quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
Wat fijn voor je , ik hoop dat het je bevaltquote:Op zaterdag 19 september 2015 08:38 schreef roos85 het volgende:
Ben van de week ingeloot voor een huisje. Kan over ongeveer 1,5 week gaan bezichtigen. Ga er straks langsrijden. Even beetje buurt verkennen enzo. Ga ook nog keer op een avond, beetje steekproefgewijs.
Nog nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:49 schreef sararaats het volgende:
Ben je jarig indaha? Dan feliciteer ik je bij deze.
Ter info: de donuts van den Aldi zijn niet te vreten. Te droog.
Morgen. Dankjewelquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:04 schreef Bos81 het volgende:
TP Jarig??? Van Harte
Roos, spannend maar wel leuk![]()
Doe je eigenlijk tegenwoordig boodschappen bij de Lidl?? Die is volgens mij het dichtst bij voor jullie of niet??quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh Roos een tip. Ga boodschappen doen bij de supermarkt dicht bij het huis. Dat geeft ook al snel een beeld.
Heb je mijn 06??quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:42 schreef Toekito het volgende:
Dichterbij mij Roos?
Thnx Indahaheb net de shirts van Murmeli, mn zwager en mij opgehaald.
Ik probeer je morgen nog te contacten Bos!!
TP van harte
.Als het goed is staat ie op mijn facebook...quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:48 schreef Toekito het volgende:
Volgens mij wel Bos en anders roep ik hier en KSC heel hard succes!!
oh komt goed!!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Als het goed is staat ie op mijn facebook...
Ben er toevallig van de week voor het eerst een pakje gehakt wezen halen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk tegenwoordig boodschappen bij de Lidl?? Die is volgens mij het dichtst bij voor jullie of niet??![]()
Broekiequote:Op zaterdag 19 september 2015 10:54 schreef indaha het volgende:
Nog nietdonderdag pas en dan word ik 50
![]()
![]()
Ik heb er een jaar gewerkt en sindsdien ben ik wel een beetje klaar met de lidlquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik feliciteer morgen pas dan
Lidl is een hele fijne winkel
Slechte arbeidsvoorwaarde?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewerkt en sindsdien ben ik wel een beetje klaar met de lidl
Was ik bijvoorbeeld een dag vrij werd ik standaard gebeld dat ik moest komen werken. Je hoefde daar geen nee tegen te zeggen want echt een enorme bakkes kon je dan krijgen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Slechte arbeidsvoorwaarde?
Oooh, is dat bij Lidl ook zo? Ik dacht dat dat meer de Aldi was... maar ze hebben echt goede producten vind ik. Al kan ik me voorstellen dat je liever om rijdt na jouw ervaring....quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewerkt en sindsdien ben ik wel een beetje klaar met de lidl
ik ben in de trein op weg naar 030 met zwagert en Murmeldingesquote:Op zondag 20 september 2015 07:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig. Nu al en ik moet nog naar Amsterdam (woon in EHV, voor degene die dat niet wist)...
TP nu echt gefelicitaart
Okee. Mooi. Ik twijfel nog een beetje of ik eerst al naar Zaandam ga, of in Amsterdam uit stap. In A;dam zijn namelijk geen kleedruimtes.. Maar ik denk dat ik gewoon in A;dam uitstap. Daar kan ik vast wel een plaatsje vinden waar ik mijn overkleding kan uit doen en van schoenen kan wisselen..quote:Op zondag 20 september 2015 07:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben in de trein op weg naar 030 met zwagert en Murmeldinges
Het komt vast helemaal goedquote:Op zondag 20 september 2015 08:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Mooi. Ik twijfel nog een beetje of ik eerst al naar Zaandam ga, of in Amsterdam uit stap. In A;dam zijn namelijk geen kleedruimtes.. Maar ik denk dat ik gewoon in A;dam uitstap. Daar kan ik vast wel een plaatsje vinden waar ik mijn overkleding kan uit doen en van schoenen kan wisselen..
Ging het goed?quote:Op zondag 20 september 2015 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Dit was echt leuk die Dam tot Dam loop.![]()
![]()
quote:
maar je doet het wel. ik zou het niet kunnen (en ik mag het ook niet ivm zwak pootje)quote:Op zondag 20 september 2015 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..], Alleen de pech dat ik halverwege te maken had met een losse veter... Maar ik heb gewoon heerlijk gelopen en ook gewoon genoten. Goed druk op en langs het parcours. Ook was het wel bijzonder om door de IJtunnel te lopen...
quote:Op zondag 20 september 2015 18:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar je doet het wel. ik zou het niet kunnen (en ik mag het ook niet ivm zwak pootje)
Hartstikke goed!quote:Op zondag 20 september 2015 18:19 schreef Bos81 het volgende:
, Alleen de pech dat ik halverwege te maken had met een losse veter... Maar ik heb gewoon heerlijk gelopen en ook gewoon genoten. Goed druk op en langs het parcours. Ook was het wel bijzonder om door de IJtunnel te lopen...
thnx.quote:
Gaaf!quote:Op zondag 20 september 2015 21:17 schreef Toekito het volgende:
thnx.
We hebben echt megaveel opgehaald met ons wandel/fiets en en renteams. We zijn vast besloten volgend jaar weer meer op te halen! En ik krijg een belletje van Livit, bedrijf achter de pace-pro, voor interview over het dragen van zo'n ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker naar bed
Duvel & Niels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gegourmet want moesten de nieuwe gourmetplaat uittesten, hij is een meter breedecht top voor met 7man.
Duss zie hier mijn bijleesskillsopdetelefoon:
*Roos wat tof dat je een bezichtiging hebt!! Hou je ons op de hoogte?
*Indaha heerlijk vooruitzicht zo'n verjaardag, mooie leeftijd ook.
* Verjaardag van Thinkk gemist, hopelijk heb je een fijne dag gehad! Volgend jaar kan je het in je nieuwe huis vieren.
* MD grommend spinnenhihi.
* Bos en Toek!! Heldenhebben jullie nog last gehad van het lopen achteraf? Erg moe?
*Strega wat balen van die ontstekingen, jij en Pagan hebben ook wel pech he.
* Sararaats beterschap!
*voor iedereen.
Duvel & Niels
quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef Duufje het volgende:
Zo ik had weer de energie om bij te lezen. Het was de bedoeling vandaag om aan de studie te gaan, maar ik moest echt bijkomen van dit weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ul
Net gegourmet want moesten de nieuwe gourmetplaat uittesten, hij is een meter breedecht top voor met 7man.
Lekker dus.(Ik eet alleen geen vlees) dus giurmet nooit.
*Strega wat balen van die ontstekingen, jij en Pagan hebben ook wel pech he.
Valt wel mee hoor, ik ben al zo'n 10 jaar chronisch ziek en weet dat er aan een hoop dingen niets te doen valt. Alleen dit weer en wat we nog voor de boeg hebben in herfst/winter doet me ook niet goed.![]()
Ach zolang ik nog plezier heb in allerlei dingen tel ik m'n zegeningen en niet m'n zorgen.
*voor iedereen.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Kusje terugquote:
O bah, hopelijk steekt hij jou en oudste niet aan. Beterschap voor hem!quote:Op dinsdag 22 september 2015 07:30 schreef Adnap het volgende:
Oh bah rewimo, das wel balen.
Hier ziek kind, tot op hden wij nog niet.
Vriendje waar mee hij t weekend op trok is ook ziek...die hebben elkaar aangestoken vrezen we
Faal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 06:19 schreef Toekito het volgende:
Nee geen last van het lopen. Wel van het fietsenbeetje last van hamstrings en verkouden geworden.
Klinkt als ventilatorriemquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:02 schreef indaha het volgende:
Beterschap allemaal![]()
Hier geen zieken alleen de auto maakt een snerpend piepend geluid( je hoort hem wel; aankomen) dus die mag naar de garage vanmiddag , ik hoop dat de kosten meevallen
Oeh, die is lekker ja, mijn favoriete smaakquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:41 schreef roos85 het volgende:
Was net op tijd terug van de boodschappies.. Flinke regenbui hier.
Zo maar even een kopje thee zetten en genieten van Tony chocolade (melk, karamel, zeezout)
Dank je. Het virus zit blijkbaar nog ergens te wroeten in mijn lichaam dus ik kan het nog wel eens krijgenquote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef Duufje het volgende:
* Sararaats beterschap!
*voor iedereen.
En?quote:
Alles zat goedquote:
Tofquote:Ik had bij Asos een vest in drie maten en de kleinste zat het mooist![]()
Engelse maten dus vallen ruimer, maar toch
Die sturen ze gewoon nog op denk ik?quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Die tony reep lust ik niet. Maar eet ze roos hoe was het huisje?
He he eindelijk reactie terug van mijn oude school over een certificaat van de opleiding die morgen start.
Zat ook wel deels een schuld bij mij had de certificaten bij de diploma uitreiking niet gecheckt en mis er dus 1.
Hoe komt dat dan? Ook beterschap!quote:Op maandag 21 september 2015 20:46 schreef Strega het volgende:
Toek en Bos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duufje, dat klinkt niet fijn. Blijf bij jezelf en zeg net als Max Verstappen gisteren NO!!!! als je het er niet mee eens bent.![]()
Voor de rest, have a nice week.![]()
Ik heb last van ontsteking/pijn in mijn linkerpols. Mijn gewrichten/pezen doen het op het moment sowieso slecht momenteel.
De bofquote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een opflakkering van de Bof.
Maar ik sla me erdoor hehe.
Sterkte! Hier ook al even wakkerquote:Op woensdag 23 september 2015 06:14 schreef ferrari_rood het volgende:
zieke sac afgelopen nacht. En ik mag nog door tot 22:00 en een pittige groep vandaag.
Ik had het in juni ook al. Ik ben nooit gevaccineerd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:27 schreef senesta het volgende:
[..]
De bofDat is lang terug dat ik gehoord heb over iemand met de bof! Vervelend Sara, ook beterschap!
Beterschappies ook voor de andere zieken.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:42 schreef Rewimo het volgende:
Okee, oog 2 doet gezellig mee. Toch maar ziek gemeld
Moet ook wel, zo kun je niet rijden. Je moet je ogen nu ook zeker niet overbelasten.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:42 schreef Rewimo het volgende:
Okee, oog 2 doet gezellig mee. Toch maar ziek gemeld
Ach cavia's, wel leuk.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:52 schreef Duufje het volgende:
Twee logees vannacht en morgen, cavia's. Katten vinden het best spannend. Het zijn echt bangescheiterts die katten van mij. Al krijgt Niels wel dezelfde blik in z'n ogen dan als die naar een vogel kijkt dus de cavia's gaan straks naar de garage.
druk aan het werk. En nog bezig af en toe wat gesprekken e.d. voor goede doel te voeren. En dan s avonds thuis ga ik vroeg naar bedquote:
Links gaat alweer wat beter, rechts heeft het wat erger te pakken. Nog maar een dagje zonder lenzen dus. qltel gaat straks mijn nieuwe lenzen halen, morgen maar eens voorzichtig proberen of het lukt.quote:Op donderdag 24 september 2015 02:43 schreef Strega het volgende:
Moet ook wel, zo kun je niet rijden. Je moet je ogen nu ook zeker niet overbelasten.
De pechvogelquote:Op donderdag 24 september 2015 06:11 schreef Adnap het volgende:
Gisteren rondje huisarts /seh gedaan want zo'n had weer knie uit de kom
Doe je goedquote:Op donderdag 24 september 2015 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte Sac![]()
We zijn over de helft met het weghalen van het eerste deel van het dak. Mooi al honderden euro's bespaard door dit zelf te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |