Nee, was ik. Ik noemde nationalisme dom of zoiets, Perrin noemde toen links dom of zoiets en zei toen dat hij zich tenminste op de inhoud richt.quote:Op zondag 20 september 2015 10:14 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Daar begin je toch echt zelf mee, triest wijf.
Zeker weten. En dat mag ook gewoon, dat moeten ze zelf weten. Zolang ze mij maar niet verplichten om hetzelfde te doen en daar gaat het meestal mis bij links.quote:Op zondag 20 september 2015 10:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]
[..]
Ze verkopen hun eigen moeder nog als dat een ander zou plezieren.
Ik ben gewoon rechts hoor, beste jongen. Lagere belastingen, minder regelgeving, meer eigen verantwoordelijkheid, dat zijn speerpunten waar ik vrolijk van word.quote:Op zondag 20 september 2015 10:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat hadden we al begrepen hoor. Dat hoef je niet te komen benadrukken.
In elk land heb je wel bepaalde types die overlopen van linkse zelfhaat.
Klopt, gelukkig is de situatie in Nederland niet zo.quote:Op zondag 20 september 2015 10:16 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het erg als politici individueel hun mening niet meer durven geven omdat ze bang zijn geworden voor de totalitaire 'gutmensch'. Dat is heel slecht voor de democratie.
En stel nou dat de mening die ze nu verkondigen ook echt hun mening is?quote:Op zondag 20 september 2015 10:16 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het erg als politici individueel hun mening niet meer durven geven omdat ze bang zijn geworden voor de totalitaire 'gutmensch'. Dat is heel slecht voor de democratie.
Ik denk dat het wel die kant begint op te gaan.quote:Op zondag 20 september 2015 10:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig is de situatie in Nederland niet zo.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 20 september 2015 10:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel die kant begint op te gaan.
Ze zijn zo ''links'', maar schuw het gebruik van geweld niet, dat hebben ze dan weer gemeen met extreem rechts.quote:Op zondag 20 september 2015 10:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'Linkse fascisten' is een contradictio in terminis.
Ik zou het wat gek vinden als een D66, PvdA of CU plots zou gaan roepen dat de grenzen gesloten moeten worden voor vluchtelingen.quote:Op zondag 20 september 2015 10:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel die kant begint op te gaan.
Welk links bedoel je?quote:Op zondag 20 september 2015 10:20 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze zijn zo ''links'', maar schuw het gebruik van geweld niet, dat hebben ze dan weer gemeen met extreem rechts.
Heb je niks beters te doen?quote:Op zondag 20 september 2015 10:02 schreef Copycat het volgende:
Haat voor je eigen land omdat je niet de grenzen wil sluiten voor vluchtelingen.
Ik ga over een dikke week naar een bijeenkomst van vluchtelingenwerk om te zien hoe ik als vrijwilliger kan helpen. Wat een zelfhaat heb ik.
Het gaat erom dat er helemaal geen discussie plaatsvindt.quote:Op zondag 20 september 2015 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou het wat gek vinden als een D66, PvdA of CU plots zou gaan roepen dat de grenzen gesloten moeten worden voor vluchtelingen.
Heeft dus vooral met visie te maken en niet met angst.
2003 belde, ze willen hun gehuil terugquote:Op zondag 20 september 2015 09:31 schreef Loekie1 het volgende:
Er is een totalitaire politieke correctheid ingestampt waardoor niemand er iets van durft te zeggen.
Jazeker wel! Lees je geen kranten of zo?quote:Op zondag 20 september 2015 10:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er helemaal geen discussie plaatsvindt.
Jij bent niet rechts. In een rechts klimaat zou jij vrijwel per direct je baantje kwijtraken.quote:Op zondag 20 september 2015 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben gewoon rechts hoor, beste jongen. Lagere belastingen, minder regelgeving, meer eigen verantwoordelijkheid, dat zijn speerpunten waar ik vrolijk van word.
Maar in jouw ogen ben ik natuurlijk slinks omdat ik niet de grenzen wil sluiten voor vluchtelingen.
Ik kijk voornamelijk tv. En in de kranten zie ik soms een héél voorzichtige poging tot enige discussie, maar het gaat veel te voorzichtig. Daarom denk ik dat er angst is voor de gutmensch.quote:Op zondag 20 september 2015 10:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jazeker wel! Lees je geen kranten of zo?
Omdat de meeste mensen wel snappen dat die vluchtelingen niet zomaar vluchten.quote:Op zondag 20 september 2015 10:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er helemaal geen discussie plaatsvindt.
Ik denk dat de slechtmensch gewoon niet zo goed oplet. Die discussie woedt al maanden en paginabreed.quote:Op zondag 20 september 2015 10:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk tv. En in de kranten zie ik soms een héél voorzichtige poging tot enige discussie, maar het gaat veel te voorzichtig. Daarom denk ik dat er angst is voor de gutmensch.
Verongelijkte zeikerds van de PVV bedenken de meest onnozele termen om hun onderbuik goed te praten.quote:Op zondag 20 september 2015 10:02 schreef Copycat het volgende:
Haat voor je eigen land omdat je niet de grenzen wil sluiten voor vluchtelingen.
Ik ga over een dikke week naar een bijeenkomst van vluchtelingenwerk om te zien hoe ik als vrijwilliger kan helpen. Wat een zelfhaat heb ik.
Dat heet nuance, en dat is wat verstandige mensen doen als ze iets bespreken. Met alleen roepen dat links domme landverraders zijn en dat alle vluchtelingen terug moeten naar Marokko, kom je namelijk nergens.quote:Op zondag 20 september 2015 10:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk tv. En in de kranten zie ik soms een héél voorzichtige poging tot enige discussie, maar het gaat veel te voorzichtig. Daarom denk ik dat er angst is voor de gutmensch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |