Ze hebben daar een echte anchorman nodig, zo eentje met geföhnd haar met te veel sjel erin.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt vooral door Jan-Joost. Ik word echt hondsberoerd van die klootzak.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt vooral door Jan-Joost. Ik word echt hondsberoerd van die klootzak.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 20:38:32Locadia is in de rust bezig met een warming-up. Die lijkt erin te komen na rust. In 1e helft solliciteerde Narsingh naar een wissel #herpsv reageer retweet
PSV, Ajax en Feyenoord hebben alledrie de fout gemaakt binnenlandse aankopen te doen. Niet verstandig meer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken die Propper eigenlijk alleen maar van die ene keer dat hij door zijn benen werd gespeeld door Eriksen, waarom koopt PSV zo'n speler?
Hoe zie jij dat voor je dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, die 5 punten haal je nooit meer in in 28 wedstrijden.
Probeer #herpsv eens uit te spreken als één woord.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 20:38:32Locadia is in de rust bezig met een warming-up. Die lijkt erin te komen na rust. In 1e helft solliciteerde Narsingh naar een wissel #herpsv reageer retweet
Feyenoord heeft ook buitenlandse aankopen gedaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PSV, Ajax en Feyenoord hebben alledrie de fout gemaakt binnenlandse aankopen te doen. Niet verstandig meer.
quote:De elf van Willem II: Lamprou; Van der Struijk, Wuytens, Peters, Koppers; Ojo, Haemhouts, Wuytens; Van der Velden, Falkenburg, Andersen.
Ajax ookquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook buitenlandse aankopen gedaan.
Nergens voor nodig, gewoon nog een leuk hockeymeisje erbij.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze hebben daar een echte anchorman nodig, zo eentje met geföhnd haar met te veel sjel erin.
PSV heeft 1 binnenlander gehaald.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PSV, Ajax en Feyenoord hebben alledrie de fout gemaakt binnenlandse aankopen te doen. Niet verstandig meer.
binnenlander?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV heeft 1 binnenlander gehaald.
Dat moet ook niet in de blender.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gadverdamme peren ijs en bier te gelijk smaakt voor geen meter.
Dit hebben we nog nooit gezien.quote:
Je bent zelf een binnenlander.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV heeft 1 binnenlander gehaald.
Was er al uitquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef Paxcon het volgende:
Welke idioot heeft het Groningenvlaggetje uit de OP gehaald
En Hansenquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef Paxcon het volgende:
Je bent toch niet boos dat ze een "dik" persoon belachelijk maken?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit hebben we nog nooit gezien.
Ze spelen weer thuis op zondag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef Paxcon het volgende:
Als ik denk aan PSV-supporters is dat gewoon precies hoe ze eruit zien.quote:
Dit vinden de PSV fans op dit forum niet leuk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik denk aan PSV-supporters is dat gewoon precies hoe ze eruit zien.
Genot.
Heerlijk hequote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze spelen weer thuis op zondag.
Inb4 psv'er doet nazigroet plaatje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik denk aan PSV-supporters is dat gewoon precies hoe ze eruit zien.
Genot.
Nee, maar ik wil je wel beschermen hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos dat ze een "dik" persoon belachelijk maken?
Das lief van je.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je wel beschermen hoor.
Ik ookquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey ik verwacht wel dat Vitesse morgen minstens met 6-0 wint!
Nicequote:Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Doublepain het volgende:
Nu gewoon Locadia erin voor Lestienne en dan duimen op een goed afloop.
Als vitesse met minstens 6 doelpunten verschil wint morgen neem ik het logo van Vitesse als UIquote:
Voor twee jaar?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als vitesse met minstens 6 doelpunten verschil wint morgen neem ik het logo van Vitesse als UI
Groningen is weer even vredig als altijdquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de markt al hersteld?
Zanger of voorzitter?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Als Heracles dit wint neem ik één week een Jan Smit UI.
Deurwaarder.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zanger of voorzitter?
voorzitterquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zanger of voorzitter?
Locadia is een jihadist.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft Locadia een arabische tekst in zijn nek staan.
Hij zit bij IS.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft Locadia een arabische tekst in zijn nek staan.
Heracles vorig jaar??quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als de Graafschap morgen verliest is degradatie al een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |