Zo reageren de meeste vrouwen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Euvgenia reageert alleen lichtelijke dramatisch
Topic is geen reeks. Dat moet een mod ff fixen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Fuchsia_roze het volgende:
OP komt niet mee en nummertje loopt ook niet op. Gaat goed
Eensquote:
Zeker welquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Zou je met haar willen focken?
Kan die wel hoor, kan Dan het ook is de betere vraagquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:41 schreef roos94 het volgende:
Kan Timor meer dan drie volledig Nederlandse zinnen zeggen?
echt hequote:Op zaterdag 19 september 2015 20:42 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Kan die wel hoor, kan Dan het ook is de betere vraag
Ansjquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dit middelste jurylid grietje lijkt op een donkere Angela Schijf, zelfs een beetje qua muizerige stem.
laag cijfer en ze werd emoquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
maar niemand wil me dus een samenvatting geven over t euv incident?
Ze kreeg drie zevens... Veel te laag naar haar meningquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
hij doet me op deze manier denken aan ezteca tijdens de eerste seizoenen van sytycd nlquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Timor
Je hebt het geexecute
No nonse dancing
IK HEB EVEN DEZE CHOREOGRAAF GEREGELD
godverdomme wat een walgelijke engnek
Haat haat haat
Evgenia deed best wel een moeilijk choreografie, kreeg 3x een 7 en ze voelde zich genaaid.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
Euv was het niet eens met het cijfer wat ze kreeg. Ze rende schreeuwend weg en zei fock joe oll. Even later kwam manlief haar troosten en was alles weer goed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
en nu is ze uit de show gestapt?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze kreeg drie zevens... Veel te laag naar haar mening
Bijna... Tenminste, dat moest zo lijken. Maar ze is alweer terugquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en nu is ze uit de shiw gestapt?
Welnee. Is gewoon een mooi script.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en nu is ze uit de show gestapt?
Ik denk dat ze winnenquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ze hebben hun naam niet mee, maar ze zijn vet goed!
Ik google even hoelang hij al in NL shows doet en toen las ik dit " In juni 2014 begon Karaty aan een taalcursus aan het Taleninstituut Regina Coeli, beter bekend als de Nonnen van Vught"quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
echt heslecht geïntegreerd...
Ja superleuk is dat, zet je een beetje op het verkeerde been.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:58 schreef mootie het volgende:
Ik vind Pim zo grappig, ziet er uit als een enorm lulletje rozewater, maar hij danst echt als een malle
Ik geloof dat ze 4 maanden de tijd hebben gehad voor de dansen tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:59 schreef mignonne het volgende:
knap hoor dit.![]()
in hoeveel tijd moeten ze eigk zo'n nieuwe dans aanleren?
Okay dus niet dat ze in een week tijd 3 dansen instuderen ofzo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze 4 maanden de tijd hebben gehad voor de dansen tot nu toe.
Je ziet hem zo zitten achter zijn bureautje, bakje koffie, steoopwafel, cijfers invoeren en controleren.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:00 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ja superleuk is dat, zet je een beetje op het verkeerde been.
dat dus ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:01 schreef iBenny het volgende:
Hoe is dit een 8 en die 9.5 een 9.5?
Het lijkt wel alsof ze een soort afgestraft worden voor goede, eerdere optredens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:01 schreef iBenny het volgende:
Hoe is dit een 8 en die 9.5 een 9.5?
En hij weet het zelf ook, dat vind ik ook leuk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet hem zo zitten achter zijn bureautje, bakje koffie, steoopwafel, cijfers invoeren en controleren.
Maar als hij zijn dansschoenen aantrekt...
quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:08 schreef mootie het volgende:
Ze was de middelste achter de schermen? Haske niet synchroon.
Echt he haha. Psies de reden waarom ik haar niet zo sympathiek vind overkomen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe ze keek toen werd gezegd dat Regilio het goed deed. De bitch!
Nee. Maar hij komt een stuk beter weg met de zwoele blikken in de camera dan Sylvanaquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:25 schreef iBenny het volgende:
Gaat ook niet helemaal gelijk op he?
Komt in de buurt.quote:
Hoe oud dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef iBenny het volgende:
Die dochter van Humberto lijkt toch geen 15?
Al die meiden zien er tegenwoordig 5 jaar ouder uit dan ze zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou dr toch wat ouder schatten hoor
quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:41 schreef iBenny het volgende:
"Ik voel mijn hart. Dat is niet goed. Ik moet poepen"
geniaal hahahahhahahaquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:41 schreef iBenny het volgende:
"Ik voel mijn hart. Dat is niet goed. Ik moet poepen"
Van mij mag het nu ook meteen afgelopen zijn, met hen als winnaars. De gunfactor is enorm hoog, ze zijn enorm goed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:57 schreef Holyme het volgende:
Zou haar wel echt een terechte winnaar vinden samen met d'r verliefde vriendje
Ocherm 't arme jongquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wel door welke hel Regilio nu moet. Want het is allemaal zijn schuld.
Nou inderdaad! Geloof dat ik het nog wel eens flink oneens kan gaan worden met de beslissingen van de juryquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Holyme het volgende:
Huh, tellers op 0? Als ze dat elke week doen, kan het nog wel 'ns verrassend eindigen als die jury zo blijft scoren.
quote:Euvgenia Parakhina boos op jury Dance Dance Dance
Euvgenia Parakhina had het even helemaal gehad met Dance Dance Dance. De danseres was het totaal niet eens met het juryoordeel van het programma en wilde boos de studio verlaten.
Euvgenia’s boosheid was zaterdagavond te zien bij RTL4. Euvgenia deed een dans op het nummer Burlesque uit de gelijknamige film (met Christina Aguilera). De 44-jarige ex-danser deed haar uiterste best en kon rekenen op driemaal een 7 van de jury. Daar was de vurige Russin het niet mee eens. Euvgenia stormde na het jury-oordeel meteen naar de kleedkamer, kleedde zich om en was van plan de studio binnen no-time te verlaten.
‘Fuck you all!’
De camera legde het spektakel vast. Euvgenia leek niet voor rede vatbaar en zei direct in de lens: „Iedereen mag het weten. Ik voel me genaaid. Fuck you all! Jullie mogen tegen mij dankjewel zeggen omdat ik aan het programma mee heb gedaan. Jullie hebben van mij geprofiteerd. Ik wil nu mijn geld, want ik ben weg!”
Wereld die instort
Uiteindelijk wist Euvgenia’s partner Jeroen haar te bedaren. Ze blijft in de show dansen. Jeroen gaf als verklaring voor de uitbarsting van Euvgenia: „Ze gaat overal tweehonderd procent voor in het leven. Ze gaat er helemaal in op en als je dan drie keer een zeven krijgt terwijl je dacht toch wel één of twee achten verdiend te hebben; dan stort je wereld in.”
Euvgenia en Jeroen mochten in de show blijven. Sylvana Simons moest uiteindelijk het programma verlaten.
Dat dusquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Wtf Timor, en Sylvana gaf je vorige week een 9,5
i knowquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:37 schreef Holyme het volgende:
[..]
Queen P (Beyonce wordt ook wel Queen B genoemd)
Ik denk van wel. Alles voor de kijkcijfers en hogere punten..quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
ik geloof niet dat euv echt in bikini gaat
Oh die reactie had ik gemistquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
i know
maar dit klonk als cream p en aan zijn reactie te zien verstond dan t zelfde
nee dusquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:39 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Alles voor de kijkcijfers en hogere punten..
Eens. Ze heeft het gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
je kunt je zo bijna niet voorstellen dat euv professional danser is
nou nou nouquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Nog nooit heeft iemand zo hard een anale vernedering verdiend.
Nou he!quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:06 schreef cactussoep het volgende:
Timor lijkt op een oempa loempa. Veelste veel gepoederd. Zonde
Krijg al jeuk aan m'n hoofd als ik aan zo'n zweetkop met pruik denkquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:09 schreef iBenny het volgende:
Humberto is wel een zwetend ottertje he?
Nou ja, Umberto is wel leuk. Itt euvgenia.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:15 schreef Holyme het volgende:
Wtf, ze willen 'm zelf ook niet naar huis hebben denk ik
Ja.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit er überhaupt logica in die becijfering?
Eensquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, Umberto is wel leuk. Itt euvgenia.
haha psies. Uiteindelijk zal iemand wel bedacht hebben dat humberto beter is voor de kijkcijfers dan euvgenia.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, Umberto is wel leuk. Itt euvgenia.
hahaha, ik dacht precies t zelfdequote:Op zaterdag 26 september 2015 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een vieze oude man is die Jeroen.
7 staat gelijk aan 5quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:36 schreef iBenny het volgende:
Ze durven ook niet meer lager te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, liet me even meeslepenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dr moetenner nog twee he..
maar dat moet dan wel heel gek lopen
Ik vond 'm al een beetje.. ehh.. apart. Maar nu zie ik een Jeroen-in-de-maak, thanksquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Pim is ook vies. Dat wordt later een Jeroen.
hoop doet levenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:40 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja klopt, liet me even meeslepen
fockeline loopt iedere week minstens 1 keer te jankenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
In my defence, dit is m'n eerste aflevering die ik kijk. Heb alleen de dansstukjes van de eerste aflevering gezien.
Yup. Ik vind hem de irritatiefactor van het programmaquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:55 schreef superniger het volgende:
Jandino is echt strontvervelend.
MJ, King of Popquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat was wel goed heur.
En wat maakte MJ toch eigenlijk tijdloze muziek.
Ik stem voor Igonéquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind fockeline de leukste vrouw
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:53 schreef Holyme het volgende:
Nou Timor, kom d'r maar in met je MJ opmerkingen.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:53 schreef Holyme het volgende:
Nou Timor, kom d'r maar in met je MJ opmerkingen.
Vreselijke kerelquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:10 schreef iBenny het volgende:
Die Engelse woordjes van Timor, die hij overal in verstopt
Sowieso een nare kerel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:10 schreef iBenny het volgende:
Die Engelse woordjes van Timor, die hij overal in verstopt
Bedankt John de Mol.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:14 schreef iBenny het volgende:
Volgende week Fockeline.
Finale tussen Humberto en Pip.
Pip wint.
Kusjes.
Heel zijn houding van 'ik ben zo enorm serieus en autoritair' en zijn Engelse 'next level' gelul heel de tijd. Kan er niks mee.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind timor ook af en tow irritant, maar vreselijk en naar?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:14 schreef iBenny het volgende:
Volgende week Fockeline.
Pip wint.
Kusjes.
Z'n dochter moet solo'en toch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:16 schreef Holyme het volgende:
[..]want Achie is te enthousiast volgende week, gaat daarmee de mist in, en Humberto krijgt de zaal weer mee.
Denk 't ook Benny😀Dat het zo zou gaan eindigen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:14 schreef iBenny het volgende:
Volgende week Fockeline.
Pip wint.
Kusjes.
spannend zeg 😑😑😑😑quote:Op zondag 27 september 2015 15:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Denk 't ook Benny😀Dat het zo zou gaan eindigen.
Top duo! Vind ze erg schattig samenquote:Op zondag 27 september 2015 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kijk voor Pip.Sowieso een leuk stel met haar vriend.
Echt ja.quote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Top duo! Vind ze erg schattig samen
Ik wil ook een Pimquote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt ja.Relationship goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |