreef Dingest het volgende:
Wordt iig tot het voorjaar niet meer rondrijden met de 126. Is iets niet goed gegaan toen ik de bak eronder weg heb gehad voor onderhoud, nu hij er weer in zit zit hij vast in z'n achteruit. Ik ben het ding beu en ga er niet meer mee bezig.
Doe mij die onderste maar, zit je iets veiliger in bij een aanrijding.quote:
Ik denk - nu ik het in het boekje heb nagekeken - het laatste, maar dan niet bewust. Ik heb hem in z'n vrij eruit gehaald, en het staartstuk los gehad om die pakking te vervangen en de o-ring van de selectie-arm te vervangen. Ik heb die laatste toen weer in de uitsparing van een selectieschacht gestopt (van de 3-4 omdat ik bij die tot het laatste moment kon checken dat de arm op z'n plaats bleef) in de veronderstelling dat het niet uitmaakte omdat geen enkele versnelling ingeschakeld zou moeten zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 22:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kun je hem niet eerst van buiten in de neutraal zetten, of heb je de bak vast gezet in de achteruit voor het vast zetten van de moeren
116 jarig jubileum van de OPquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:32 schreef derLudolf het volgende:
Op mijn FB tijdlijn kwam ik 'Rupsje nooittevree'uit de OP tegen. Vandaag 116 jaar geleden reed hij voor het eerst harder dan 100km/u, die datum werd niet genoemd in de OP
Arcee zou trots op je zijn met dit feitje.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:32 schreef derLudolf het volgende:
Op mijn FB tijdlijn kwam ik 'Rupsje nooittevree'uit de OP tegen. Vandaag 116 jaar geleden reed hij voor het eerst harder dan 100km/u, die datum werd niet genoemd in de OP
quote:
quote:
vijf jaar terug zaten jullie drie hier al 10 jaarquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:21 schreef BroesWillems het volgende:
Tjabbo en ook_gek, lijkt wel meer dan 5 jaar terug.
ik voel me oud....
quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vijf jaar terug zaten jullie drie hier al 10 jaar
Bijnaquote:geregistreerd op: woensdag 5 februari 2003
Wat had jij op het menu bij tafeltje dekje?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:21 schreef BroesWillems het volgende:
Tjabbo en ook_gek, lijkt wel meer dan 5 jaar terug.
ik voel me oud....
Krijgen we nog een jubileum dingetje bij onze nick name?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vijf jaar terug zaten jullie drie hier al 10 jaar
Geregistreerd opzondag 14 oktober 2001 @ 03:13quote:
Gefeliciteerd met je gebrek aan levenquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geregistreerd opzondag 14 oktober 2001 @ 03:13
Nog een paar dagen en dan is het exact 15 jaar
14 jaar bedoel je?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geregistreerd opzondag 14 oktober 2001 @ 03:13
Nog een paar dagen en dan is het exact 15 jaar
Dat zeg ikquote:
Rot op kut newbiequote:
zeker wetenquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is een Ford een beetje betrouwbare auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker wetenWøt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
woah, 63 eur per maand, waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:09 schreef daNpy het volgende:
WTF.
Kreeg voor de vakantie een brief van de belastingdienst dat ik ¤ 8,- te weinig MRB had betaald voor de BMW.
Omdat we op punt van vertrek stonden en de betalingstermijn erg krap was heb ik die 8 euro direct nog overgemaakt.
Kreeg vandaag weer een kwartaal rekening binnen, dus ik kijk ff in mijn administratie en ik heb de vorige keer gewoon het volledige bedrag (¤ 188,-) betaald ipv de 180 die de belastingdienst zegt dat ik betaald heb
Morgen maar eens bellen.
Bij de BMW-dealer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
woah, 63 eur per maand, waar kan ik tekenen?![]()
en voortaan benzin98 tankenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker wetenRoesten die ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
ook dat is een stuk beter te doen over de grensquote:
Degelijke auto kopenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
woah, 63 eur per maand, waar kan ik tekenen?![]()
In Nederland kan dat niet uit, in Duitsland scheelt het maar 2 cent per liter dus gooi ik het er vaak wel in.quote:
Ik héb een degelijke auto jonguh. Veel degelijker worden ze niet.quote:
Nie klagen danquote:Op woensdag 23 september 2015 10:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik héb een degelijke auto jonguh. Veel degelijker worden ze niet.![]()
Heeft ons maar mooi zonder problemen, de bergen óver naar Spanje gebracht.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik héb een degelijke auto jonguh. Veel degelijker worden ze niet.![]()
jewel; 130¤ mrb elke maand is achterlijkquote:
Zo'n taxi verdient zichzelf toch terug?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jewel; 130¤ mrb elke maand is achterlijk
maar vast niet over dat pokkeweggetje waar wij op zijn geklauterdquote:Op woensdag 23 september 2015 10:45 schreef daNpy het volgende:
Been there done that... In een DAF 33 uit 1971
tis Zwarte Piet. En pieten zeuren niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo'n taxi verdient zichzelf toch terug?
Zeurpiet
We hebben niet veel snelwegen gehad in ieder geval. Het is wel lang geleden dus ik weet niet meer precies hoe we gereden zijn. Normandië naar gerona iig.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maar vast niet over dat pokkeweggetje waar wij op zijn geklauterd
Lijkt me wel vet om te doen, weinig snelweg en veel mooie omgeving. Volgend jaar wil ik ook graag mee doen aan een Europa rit/rally.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
We hebben niet veel snelwegen gehad in ieder geval. Het is wel lang geleden dus ik weet niet meer precies hoe we gereden zijn. Normandië naar gerona iig.
En ter vergelijk, 28 pk aan boord, geen ventilator/aanjager, geen getinte ramen (totaal niet!) en als enige luxe dus ramen die open kunnen.
Dat is wel wat anders dan zo'n Turken taxi met stuurbekrachtiging, dikkere motor en andere gein
Tofquote:Op woensdag 23 september 2015 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet om te doen, weinig snelweg en veel mooie omgeving. Volgend jaar wil ik ook graag mee doen aan een Europa rit/rally.
zoals elk merk. Ligt er alleen aan hoe snelquote:
een auto zonder stuurbekrachtiging rijdt helemaal prima, en die 'dikkere' motor moet ook meer ijzer en roest mee omhoogslepenquote:Op woensdag 23 september 2015 10:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
We hebben niet veel snelwegen gehad in ieder geval. Het is wel lang geleden dus ik weet niet meer precies hoe we gereden zijn. Normandië naar gerona iig.
En ter vergelijk, 28 pk aan boord, geen ventilator/aanjager, geen getinte ramen (totaal niet!) en als enige luxe dus ramen die open kunnen.
Dat is wel wat anders dan zo'n Turken taxi met stuurbekrachtiging, dikkere motor en andere gein
Neeje:quote:Op woensdag 23 september 2015 13:14 schreef lipje het volgende:
Met poffertjes bakplaat achterin?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 23 september 2015 13:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zoals elk merk. Ligt er alleen aan hoe snel
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:14 schreef lipje het volgende:
Met poffertjes bakplaat achterin?
[ afbeelding ]
daar is deze voorquote:Op woensdag 23 september 2015 18:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit gezien. Zou wel een goede omkoop methode zijn bij de APK
Bwah, dat klimmetje naar Andorra was voor onze 9000 turbo geen enkel probl... o, wacht.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een auto zonder stuurbekrachtiging rijdt helemaal prima, en die 'dikkere' motor moet ook meer ijzer en roest mee omhoogslepenhet heuvelwerk is ook niet zo'n probleem, het klimmetje naar Andorra was wél effe different koek, al kwamen er zat locals in barrels langs..
ook zal ik er 1 bezitten. Helemaal geweldig zo een oude mini! Lekker rond scheurenquote:
Bwah, de binnenwegen van Europa waren voor onze 126 geen enkel probl... o, wacht.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ha, met mijn Niva.... o, wachtquote:Op woensdag 23 september 2015 21:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Bwah, de binnenwegen van Europa waren voor onze 126 geen enkel probl... o, wacht.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat 1,9 blok van PSa, dat is pas een echt betrouwbare dies.. o, wacht.
[ afbeelding ]
En je buik wordt groter!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
van een Rover krijg je haaruitval![]()
[ afbeelding ]
Da's preventief gedaan, zodat we ze onopvallend achter kunnen laten...quote:Op woensdag 23 september 2015 21:19 schreef daNpy het volgende:
Misschien moet je er niet van die rare stickers opplakken.
Ik zie overeenkomsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ha, met mijn Niva.... o, wacht
[ afbeelding ]
Ach, dat heb ik ook steeds met de Fiat. Die overstekende insecten hèquote:Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
De remmen van een Visa zijn ten minste echt goe... o, wacht.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wilde een leuk plaatje posten van een ANWB man bij mijn auto maar oh wacht....Bij mijn eerste auto belde ik nooit met de ANWB, ik belde 2cv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja >.<quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wilde een leuk plaatje posten van een ANWB man bij mijn auto maar oh wacht....En toch, jong geleerd is oud gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
takelauto! takelauto!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
En toch, jong geleerd is oud gedaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehe, die was al zachtjes gezegd 'not amused' precies op het begin van de laatste grote najaarsstop ging ik pleitequote:Op woensdag 23 september 2015 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou nog 6 weken wegblijven als ik jullie was, hier is het kloteweer heel de dag
Daar is het vast mooier.
Bel je baas even zou ik zeggen.
moeten ze je slepen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:50 schreef Duvel het volgende:
Welke route nemen jullie op de terugweg?
weeknognie. We gaan iig in plaats van 3 dagen er 2 over doen, ik heb liever geen tolwegen, want het is naseizoen en secundair prima te doen volgens mij. Scheelt me 4 uur reistijd en ws een half tankie peut, maar ik hoef niet om de haverklap in de rij als een debieltje.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:50 schreef Duvel het volgende:
Welke route nemen jullie op de terugweg?
Nee, natuurlijk niet. Die auto voelt zich prima hier met die 90 km/u-wegen!quote:
Secundaire wegen hebben iedere paar kilometer een dorp waar je met max 50 (in de praktijk 30) doorheen kunt.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
weeknognie. We gaan iig in plaats van 3 dagen er 2 over doen, ik heb liever geen tolwegen, want het is naseizoen en secundair prima te doen volgens mij. Scheelt me 4 uur reistijd en ws een half tankie peut, maar ik hoef niet om de haverklap in de rij als een debieltje.
We gaan zo effe de route maken en een hotelletje uitzoeken, niet per se in die volgorde.
Telepéage nemen, kun je gewoon met 30 km/u door de meeste tolpoortjes knappen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
maar ik hoef niet om de haverklap in de rij als een debieltje.
SBS6, Patty Brard, zangeres @ LUVquote:Op donderdag 24 september 2015 01:51 schreef glasshole het volgende:
RTL4 ,Laurens vd Akker, hoofdontwerper @ Renault.
op de beurs?quote:Op donderdag 24 september 2015 02:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet morgen (straks) trouwens naar Renault om een wereldprimeur te bekijken, ben benieuwd
Ze gaan aankondigen dat ze net zoals Volkswagen geavanceerde software gaan gebruiken om hun diesels nog zuiniger te maken?quote:Op donderdag 24 september 2015 02:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet morgen (straks) trouwens naar Renault om een wereldprimeur te bekijken, ben benieuwd
Gewoon het bos in duwenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's preventief gedaan, zodat we ze onopvallend achter kunnen laten...![]()
Maar er zit wel elke keer dezelfde kerel aan te klooien
Ze hebben net een nieuwe CEO aangenomen die daar wel raad mee wist, hij was wel toe aan een nieuwe uitdaging.quote:Op donderdag 24 september 2015 08:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ze gaan aankondigen dat ze net zoals Volkswagen geavanceerde software gaan gebruiken om hun diesels nog zuiniger te maken?
Nee, op een dakterrasquote:
Ze gaan een renault truck van het dak af gooien, zou wel een primeur zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, op een dakterrasHet is een happening van Renault Trucks, dus ik ben heel benieuwd
Misschien dat we vanaf veilige hoogte naar een autonoom rijdende truck gaan kijken of zo? Weet wel dat Tomtom er ook iets mee te maken heeft.
Dezelfde presentatie als elke andere truck fabrikant heeft gedaan dit jaarquote:Op donderdag 24 september 2015 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, op een dakterrasHet is een happening van Renault Trucks, dus ik ben heel benieuwd
Misschien dat we vanaf veilige hoogte naar een autonoom rijdende truck gaan kijken of zo? Weet wel dat Tomtom er ook iets mee te maken heeft.
Ze gaan een dakartruck door een stuk papier geen rijden?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dezelfde presentatie als elke andere truck fabrikant heeft gedaan dit jaar
Omdat de AEBS niet werkt? Ja, denk het welquote:Op donderdag 24 september 2015 10:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze gaan een dakartruck door een stuk papier geen rijden?
Een Insignia ofzo, of een Passat.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
Welke jong gebruikte (2013/2014) middenklasse sedan/station (denk aan passat/insignia) moet ik in Duitsland aanschaffen met weinig kilometers (max 60.000)?
Dankje.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een Insignia ofzo, of een Passat.
Ga voor de facelift Insignia, die is mooi.quote:
Fam uitbreiding?quote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
Welke jong gebruikte (2013/2014) middenklasse sedan/station (denk aan passat/insignia) moet ik in Duitsland aanschaffen met weinig kilometers (max 60.000)?
Mijn oom hebt een Insignia gehad (2 liter diesel, 2009) en dat was niets dan ellende. Geen idee of dat op zichzelf stond of dat er meer problemen met die auto's zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
Zakelijke uitbreiding.quote:
een ster natuurlijkquote:
530D Xdrive natuurlijk.quote:
kijk eens voor een lekkere C klasse 270 CDI ofzo idd, een E mag ook, vind ik zelf een stuk mooier, en dan met name het gedeelte waar je zélf naar moet kijken. Kost wel wat meer als een Opeltje denk ik, maar dan héb je ook wat meer.. ook als je het/hem/haar later weer in zou willen ruilen.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:46 schreef lipje het volgende:
[..]
een ster natuurlijk![]()
En SD wil m wel voor je rijden
valt best mee, de ekte provinciale wegen zijn best geschikt om kilometers op te maken. Als je idd de dorpjes routes pakt raak je de tel kwijt.. Er zijn ook prima snelwegen tegenwoordig waar je gewoon 110 - 130 kunt vlammen en die gewoon grattisjh zijn..quote:Op woensdag 23 september 2015 22:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Secundaire wegen hebben iedere paar kilometer een dorp waar je met max 50 (in de praktijk 30) doorheen kunt.
'versieren'. Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:40 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
![]()
Vanmiddag richting Anne en SD . Even hun huis versieren voor ze thuiskomen![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:40 schreef lipje het volgende:
![]()
![]()
Vanmiddag richting Anne en SD . Even hun huis versieren voor ze thuiskomen![]()
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:40 schreef lipje het volgende:
![]()
![]()
Vanmiddag richting Anne en SD . Even de weg versieren voor ze thuiskomen![]()
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Dan had ik vandaag mijn lunch overgeslagen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Heerlijk vlees op de BBQ hier bij het welkom-thuis-feestje bij Anne en SD.
Lekker bier ookquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Heerlijk vlees op de BBQ hier bij het welkom-thuis-feestje bij Anne en SD.
ik zie je er niet tussen zitten hier?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Dan had ik vandaag mijn lunch overgeslagen.
[ afbeelding ]
Nee pff ik hoef moet meer te BBQ'enquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie je er niet tussen zitten hier?
Ja dat mocht jij ook maar je wilde niet op 1 kamer liggen...quote:
Dat op 1 kamer liggen is nog tot hier aan toe, maar je aambeienzalf smeer je maar lekker zelf.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja dat mocht jij ook maar je wilde niet op 1 kamer liggen...
-O_quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat op 1 kamer liggen is nog tot hier aan toe, maar je aambeienzalf smeer je maar lekker zelf.Dan ga ik liever thuis slapen.
Mijn Niva is al een paar jaar in Afrika, ik denk niet dat ze daar een kachel nodig hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
-O_
Geen standkachel in die woeste Niva?
Lunch in de Heimat zo te zien ?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Dan had ik vandaag mijn lunch overgeslagen.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Lunch in de Heimat zo te zien ?
weet niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
Thanks voor de cap Alexxxxx, die had ik nog niet.. Is dat een 2015?
neh, 2016 komt binnenkort pas uit, en 2015 had die swoosh, die heb ik, net as 2014. Zal wel eens vragen van de week bij de collega's; die weten het vast wel..quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet niet eerlijk gezegdkomt van een sponsor van het team, weet dat ze er in 2015 op stonden dus daar ga ik wel van uit, zou eventueel 2016 kunnen zijn.
we hebben het over die olieboer toch? Volgens mij stond op de 2013 vesten en shirts al Eurol.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
2014 waren ze ook al sponsor, is ook nog een optie. 2013 of eerder lijkt me onwaarschijnlijk
nee, over BIGtruckquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we hebben het over die olieboer toch? Volgens mij stond op de 2013 vesten en shirts al Eurol.
croissantjesquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:09 schreef Anne het volgende:
Geen ontbijt hier.
Wat heb je dan? Stokbrood of croissantjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Over snipperen gesproken...quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik had vandaag een snipperdag... Zweten joh
Je zoekt een verhuurbedrijf maar dan geen verhuurbedrijf?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:33 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Over snipperen gesproken...
Ik zoek nog een stobbenfrees te huur in de regio, om de wortel van een grote kastanjeboom weg te frezen.
Weet jij wat ? (Behalve dan boels, borent etc )
Fuhler in Emmen zit veel in dat werk. Maar daar zit een trekker van 400pk voor, iets te lomp voor je tuintje denk ik?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:33 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Over snipperen gesproken...
Ik zoek nog een stobbenfrees te huur in de regio, om de wortel van een grote kastanjeboom weg te frezen.
Weet jij wat ? (Behalve dan boels, borent etc )
Hoelang zitten jullie daar nog?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:06 schreef Anne het volgende:
En ik lees nu pas de TT. Jullie zijn lief.
Ik zoek het meer in de hovenier/loonwerker die zo,n ding heeft en wil verhurenquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
Je zoekt een verhuurbedrijf maar dan geen verhuurbedrijf?
Ik denk dat we hier nog wel minstens een jaar of vier zitten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoelang zitten jullie daar nog?
Wat is stobbenfrees in het Duits ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Grenzland Markt heeft ook een 'Mietservice', misschien daar es proberen?
Mobiel zie ik niet zulke lange TT'squote:Op zaterdag 26 september 2015 21:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dat is mod...het had allang uit de pan kunnen escaleren
Zoveel mod werk is hier toch niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:22 schreef Anne het volgende:
de afgelopen 2 weken inderdaad heb verzaakt qua moderator zijn.
Ghehehe!quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik twee keer hetzelfde topic aanklikte.
Noodzakelijk kwaad komt gelukkig niet elke dag voor nee.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zoveel mod werk is hier toch niet?
Tis inderdaad vaak meer sociaal pedagogisch werk, maar dat is ook leuk. En dankbaarder vaak als vingertje tik, nootjes uitdelen en bannetjes aanvragenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zoveel mod werk is hier toch niet?
Dat dacht ik al, die worden overal neergehaald. De gemeent Emmen wou in Roswinkel iets doen om die bloedingsziekte te stoppen - stammen inpakken met waterslangen, warm water erdoor en zorgen dat de stam boven een bepaalde Temp komt waardoor de ziekte verwekker dood gaat - maar ik zag laatst dat ze allemaal omgezaagd waren. Jammer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:22 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Wat is stobbenfrees in het Duits ?![]()
Het is trouwens een paardenkastanje.
Daar zou ik mijn ergste vijand nog niet aan helpenquote:Op zondag 27 september 2015 01:14 schreef Dingest het volgende:
Zo, ik heb vanmiddag één van m'n vrienden aan een Barchetta geholpen
Het zij je vergevenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Mobiel zie ik niet zulke lange TT's. Maar ik moet bekennen dat ik de afgelopen 2 weken inderdaad heb verzaakt qua moderator zijn.
Goedemorgen en smakelijkquote:Op zondag 27 september 2015 10:24 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen![]()
Lekker warme broodjes eten, koffie slurpen. Jus en eitje erbij
In het begin was ik ook niet zo enthousiast over die dingen, en probeerde ik hem in een MX-5 te krijgenquote:Op zondag 27 september 2015 02:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn ergste vijand nog niet aan helpen
oh ja koos werkeloosquote:Op zondag 27 september 2015 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan ben ik dus bij far de linksste user hier he?
Ik rijd een Prius want ik ben ook een linksmenschquote:Op zondag 27 september 2015 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
en sinds wanneer boeit het iemand hoeveel een motor uitstootstelletje hypocriete kutten, ga toch een Prius rijden als je aan de wereld wilt laten zien dat je graag IJslandse mossen knuffelt
Prius, ga eens in een hoekje zitten je even schamenquote:Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik rijd een Prius want ik ben ook een linksuntermensch
whahahshaha * lipje laughs out very loudquote:Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik rijd een Prius want ik ben ook een linksmensch
Gaat de Seat er uit?quote:Op zondag 27 september 2015 18:58 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag eens rondgeneusd op Marktplaats voor een leuke andere auto voor mijzelf en kwam tot de conclusie dat er veel saaie auto's bestaan met mijn eisen en budget![]()
.
quote:Op zondag 27 september 2015 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Prijs, ga eens in een hoekje zitten je even schamen
De sloop heeft geen gele spiegels meer denk ik.quote:
Ik heb nu zelfs een reserve, in de kleur van de autoquote:Op zondag 27 september 2015 19:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De sloop heeft geen gele spiegels meer denk ik.
(dat was jij toch Anne, de persoon die al iets van 3 spiegels was verloren in redelijk korte tijd?)
Zal ik je effe mijn bankrekeningnummer door appenquote:Op zondag 27 september 2015 19:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Golf 4 r32 is wel wat voor je
Maar dan ook like a boss max 110 doen in dat hok he.. anders ben je een faalkonijn.quote:Op zondag 27 september 2015 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
en sinds wanneer boeit het iemand hoeveel een motor uitstootstelletje hypocriete kutten, ga toch een Prius rijden als je aan de wereld wilt laten zien dat je graag IJslandse mossen knuffelt
nee ik overweeg voor de FNP de politiek in te gaanquote:Op zondag 27 september 2015 18:49 schreef lipje het volgende:
[..]
oh ja koos werkeloos![]()
Nu je eigen baas bent stem je vvd
Lomp blok in een auto die daar niet voor gebouwd is ->quote:Op zondag 27 september 2015 19:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Golf 4 r32 is wel wat voor je
Nee, dan spaar ik liever zelf voor een Polo R WRCquote:Op zondag 27 september 2015 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Zal ik je effe mijn bankrekeningnummer door appen?
quote:Op zondag 27 september 2015 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lomp blok in een auto die daar niet voor gebouwd is ->
ik ga meestal max 100quote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar dan ook like a boss max 110 doen in dat hok he.. anders ben je een faalkonijn.
Wat heb je aan het inhalen van een premium hok op de snelweg als hij vervolgens bij het eerste het beste bochtje weer op je zwabberende kont zit?quote:Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Dan nog, het hoeft niet altijd een perfecte match te zijn of veel fun te hebben.
Tot 80km/u? is een GTI ook sneller toch?quote:Op zondag 27 september 2015 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lomp blok in een auto die daar niet voor gebouwd is ->
Ik moet in ieder geval geen Polo. Daarin zit ik met mijn knietjes tegen het dashboard, omdat voor mij de stoel in een auto ver naar voren moet. En dat voelt niet zo veilig en lekker aanquote:Op zondag 27 september 2015 19:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee, dan spaar ik liever zelf voor een Polo R WRC
Wel een K11, das nog een ektequote:Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien kan ze ergens een Micraatje kaufen, dan hangen we die V6 van de ZX er wel in..
Saillant detail johquote:Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat heb je aan het inhalen van een premium hok op de snelweg als hij vervolgens bij het eerste het beste bochtje weer op je zwabberende kont zit?
Das niet handig nee, heb je uberhaubt al wat op het oog?quote:Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval geen Polo. Daar zit ik met mijn knietjes tegen het dashboard, omdat voor mij de stoel in een auto ver naar voren moet. En dat voelt niet zo veilig en lekker aan.
Mocht ik ooit boem doen, wil ik mijn knieën wel gewoon nog een beetje heel hebben.
Zou kunnen, FWD en koppel is een beroerde combi. In een Corsa gereden met C20LET erin, en in een Astra F met een 3 liter V6, en allebei was het qua sprint helemaal kut. Op de snelweg wel grappig, al scheet ik peulen in de Corsa, want die kan je gewoon sturen met het gaspedaalquote:Op zondag 27 september 2015 19:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tot 80km/u? is een GTI ook sneller toch?
Nee, helemaal niks nog, want ik vind er allemaal geen reet aan; die nieuwerwetse truttige auto's.quote:Op zondag 27 september 2015 19:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Das niet handig nee, heb je uberhaubt al wat op het oog?
Friezen moeten ook altijd dwars liggen he. Ga maar mooi 88 rijden op de rechter baanquote:Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga meestal max 100![]()
maar dat is meer voor de portemonnee
Zie OP:quote:Op zondag 27 september 2015 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks nog, want ik vind er allemaal geen reet aan; die nieuwerwetse truttige auto's.
Ik vind het ook wel moeilijk om weer zo'n bak met geld uit te geven![]()
.
Dat kan mijn haar niet aan.quote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zie OP:
- niet truttig
- niet nieuwerwets
- wel een reet aan.
Mag ik zo brutaal zijn en vragen welke prijs range?quote:Op zondag 27 september 2015 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks nog, want ik vind er allemaal geen reet aan; die nieuwerwetse truttige auto's.
Ik vind het ook wel moeilijk om weer zo'n bak met geld uit te geven![]()
.
Torque steering is not fun inderdaadquote:Op zondag 27 september 2015 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou kunnen, FWD en koppel is een beroerde combi. In een Corsa gereden met C20LET erin, en in een Astra F met een 3 liter V6, en allebei was het qua sprint helemaal kut. Op de snelweg wel grappig, al scheet ik peulen in de Corsa, want die kan je gewoon sturen met het gaspedaal
Was geen torque steer meer, heel de voortrein van dat hok flexte als de turbo erin kwamquote:Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Torque steering is not fun inderdaad
Wacht watquote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was geen torque steer meer, heel de voortrein van dat hok flexte als de turbo erin kwamZelfde gold voor remmen trouwens; zaten Cali ankers onder, maar als je die draagarmpjes zag waar dat allemaal aan hing
Dat ga ik hier niet neerzettenquote:Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mag ik zo brutaal zijn en vragen welke prijs range?
Hij is nu eigenlijk weer in orde, dus stom genoeg zou je denken dat ie dan juist niet weg moet.quote:Op zondag 27 september 2015 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom moet dat gele gevaarte weg eigenlijk?
Dat gaat niet echt anders zonder heel de auto te gaan verzagen en verlassenquote:Op zondag 27 september 2015 19:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wacht wat, welke hobbyist heeft dat bedacht
omdat jij een ommezwaai naar links maakt , mister Priusquote:Op zondag 27 september 2015 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom moet dat gele gevaarte weg eigenlijk?
Prius is alleen voor nood, normaal ga ik met de trein. Veel schoner.quote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef lipje het volgende:
[..]
omdat jij een ommezwaai naar links maakt , mister Prius
kloon van Duvelquote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Prius is alleen voor nood, normaal ga ik met de trein. Veel schoner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |