Nou, waar rook is, is vuur.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:54 schreef timmmmm het volgende:
Flauw allemaal weer dit jongens....
mehquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:48 schreef K.offie het volgende:
Welke was het ook al weer?
[ afbeelding ]
Dat leren jackie maakt het wel af vind ik.quote:
Die linker blonde lukt nog wel. Die andere ademt gewoon white trash uit al haar poriën (net als de rest van de foto).quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:48 schreef K.offie het volgende:
Welke was het ook al weer?
[ afbeelding ]
BadderHaring valt dus op kleine jongetjesquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die linker blonde lukt nog wel. Die andere ademt gewoon white trash uit al haar poriën (net als de rest van de foto).
De linker dame, dumbass.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BadderHaring valt dus op kleine jongetjes
Vooral die negert op de achtergrond inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die andere ademt gewoon white trash uit al haar poriën (net als de rest van de foto).
Moest Kongolo niet gewoon meetrainen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:26 schreef Boma het volgende:
[..]
Vooral die negert op de achtergrond inderdaad.
Niet haten op deze authentieke Rotterdamse schoonheid.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
En dan staat de 'vrouwelijke' versie van Andre Hazes ook nog eens op die foto.
Jij lijkt wel iemand met mensenkennis. Hoe oud schat jij badder?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef Boma het volgende:
[..]
Niet haten op deze authentieke Rotterdamse schoonheid.
Ze heeft vast ook zo'n lekker geile diepe Van Nelle stem
Mensen, ik ben gewoon 35. Maar dit forum brengt het kind in mij naar boven.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:15 schreef K.offie het volgende:
[..]
Jij lijkt wel iemand met mensenkennis. Hoe oud schat jij badder?
Als het kind in je naar boven wordt gehaald is dat alleen maar positief toch? Dat ervaar ik zelf hier ook af en toequote:Op zaterdag 19 september 2015 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mensen, ik ben gewoon 35. Maar dit forum brengt het kind in mij naar boven.
Goddank, een pedagogisch medewerker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:45 schreef Intellectueel het volgende:
Wat is dit voor stijlloze kindercrèche hier?
Dan is hij volgend seizoen gewoon linksback van Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Woudenberg speelde erg goed gisteren, benieuwd of hij dat een heel seizoen kan laten zien.
In de wedstrijden dat hij voor Feyenoord heeft gespeeld deed ie het al prima.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:52 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Dan is hij volgend seizoen gewoon linksback van Feyenoord.
Nou ja, uitblinken bij NEC zegt niet veel over de kansen die je krijgt bij Feyenoord..quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:52 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Dan is hij volgend seizoen gewoon linksback van Feyenoord.
Tegen Rijeka (?) was hij echt erg goed herinner ik me.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In de wedstrijden dat hij voor Feyenoord heeft gespeeld deed ie het al prima.
Standaard Luik uit ja, daar speelde die erg goed. Dacht eigenlijk dat die toen ook mocht blijven staan, maar helaas mochten we daarna weer naar Nelom kijkenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:24 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Tegen Rijeka (?) was hij echt erg goed herinner ik me.
Ik las dat de scheids het wel heeft gezien, maar vergeten is om de rode kaart op het wedstrijd formulier te schrijven. Daardoor is de schorsing ongedaan gemaakt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De scheids heeft niks gezien, de grensrechter die nog net niet op de tweede ring zat zo ver was ie weg zegt een klap gezien te hebben. Wat beduidend anders is dan een kopstoot. En beduidend anders dan niks, wat dus ook zeer goed waar kan zijn.
De aloude bewering waar rook is, is vuur is ook onzin. Ik snap niet dat mensen daar nog van uit gaan
Als ik nu hier zeg dat jij een pedo bent, hoop ik toch dat de volgende lezer niet denkt: 'Nou ja, timmmmm zegt het en die zal dat niet zomaar zeggen, dus Vasion zal wel van kleine kindjes houden.'
KNVB heeft anders expliciet gezegd dat dat niet de reden wasquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik las dat de scheids het wel heeft gezien, maar vergeten is om de rode kaart op het wedstrijd formulier te schrijven. Daardoor is de schorsing ongedaan gemaakt.
En bovendien doe ik altijd uitspraken op basis van de dingen die ik lees.
Dan heb je het verkeerd gelezen. De assistent heeft wat gezien (die op 40-45 meter afstand stond), die heeft de scheids geïnstrueerd en de scheids heeft rood gegeven. Volgens de assistent was het een klap, volgens de speler zelf een kopstoot. Daar bovenop komt nog dat de scheids het niet op het formulier heeft gezet, want "de computer werkte niet mee"quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik las dat de scheids het wel heeft gezien, maar vergeten is om de rode kaart op het wedstrijd formulier te schrijven. Daardoor is de schorsing ongedaan gemaakt.
En bovendien doe ik altijd uitspraken op basis van de dingen die ik lees.
De KNVB moet niet stoer doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
KNVB heeft anders expliciet gezegd dat dat niet de reden was
In dat geval zou ik graag het verzoek in de TT willen herhalenquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:02 schreef Vasion het volgende:
Mijn nichtje is overigens wel op leeftijd en zou ik gewoon doen als ik de kans krijg.
Nou, als je de scheids/ass een hint geeft dat je een slaande beweging oid heb gemaakt, dan is dat toch dom? En dan heb ik toch gewoon gelijk?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd gelezen. De assistent heeft wat gezien (die op 40-45 meter afstand stond), die heeft de scheids geïnstrueerd en de scheids heeft rood gegeven. Volgens de assistent was het een klap, volgens de speler zelf een kopstoot. Daar bovenop komt nog dat de scheids het niet op het formulier heeft gezet, want "de computer werkte niet mee"
Als je van zo'n afstand kijkt, kan je nog een slaande beweging zien als Elia in zijn neus peutertquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, als je de scheids/ass een hint geeft dat je een slaande beweging oid heb gemaakt, dan is dat toch dom? En dan heb ik toch gewoon gelijk?
Inderdaad, en als dan zo'n spelertje gaat liggen denk je wellicht: 1+1...quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je van zo'n afstand kijkt, kan je nog een slaande beweging zien als Elia in zijn neus peutert
Gadverdamme, peutert Elia in zijn neus en eet hij het dan op?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je van zo'n afstand kijkt, kan je nog een slaande beweging zien als Elia in zijn neus peutert
Als spits of CV.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:31 schreef Tortugal het volgende:
Wessel Dammers (je zou hem bijna vergeten) speelt nu écht een goede wedstrijd.
Je hand gaat nogal gemakkelijk per ongeluk naar binnen als je neus zo groot is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gadverdamme, peutert Elia in zijn neus en eet hij het dan op?
Oh probeer toch niet het laatste woord te krijgen. Iemand die mij vergelijkt met pedo's omdat ik Elia een domme actie vind maken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo jammer dat Wijnaldum en Fer niet gewoon door de voordeur zijn vertrokkenquote:
Bedankt hansquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh probeer toch niet het laatste woord te krijgen. Iemand die mij vergelijkt met pedo's omdat ik Elia een domme actie vind maken.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In dat geval zou ik graag het verzoek in de TT willen herhalen
Die wedstrijd hadden we nooit kunnen winnen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:53 schreef Tortugal het volgende:
Als we hadden gewonnen van PSV hadden we morgen op 10 punten kunnen komen.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:53 schreef Tortugal het volgende:
Als we al onze wedstrijden winnen worden we kampioen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:53 schreef Tortugal het volgende:
Das de waarheid als een KOEquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:41 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Als we al onze wedstrijden winnen worden we kampioen.
Ik mis Verbeek.quote:
Zo, jij hebt er vertrouwen in vanmiddag.quote:Op zondag 20 september 2015 09:51 schreef ace_eleven het volgende:
Hebben we tegenwoordig een Feyenoord-slowchat?![]()
Ik denk in ieder geval 0-2 vanmiddag, Elia & Kramer
Ik heb Roda dan ook niet zo hoog zittenquote:Op zondag 20 september 2015 09:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo, jij hebt er vertrouwen in vanmiddag.
Ik denk 1-1.
Hij was de goede man op de goede plek, maar op het verkeerde moment. Je moet hem niet met gearriveerde vedettes laten spelen, maar een jong team smeden kan ie als de besten.quote:
Ik ben bang dat jij gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:08 schreef hhh38 het volgende:
0-1. De goal valt na 75 minuten ergeren.
Bekijk het positief: dan winnen ze tenminste.quote:Op zondag 20 september 2015 11:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij gelijk gaat krijgen.
Het is gewoon een lompe teringboer die nooit van zijn leven bij een club kan werken die hij niet volledig naar zijn hand kan zetten (zo ongeveer elke grote club dus). Die heeft werkelijk iedereen binnen de club tegen het zere been aangeschopt, van de koffiejuffrouw tot Gerard Meijer.quote:Op zondag 20 september 2015 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was de goede man op de goede plek, maar op het verkeerde moment. Je moet hem niet met gearriveerde vedettes laten spelen, maar een jong team smeden kan ie als de besten.
Ik denk dat ie het nu, of vorig jaar misschien vooral, een stuk beter zou doen. Zou hem nog wel een keer willen zien bij Feyenoord.
Hij was veel te rigoureus, maar dat zal ie de 2e keer ongetwijfeld beter aanpakken.quote:Op zondag 20 september 2015 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een lompe teringboer die nooit van zijn leven bij een club kan werken die hij niet volledig naar zijn hand kan zetten (zo ongeveer elke grote club dus). Die heeft werkelijk iedereen binnen de club tegen het zere been aangeschopt, van de koffiejuffrouw tot Gerard Meijer.
Ik denk het niet, dat zit gewoon in zijn aard.quote:Op zondag 20 september 2015 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was veel te rigoureus, maar dat zal ie de 2e keer ongetwijfeld beter aanpakken.
belachelijk dat elia mag meedoen, maar aan de andere kant is het ook typisch voor feyenoord, bij gebrek aan spelers met kwaliteit. Eigenlijk is het best wel triest.quote:
Sowieso 90 minuten lang kapot ergeren.quote:Op zondag 20 september 2015 11:08 schreef hhh38 het volgende:
0-1. De goal valt na 75 minuten ergeren.
Waarom precies?quote:Op zondag 20 september 2015 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
belachelijk dat elia mag meedoen, maar aan de andere kant is het ook typisch voor feyenoord, bij gebrek aan spelers met kwaliteit. Eigenlijk is het best wel triest.
omdat ie zich heeft misdragen tijdens tienervoetbal.. Iets met morele verplichting die speler te laten straffen?quote:
Niemand heeft het gezien maar iedereen heeft er blijkbaar een mening over.quote:Op zondag 20 september 2015 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat ie zich heeft misdragen tijdens tienervoetbal.. Iets met morele verplichting die speler te laten straffen?
Kan je beter een debiele benenbreker opstellen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat ie zich heeft misdragen tijdens tienervoetbal.. Iets met morele verplichting die speler te laten straffen?
Aha dan gooi je het maar in de doofpot..quote:Op zondag 20 september 2015 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand heeft het gezien maar iedereen heeft er blijkbaar een mening over.
Waar zeg ik dat? Tevens totaal andere onderwerp?quote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan je beter een debiele benenbreker opstellen.
Doofpot? Waar heb jij het nou weer over dan?quote:Op zondag 20 september 2015 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aha dan gooi je het maar in de doofpot..
Morele verplichting om iemand die zich misdraagt niet op te stellen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aha dan gooi je het maar in de doofpot..
[..]
Waar zeg ik dat? Tevens totaal andere onderwerp?
Enige reden dat het succesvol werd was dat de scheids een debiele fout had gemaaktquote:Op zondag 20 september 2015 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Doofpot? Waar heb jij het nou weer over dan?![]()
Feyenoord heeft succesvol beroep aangetekend omdat de verklaringen ontzettend uiteen liepen. Is uitgebreid aan bod gekomen deze week, ik hoorde het zelfs op het journaal op de radio.
En wie heeft gemeld dat ie zich heeft misdragen dan? De slachtoffer, trainer, medespelers? Vage stelling Don.quote:Op zondag 20 september 2015 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Morele verplichting om iemand die zich misdraagt niet op te stellen.
Nope, hij is vrijgesproken omdat er voor een schorsing twee belastende verklaringen nodig zijn en die waren er nou eenmaal niet. Je bent niet echt op de hoogte hé? Maakt niet uit joh, komt wel goed.quote:Op zondag 20 september 2015 11:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige reden dat het succesvol werd was dat de scheids een debiele fout had gemaakt
Vorige week speelde Toornstra ook al, niet dat die het zo geweldig deed.quote:Op zondag 20 september 2015 11:31 schreef ender_xenocide het volgende:
Afgelopen week flink druk geweest en dus nieuws niet echt gevolgd maar heeft Gio het licht gezien of is Immers geblesseerd?
Het is hét slachtoffer. En die heeft niks gezegd inderdaad, maar zijn medespelers/coach wel. En gister heeft hij bewezen een recidivist te zijn. Maar goed, als hij niet weer z'n eigen poot breekt, zal hij sowieso nog wel wat schorsinkjes uitzitten. Maar blijkbaar is Elia schuldig aan iets wat niemand heeft waargenomen en moet Feyenoord daar een moreel standpunt over innemen. Ik wijs enkel op de hypocrisie van jouw eigen stelling.quote:Op zondag 20 september 2015 11:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige reden dat het succesvol werd was dat de scheids een debiele fout had gemaakt
[..]
En wie heeft gemeld dat ie zich heeft misdragen dan? De slachtoffer, trainer, medespelers? Vage stelling Don.
Dan nog Achahbar ipv Kramer. Of Achahbar op de plek van Kuyt.quote:Op zondag 20 september 2015 11:35 schreef Caland het volgende:
Ik zou wel eens een centrum met Van Beek en Botteghin willen zien, Vilhena voor Toornstra en dan kom je aardig in de buurt van de ideale opstelling.
In de doofpot ja, hebben ze weer goed gedaan, maffia Feyenoord.quote:Op zondag 20 september 2015 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope, hij is vrijgesproken omdat er voor een schorsing twee belastende verklaringen nodig zijn en die waren er nou eenmaal niet. Je bent niet echt op de hoogte hé? Maakt niet uit joh, komt wel goed.
Hypocriet?quote:Op zondag 20 september 2015 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is hét slachtoffer. En die heeft niks gezegd inderdaad, maar zijn medespelers/coach wel. En gister heeft hij bewezen een recidivist te zijn. Maar goed, als hij niet weer z'n eigen poot breekt, zal hij sowieso nog wel wat schorsinkjes uitzitten. Maar blijkbaar is Elia schuldig aan iets wat niemand heeft waargenomen en moet Feyenoord daar een moreel standpunt over innemen. Ik wijs enkel op de hypocrisie van jouw eigen stelling.
Volgens mij moet jij het begrip doofpot even opzoeken.quote:Op zondag 20 september 2015 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de doofpot ja, hebben ze weer goed gedaan, maffia Feyenoord.
Ok. Ik dacht dat je serieus wilde discussieren. Blijkbaar niet, anders had je je wel ingelezen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de doofpot ja, hebben ze weer goed gedaan, maffia Feyenoord.
[..]
Hypocriet?
Ten eerste is dat van Moreno een duel, je weet wel een duel wat je soms hebt in het voetbal een groot verschil met iets wat niet 'tijdens' een duel gebeurt. Ten tweede is dat van Moreno niet bewust itt elia wel. Dat van Moreno was puur ongelukkig, als dat niet duidelijk is dan heb je gewoon je Feyenoordbril op.
De scheids en het slachtoffer hebben het waargenomen van elia.. Dus niemand waargenomen klopt ook niet.
En dat dacht je serieus?quote:Op zondag 20 september 2015 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat je serieus wilde discussieren.
En Achabar voor Kramerquote:Op zondag 20 september 2015 11:35 schreef Caland het volgende:
Ik zou wel eens een centrum met Van Beek en Botteghin willen zien, Vilhena voor Toornstra en dan kom je aardig in de buurt van de ideale opstelling.
Ik ga het proberen uit te leggen, ookal is dat zinloos bij jou; de scheids heeft niks gezien, dat was de assistent 40-45 meter verderop. Die zag een vuistslag, het slachtoffer voelde een kopstoot. Nu heb ik gezien je uitlatingen in dit topic het vermoeden dat jouw hoofd even groot is als je vuist, maar bij de meeste mensen is dat niet zoquote:Op zondag 20 september 2015 11:41 schreef Doublepain het volgende:
De scheids en het slachtoffer hebben het waargenomen van elia.. Dus niemand waargenomen klopt ook niet.
quote:Op zondag 20 september 2015 11:58 schreef Bombvis het volgende:
Nu heb ik gezien je uitlatingen in dit topic het vermoeden dat jouw hoofd even groot is als je vuist, maar bij de meeste mensen is dat niet zo
Nee, we wachten op het verslag van Rens.quote:Op zondag 20 september 2015 12:06 schreef Aiciu het volgende:
Hebben jullie beelden van de rellen tussen NAC en Feyenoord?
Dat is toch een soort clownspak?quote:Op zondag 20 september 2015 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat bedoel je met clownspakkie? Hebben we iets ergers dan het huidige uittenue?
Nee ik bedoel het uittenue inderdaadquote:Op zondag 20 september 2015 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat bedoel je met clownspakkie? Hebben we iets ergers dan het huidige uittenue?
Feyenoord uit, vraag stellen is hem beantwoordenquote:
Als het na 20 minuten 2-0 staat niet meer. Als het na 20 minuten 0-2 staat nog steeds.quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 12:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord uit, vraag stellen is hem beantwoorden
Nooit.quote:Op zondag 20 september 2015 12:14 schreef RvLaak het volgende:
[..], maar fucking Roda... Wanneer gaan we eens dit soort wedstrijden met vertrouwen tegemoet zien???
Roda is thuis nog ongeslagen dit seizoenquote:Op zondag 20 september 2015 12:14 schreef RvLaak het volgende:
[..], maar fucking Roda... Wanneer gaan we eens dit soort wedstrijden met vertrouwen tegemoet zien???
Thuis van de koploper gewonnen ook.quote:Op zondag 20 september 2015 12:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Roda is thuis nog ongeslagen dit seizoen
Elk punt die we pakken is mooi meegenomen dusquote:
quote:Op zondag 20 september 2015 12:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we wachten op het verslag van Rens.
Over clowns gesproken, hoe zal het met Bassie gaan?quote:
Nergens op rekenen, kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Elk punt die we pakken is mooi meegenomen dus
0-7 denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 12:19 schreef Haringkop het volgende:
Ga toch weg, komt wel goed vandaag!
overschat jij onze achterhoede nu niet een beetje?quote:
Met Jan-Arie aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer.quote:Op zondag 20 september 2015 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
overschat jij onze achterhoede nu niet een beetje?
Oh crapquote:Op zondag 20 september 2015 12:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het verleden werd dat nog wel eens voorspeld.
Het is je vergeven met het oog op het internet in Belgie.quote:
Gelukkig geeft het bijna licht anders hadden we niks kunnen zien door die rookquote:Op zondag 20 september 2015 12:31 schreef RvLaak het volgende:
Ik blijf het uit tenue enorm lelijk vinden
quote:Op zondag 20 september 2015 12:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig geeft het bijna licht anders hadden we niks kunnen zien door die rook
Een vrij stevige overtreding inderdaad, rood weet ik niet, maar had eigenlijk direct geel moeten zijn.quote:
Inderdaad, die liet zich wel heel makkelijk uitspelen / ging wel erg makkelijk liggen.quote:
Gestrekt been op hoogte, met de noppen vooruit.quote:Op zondag 20 september 2015 12:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een vrij stevige overtreding inderdaad, rood weet ik niet, maar had eigenlijk direct geel moeten zijn.
Discriminatie.quote:
Ik denk dat ze vinden dat hij niet had mogen spelen vandaag.quote:
Roda had niet eens mogen bestaan, dus waar hebben we het over.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vinden dat hij niet had mogen spelen vandaag.
Dan liever Kazim?quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik had gehoopt dat het langer zou duren, maar ik begin me te ergeren aan de luiheid van Kramer
quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Roda had niet eens mogen bestaan, dus waar hebben we het over.
Toornstra en El Ahmadi schieten over het algemeen zo slap in.quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik had gehoopt dat het langer zou duren, maar ik begin me te ergeren aan de luiheid van Kramer
Dat heeft Varkenoord Rutten gewoon ingefluisterd hoor.quote:Op zondag 20 september 2015 12:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat heeft Rutten toch wel goed gezien, rechtsback maken van Karsdorp.
Wisselend... Aanvallend redelijk, verdedigend... Na ja, laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zondag 20 september 2015 12:55 schreef Stringer het volgende:
Zow, word wakkeer, tune in en goallazzo. Hoe is het spel eerste 20 minuten?
De eerste 5 minuten goed. Daarna weer zoals de rest van het seizoen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:55 schreef Stringer het volgende:
Matig. Roda zeer dreigend. Baco-Arie is een miskraamquote:Op zondag 20 september 2015 12:55 schreef Stringer het volgende:
Ik zie hetquote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Matig. Roda zeer dreigend. Baco-Arie is een miskraam
Of die grijze van afgelopen seizoen...quote:Op zondag 20 september 2015 12:56 schreef Merkie het volgende:
Vind deze uitshirts wel veel mooier dan dat achterlijke groene Opel-shirt van twee jaar geleden.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef Wicky15 het volgende:
Wissel Jan-Arie maar, anders gaat die nog rood pakken.
Eens. goeie meter voor zn goal?quote:Op zondag 20 september 2015 13:00 schreef Merkie het volgende:
Mag ik zeggen dat Vermeer nogal vreemd opgesteld stond?
Heb het idee dat ze geen raad wisten met een linksbenige schutter. De muur stond erg vreemd t.o.v. Vermeer.quote:Op zondag 20 september 2015 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. goeie meter voor zn goal?
Mag ik zeggen dat als Vermeer die vrije trap had kunnen houden, hij niet bij Feyenoord gekeept had?quote:Op zondag 20 september 2015 13:00 schreef Merkie het volgende:
Mag ik zeggen dat Vermeer nogal vreemd opgesteld stond?
Behalve die halve Marokkaan van ons dan.quote:Op zondag 20 september 2015 13:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Marokkanen doen het goed in eredivisie.
Nah. Die gozer heeft gewoon een goede traptechniek..quote:Op zondag 20 september 2015 13:01 schreef Cara het volgende:
Uiteraard weer zon doelpunt dat je 1x per jaar scoort, scoor je tegen Feyenoord.
Doet Veijnovic mee?quote:Op zondag 20 september 2015 13:05 schreef Caland het volgende:
Vejinovic weer eens onzichtbaar, Elia veel balverlies, Jan-Arie dramatisch.
Die gozer gaat nog wel meer vrije trappen scoren hoor.quote:Op zondag 20 september 2015 13:01 schreef Cara het volgende:
Uiteraard weer zon doelpunt dat je 1x per jaar scoort, scoor je tegen Feyenoord.
Vejinovic is inderdaad verrassend weinig bij het spel betrokken altijdquote:Op zondag 20 september 2015 13:05 schreef Caland het volgende:
Nu je het zegt ja. Hij speelt inderdaad mee.quote:Op zondag 20 september 2015 13:05 schreef Caland het volgende:
Blessure, toch?quote:Op zondag 20 september 2015 13:08 schreef Henrys het volgende:
Van Beek - Botteghin is toch veel beter?
Bij bijna elke topclub hebben ze twee rechtsbenige CBs
Zit gewoon op de bankquote:
Interessant punt wat je hier aanhaalt. Botteghin vind ik ook veeeeel beter dan Jan-Arie.quote:Op zondag 20 september 2015 13:08 schreef Henrys het volgende:
Van Beek - Botteghin is toch veel beter?
Bij bijna elke topclub hebben ze twee rechtsbenige CBs
Vind Toornstra vandaag wel oké.quote:Op zondag 20 september 2015 13:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zit gewoon op de bank
en ondertussen zit Achahbar op de tribune terwijl Toornstra elke bal verneukt.
Heb nog liever Immers dan Toornstra
Niet volgens de scheidsquote:Op zondag 20 september 2015 13:09 schreef H.FR het volgende:
Dat was toch gewoon een vrije trap voor Elia?
Ik vind Kuyt niet eens zo slecht vandaag.quote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef Cara het volgende:
'prima eerste helft van kuijt'
commentator krijgt hier godverdomme nog betaald ook
Het moment dat ik de wedstrijd op zette zag ik gelijk een beroerde voorzet van onze Dirk.quote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef Cara het volgende:
'prima eerste helft van kuijt'
commentator krijgt hier godverdomme nog betaald ook
Fluiten ze hem nou serieus uit voor die rode kaart van maandag? Wat.quote:Op zondag 20 september 2015 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Dat uitjouwen van Elia is echt te debiel voor woorden
Ja kloptquote:Op zondag 20 september 2015 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Haha ja, maar het blijven Limburgers he.quote:Op zondag 20 september 2015 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Je zou er maar wonen.quote:
Ze waren er bij toen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fluiten ze hem nou serieus uit voor die rode kaart van maandag? Wat.
Ja ik denk het.... Kan zelf geen andere reden verzinnen. Een rode kaart die volgens de tuchtcommisie geen rode kaart is. Maar toch lekker uitfluiten omdat ie meespeelt.quote:Op zondag 20 september 2015 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fluiten ze hem nou serieus uit voor die rode kaart van maandag? Wat.
Eens, maar de spelers op de belangrijke posities verzaken.quote:Op zondag 20 september 2015 13:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb de indruk dat er wat meer lijn in het spel zit bij Feyenoord dan de voorgaande wedstrijden.
Desondanks nog niet goed genoeg.
volledig terechtquote:Op zondag 20 september 2015 13:16 schreef timmmmm het volgende:
De Toorn staat toch rechts en Vejinovic midden?quote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens, maar de spelers op de belangrijke posities verzaken.
Vejinovic zou een regisseur moeten zijn zoals Clasie dat was, maar hij is zoals gezegd onzichtbaar. Toornstra staat op een cruciale positie en zou eigenlijk continu rondom de zestien van Roda op moeten duiken, maar dat doet hij ook zelden. Het resultaat is dat eigenlijk alles via de flanken gaat en dat Karsdorp en Kongolo meer aan opbouwen doen dan Vejinovic en Toornstra.
Heb altijd het idee dat er een permanent zuurstoftekort is in Kerkrade.quote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik denk het.... Kan zelf geen andere reden verzinnen. Een rode kaart die volgens de tuchtcommisie geen rode kaart is. Maar toch lekker uitfluiten omdat ie meespeelt.
Retards
Elleboog van zo'n Roda kneus.quote:Op zondag 20 september 2015 13:20 schreef Droopie het volgende:
Wie had er nou rood moeten krijgen net.miste dat?
Kuyt speelt primaquote:Op zondag 20 september 2015 13:20 schreef Divje het volgende:
Dirk en Arie spelen best wel kut.
Bal komt bij Kuyt, en die vertraagd het spel zo gigantisch.. godverdomme
Zou kunnen, maar mijn conclusie is dat het middenveld zowel verdedigend als aanvallend ondermaats is.quote:Op zondag 20 september 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De Toorn staat toch rechts en Vejinovic midden?
Lijkt me een goed idee, geen spelers opstellen die niet bij willen tekenen. Daar zou ik geen speelminuten in investeren, want die investering krijg je dus niet terug. Dan zou ik nog eerder die jonge knul opstellen, hoeheet ie ook alweerquote:Op zondag 20 september 2015 13:21 schreef Keyos het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat ons middenveld het probleem gaat worden dit jaar. Laten we vooral geen Tonny Vilhena opstellen, gaat prima zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |