Ze zijn gekozen. Veel democratischer wordt het niet.quote:Op zondag 20 september 2015 11:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Weinig democratie te ontdekken hoor, in dat nepparlement.
Lijkt mij niet wijs omdat de burger al een mening heeft zonder de inhoud te kennen en vanuit een xenofobe gedachte redeneert.quote:Op zondag 20 september 2015 11:14 schreef Dutchguy het volgende:
Knip
Dit leidt tot een situatie waarbij het Sociaal en Cultureel Planbureau moet ingrijpen en de politiek duidelijk moet maken dat burgers meer inspraak moeten krijgen in de asielproblematiek. Omdat de gevestigde partijen het verzaken.
Sommige mensen verwarren democratie met hun zin krijgen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Rusland steekt helemaal geen poot uit...quote:Op zondag 20 september 2015 11:17 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dus dan zul je die regio daar zo snel als mogelijk veilig moeten krijgen. Daar heb je een Rusland en een VS voor nodig. Juist op dat punt ben ik zeer pessimistisch. Het had niet veel gescheeld of Iran was ook gestort in chaos.
We zullen eens moeten gaan inzien dat het verspreiden van democratie(tja een middel dat gebruikt om geheel andere reden) niet werkt.
Dat zegt Wilders, de man die tegen democratie is in zijn eigen bewegingquote:Op zondag 20 september 2015 11:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 20 september 2015 11:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sommige mensen verwarren democratie met hun zin krijgen.
Zo kennen we de echte GL of D66 stemmende NIMBY weer. Wel het goede, warme Gutmensch-gevoel in de onderbuik, wel het leuke baantje als jurist in asielzaken of strafrechtadvocaat van islamitische criminelen, maar niet de lasten.quote:Op zondag 20 september 2015 11:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Grens open maar deur dicht graag.
Is het dan een neppartij?quote:Op zondag 20 september 2015 11:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zegt Wilders, de man die tegen democratie is in zijn eigen beweging
Zoals Wilders al tijdens de beschouwingen verwoordde, het Nederlandse volk gelooft niet meer in Rutte en in dit kabinet. Een grote, grote meerderheid vindt dit. Dan moet je die mening respecteren en nieuwe verkiezingen uitschrijven.quote:Op zondag 20 september 2015 11:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze zijn gekozen. Veel democratischer wordt het niet.
Wacht even, hoe merken 'linksen' meer of minder van de opvang van asielzoekers?quote:Op zondag 20 september 2015 11:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Zo kennen we de echte GL of D66 stemmende NIMBY weer. Wel het goede, warme Gutmensch-gevoel in de onderbuik, wel het leuke baantje als jurist in asielzaken of strafrechtadvocaat van islamitische criminelen, maar niet de lasten.
Nee, die lasten, die wentelen we lekker af op mensen die er helemaal niet op zitten te wachten, die er geen enkel belang bij hebben. En als die beginnen te klagen, dan zetten we hen gewoon weg als "tokkies" of "neo-nazi's".
Dat is hoe ze rollen, die linksen.
Arme schlechtmenschen. Wordt er zomaar op hun haatbraak neergekeken.quote:Op zondag 20 september 2015 11:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Zo kennen we de echte GL of D66 stemmende NIMBY weer. Wel het goede, warme Gutmensch-gevoel in de onderbuik, wel het leuke baantje als jurist in asielzaken of strafrechtadvocaat van islamitische criminelen, maar niet de lasten.
Nee, die lasten, die wentelen we lekker af op mensen die er helemaal niet op zitten te wachten, die er geen enkel belang bij hebben. En als die beginnen te klagen, dan zetten we hen gewoon weg als "tokkies" of "neo-nazi's".
Dat is hoe ze rollen, die linksen.
Hoezo, moet het je "verzocht" worden dan?quote:Op zondag 20 september 2015 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
0
Dat is me ook nog niet verzocht?
Nee, zo werkt het niet. Jammer voor je.quote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zoals Wilders al tijdens de beschouwingen verwoordde, het Nederlandse volk gelooft niet meer in Rutte en in dit kabinet. Een grote, grote meerderheid vindt dit. Dan moet je die mening respecteren en nieuwe verkiezingen uitschrijven.
Het zou wel handig zijn als er iets van een grens gesteld gaat worden. Of denk je dat het handig is als we miljoenen immigranten binnenhalen binnen nu en een jaar ?quote:Op zondag 20 september 2015 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt het wat uit?
Raak je meer in paniek als het er 100.000 zijn?
Of heb je pas stress bij 200.000?
Een miljoen?
Waarom is kritiek hebben gelijk aan haat hebben volgens jou?quote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Arme schlechtmenschen. Wordt er zomaar op hun haatbraak neergekeken.
Wilders zegt ook dat we gaan regelen dat er minder Marokkanen zijn. Moeten we dat ook maar even doen?quote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zoals Wilders al tijdens de beschouwingen verwoordde, het Nederlandse volk gelooft niet meer in Rutte en in dit kabinet. Een grote, grote meerderheid vindt dit. Dan moet je die mening respecteren en nieuwe verkiezingen uitschrijven.
Moet ik ergens in den lande een willekeurig hoofddoekje van de stoep plukken en op de zolderkamer parkeren?quote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hoezo, moet het je "verzocht" worden dan?
Denk dat dat strafbaar is ...quote:Op zondag 20 september 2015 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik ergens in den lande een willekeurig hoofddoekje van de stoep plukken en op de zolderkamer parkeren?
Ja, dat denk ik ook, maar als ik wacht op een verzoek om een vluchteling in huis te nemen dan is dat ook weer fout kennelijk.quote:
Nee, kritiek is kritiek en haat is haat. Beetje nuance.quote:Op zondag 20 september 2015 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is kritiek hebben gelijk aan haat hebben volgens jou?
Waarom zo'n opmerking, waarom moet je meteen vluchtelingen in huis nemen als je hier eenquote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hoezo, moet het je "verzocht" worden dan?
Ik geloof al jaren niet in Rutte en dit kabinet, maar dat heeft niks te maken met vluchtelingenpolitiek. Er zijn wel belangrijkere zaken in dit land die me wel raken.quote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Al zie ik jou er eerder voor aan om zo'n haatbaard ("met van die mooie donkere ogen") van straat te plukken, maar wat je wil, een Fatimaatje mag natuurlijk ook.quote:Op zondag 20 september 2015 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik ergens in den lande een willekeurig hoofddoekje van de stoep plukken en op de zolderkamer parkeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |