Leuk dat het wordt opgepakt, toen ik het er in zette dacht ik al vlug, daar gaan mensen overheen kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:50 schreef Guard het volgende:
Ik doe effe een legend![]()
Het hoeft niet allemaal huidige spelers te zijn, imo
haha niet op Brady hoorquote:Op zondag 20 september 2015 19:03 schreef Breidniet het volgende:
Bills/Pats gaat het worden, Ik gok op aardig wat Sacks
Nee was maar een grapje, ik ken de Bills niet zo goed hoorquote:Op zondag 20 september 2015 19:05 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Bills waren aardig op dreef tegen de Colts, kunnen ze dat niet tegen de Pats?
7-7, het is zeker vermakelijkquote:Op zondag 20 september 2015 19:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee was maar een grapje, ik ken de Bills niet zo goed hoor
Die D bij Texans en Panthers![]()
Patriots gaan er nu wel snel doorheen, Bills defence valt een beetje tegen.quote:Op zondag 20 september 2015 19:46 schreef Smoofie het volgende:
Bills . Hopelijk choken ze, met hun eeuwige pats bash
INT en nu 1st and goal pats.quote:Op zondag 20 september 2015 19:51 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Patriots gaan er nu wel snel doorheen, Bills defence valt een beetje tegen.
TD, van 7-0 naar 7-21, vermakelijkquote:Op zondag 20 september 2015 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
INT en nu 1st and goal pats.
Praatjes vullen geen gaatjes Rex
Big Ben krijgt alle tijd.quote:
het ziet er inderdaad kinderlijk eenvoudig uit op deze manierquote:
Any given sundayquote:Op zondag 20 september 2015 20:32 schreef Breidniet het volgende:
Rams inmiddels 0-17 achter tegen de Redskins en dat zou dan het slechtste NFL team van het moment zijn?
Dat is de NFL, iedere week verrassende uitslagen.quote:Op zondag 20 september 2015 20:32 schreef Breidniet het volgende:
Rams inmiddels 0-17 achter tegen de Redskins en dat zou dan het slechtste NFL team van het moment zijn?
quote:
Het is een stuk onvoorspelbaarder dan enige sport die ik hiervoor heb gekekenquote:Op zondag 20 september 2015 20:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat is de NFL, iedere week verrassende uitslagen.
Ik vond deze Hard Knocks zo saai, aantal seizoenen gedownload maar deze had ik zo over kunnen slaanquote:Op zondag 20 september 2015 22:12 schreef Dos37 het volgende:
Grappig om te zien dat de Texans op 0-2 staan starks. Het leek heel wat tijdens hard knocks
Hele AFC South is niks, behalve de Colts dan. Op Luck na geen stabiele QBquote:Op zondag 20 september 2015 22:12 schreef Dos37 het volgende:
Grappig om te zien dat de Texans op 0-2 staan starks. Het leek heel wat tijdens hard knocks
Ja, dat was weer vrij triest van de Giants.quote:Op zondag 20 september 2015 22:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
En gewoon weer een blunder van Coughlin qua clock management
Fouls en flags snap ik ook nog niet helemaalquote:Op zondag 20 september 2015 23:47 schreef Droopie het volgende:
Nou als 3e jaar nfl volger, snap ik de flag en boothreview niet bij cowboys-eagles.iemand zin om uit te leggen
Ik snap alleen de illegal formation enz niet helemaalquote:Op maandag 21 september 2015 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fouls en flags snap ik ook nog niet helemaal
Ook begrijp ik niet waarom de tijd soms stopt tijdens de setup en soms doorloopt...
Gebroken sleutelbeenquote:Op maandag 21 september 2015 00:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen toch ook een tijdje geblesseerd?
Kan met Gamepass en Kodi ook. En dan gewoon je eigen wedstrijd kiezen.quote:Op zondag 20 september 2015 20:10 schreef maerk het volgende:
Ben toch maar Foxsports aan het kijken, heerlijk om in HD op je tv te kijken.
TV is 720p of 1080i ook geen 1080p. Gamepass is zelfde als fox sportsquote:Op maandag 21 september 2015 01:21 schreef Zeral het volgende:
[..]
Kan met Gamepass en Kodi ook. En dan gewoon je eigen wedstrijd kiezen.
Okay, 720p, maar das mij scherp genoeg op n 55" TV.
Met daarnaast nog t voordeel van Red Zone en de mogelijkheid de volgende dag alle wedstrijden condensed of full, maar iig met de commercials er uitgeknipt, te kunnen kijken.quote:Op maandag 21 september 2015 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TV is 720p of 1080i ook geen 1080p. Gamepass is zelfde als fox sports
En Falcons 2-0, zouden er ook koppen gaan rollen bij de analisten? ;-)quote:Op maandag 21 september 2015 01:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Giants 0-2
Ravens 0-2
Eagles 0-2
Saints 0-2
Er gaan koppen rollen...
Begint inderdaad wel een beetje pijnlijk duidelijk te worden.quote:Op maandag 21 september 2015 01:24 schreef The_Playmaker het volgende:
Egales moeten zich diep schamen. Thuis verliesen van een Cowboys team zonder Dez en een gehele tweede helft zonder Romo. Chip dacht wel even iedereen te kunnen traden en de Superbowl te winnen. Dit is college niet.
Vergeet de Seahawks niet met ook 0-2, al zullen daar niet direct koppen rollen.quote:Op maandag 21 september 2015 01:32 schreef Zeral het volgende:
[..]
En Falcons 2-0, zouden er ook koppen gaan rollen bij de analisten? ;-)
Behoorlijk wat mensen, waaronder ik, staan niet heel vreemd te kijken van een 0-2 start van Seattle. Rams spelen altijd sterk tegen Seattle en kunnen op die dag net wat meer, om de week erna keihard te falen (dat is ook typisch Rams), @Packers is gewoon lastig. Komende 2 weken thuis tegen Bears (0-2) en Lions (0-2) moet je gewoon winnen.quote:Op maandag 21 september 2015 08:16 schreef maerk het volgende:
[..]
Vergeet de Seahawks niet met ook 0-2, al zullen daar niet direct koppen rollen.
Cardinals staan op netjes 2-0, dat wordt wel een sympathiek team om voor te rooten dit jaar.
quote:
Euhm, Bengals zijn nu echt veel verder dan de Ravens. Ik hoop dat de eagles winnen en Giants verliezen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:51 schreef Seam het volgende:
Ik denk alleen dat de Eagles en Broncos die wedstrijden verliezen.
Je vergeet ook nog de Saints vs. Panters. Waarbij de saints 0-2 zijn en de Panters 2 - 0.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een ongekend aantal teams waar veel meer van verwacht werd staan nu al met de rug tegen de muur. 0-2 is tot daar aan toe, maar een 0-3 start is niet alleen statistisch maar vaak ook praktisch bijna onoverkomelijk. Daarom wordt week 3 zeer interessant, ik verheug me er nu al op![]()
Vetgedrukt de 0-2 teams
Redskins @ Giants
Colts @ Titans
Bengals @ Ravens
Eagles @ Jets
Bears @ Seahawks
Broncos @ Lions
Broncos maakt niet uit, die zijn 2-0. Lions zijn 0-2quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:51 schreef Seam het volgende:
Ik denk alleen dat de Eagles en Broncos die wedstrijden verliezen.
Vergeet ik niet ondanks dat ze niet in het lijstje staan. Zie: http://www.nfl.com/news/s(...)likely-to-miss-gamesquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog de Saints vs. Panters. Waarbij de saints 0-2 zijn en de Panters 2 - 0.
Ik zie het somber in
Ja, niet al te best nieuws. Kunnen het seizoen wel voorzichtig afschrijven vrees ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Vergeet ik niet ondanks dat ze niet in het lijstje staan. Zie: http://www.nfl.com/news/s(...)likely-to-miss-games
Haha scherp, ik bedoel ook de Lionsquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Broncos maakt niet uit, die zijn 2-0. Lions zijn 0-2...0-3 na deze wedstrijd
Ik heb 140 euro betaald voor een heel seizoen. Vind ik persoonlijk een redelijke prijs (ik heb geen fox sports of sport 1 abo). Ik maak best veel gebruik van de on-demand functie.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben jullie allemaal de gamepas om de wedstrijden te kijken? Of zijn er andere betaalbaarder alternatieven?
Ik keek tot nu toe via foxsports, maar daar zenden ze maar weinig uit, en je kan niks on demand terug kijken. Dus ben nu op zoek naar een beter alternatief.
Wedstrijden downloaden gaat tegenwoordig ook steeds lastiger, kan bijna niks vinden van week 2 bijvoorbeeld.
FOX Sports zendt 5 wedstrijden per week uit, en dat vind jij weinig? Bovendien kun je ze terugkijken met replay TV(als je over Horizon beschikt). Of desnoods opnemen.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben jullie allemaal de gamepas om de wedstrijden te kijken? Of zijn er andere betaalbaarder alternatieven?
Ik keek tot nu toe via foxsports, maar daar zenden ze maar weinig uit, en je kan niks on demand terug kijken. Dus ben nu op zoek naar een beter alternatief.
Wedstrijden downloaden gaat tegenwoordig ook steeds lastiger, kan bijna niks vinden van week 2 bijvoorbeeld.
Als saints fan wil ik graag sowieso alle wedstrijden zien. Al is het misschien dit seizoen beter als ik niet kijkquote:Op woensdag 23 september 2015 14:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
FOX Sports zendt 5 wedstrijden per week uit, en dat vind jij weinig? Bovendien kun je ze terugkijken met replay TV(als je over Horizon beschikt). Of desnoods opnemen.
Top, sla ik even op. Kijk nu vaak via een kodi plugin, maar die zijn ook niet altijd optimaal.quote:Voor een gratis livestream van ALLE NFL wedstrijden(beeldkwaliteit is wat minder): http://nl.vipleague.me/sports/american-football.html
Mee eens, vond het inderdaad ook een hele hoop geld. Als het via maandelijkse betalingen kon, waarbij je niet ineens 30 euro extra moet betalen, had ik het nog wel overwogen.quote:Persoonlijk vind ik die dure Gamepass een overbodige zaak als je over bovenstaande mogelijkheden beschikt.
Let er wel op dat als je toch Gamepass aanschaft en ook FOX Sports hebt, je alleen een abonnement afsluit voor het reguliere seizoen(FOX zendt ALLE playoff wedstrijden uit). En als je een paar weken geduld hebt, komt er wel een korting op de Gamepass.
Wat ik persoonlijk ideaal vind, dat ik op vrijdag, maandag en dinsdagochtend om 09.30 de herhalingen kijk van de nachtwedstrijden zonder reclame.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
FOX Sports zendt 5 wedstrijden per week uit, en dat vind jij weinig? Bovendien kun je ze terugkijken met replay TV(als je over Horizon beschikt). Of desnoods opnemen.
Voor een gratis livestream van ALLE NFL wedstrijden(beeldkwaliteit is wat minder): http://nl.vipleague.me/sports/american-football.html
Persoonlijk vind ik die dure Gamepass een overbodige zaak als je over bovenstaande mogelijkheden beschikt.
Let er wel op dat als je toch Gamepass aanschaft en ook FOX Sports hebt, je alleen een abonnement afsluit voor het reguliere seizoen(FOX zendt ALLE playoff wedstrijden uit). En als je een paar weken geduld hebt, komt er wel een korting op de Gamepass.
Lang leve NFL Gamepass, ik wil niets anders.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Oh en een tip. Met AdBlock kun je dus op die site de melding "please disable addblock" als elemant blokkerenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Voor een gratis livestream van ALLE NFL wedstrijden(beeldkwaliteit is wat minder): http://nl.vipleague.me/sports/american-football.html
Persoonlijk vind ik die dure Gamepass een overbodige zaak als je over bovenstaande mogelijkheden beschikt.
Jeetje, wat een mooi leven heb je dan!quote:Op woensdag 23 september 2015 23:31 schreef Seam het volgende:
Ik kijk denk ik een wedstrijd of vier de volgende dag gewoon in 1080p, bestandjes van 5,5 gig.
Dit dacht ik eerst ook te zien, maar nu ik het terugkijk gaat de bal out of bounds in de endzone.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat een aparte regels kom je af en toe tegen in de NFL. Heb net Redskins @ Giants bekeken, en het volgende viel me op:
Q1: een blocked punt van de Redskins, de bal vliegt vervolgens out of bounds rond de Washington 1. Toch wordt hier een Safety toegekend, hoewel de bal nooit in de endzone is geweest. Zou dit niet gewoon een turnover moeten zijn, met balbezit voor de Giants op de plek waar de Redskins de bal snapten of eventueel op de plek waar de bal out of bounds ging?
Trouwens als ik zo mijn zin lees, begrijp ik dat mensen hier voetbal kijken en geen american football. De enige regel daar zo'n beetje is buitenspelquote:Die tweede klinkt als een fumble op 4th down die niet recovered is en out of bounds is gegaan. Dus dan gewoon een mislukt 4th down en op de plek van de snap. Was nog steeds een life ball als ik het goed lees.
Moet je even madden 15 of 16 kopen en de skillstrainer spelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Trouwens als ik zo mijn zin lees, begrijp ik dat mensen hier voetbal kijken en geen american football. De enige regel daar zo'n beetje is buitenspel
Ik ben zelf ook niet bekend met al die formations en plays overigens. Pistol, shotgun, screen pass, read option, slant e.d. kom ik nog wel uit maar verder....
Ik heb er helemaal geen vertrouwen in. Ondanks het verlies in Denver(kan gebeuren) zag het er vooral defensief erg goed uit, om een week later gewoon 37 punten tegen de Raiders op te gevenquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:41 schreef Seam het volgende:
Seahawks gaat lekker worden, met Kam er weer bij, walsen ze er wel overheen.
Denk ik
En moment of truth voor de Ravens denk ik morgen.
Het is maar net wie je het vraagt natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2015 19:10 schreef Breidniet het volgende:
Wat is de meest interessante wedstrijd om te kijken om 19.00? voorlopig NFL redzone maar dat gaat met toch echt iets te snel als beginner
Ik kijk Bengals tegen Ravens.quote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is maar net wie je het vraagt natuurlijkIk kijk nu panthers tegen saints, die eigenlijk beide niet de beste teams van het moment zijn. Kan veel vuurwerk opleveren, of een hele saaie wedstrijd
Cowboys wedstrijd is denk ik wel een aanrader op het moment.
Hopelijk geen Ravens fan?quote:Op zondag 27 september 2015 19:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik kijk Bengals tegen Ravens.
quote:St. Louis had to wait over 25 minutes to kick off against the Steelers due to a turf issue near the end zone, which was caused when pregame pyrotechnics set part of the field ablaze.
Falcons - Cowboys it isquote:
Zou tegen zonlicht beschermen, geen glinstering in de ogen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:45 schreef Breidniet het volgende:
Vraag: waarom hebben veel van die QB 2 zwarte strepen onder de ogen? heeft dat praktisch nut?
Mmm, dat gooi ik persoonlijk in dezelfde categorie als de neuspleisters voor meer zuurstof en die kenetic tape hype van de laatste jarenquote:Op zondag 27 september 2015 19:47 schreef maerk het volgende:
[..]
Zou tegen zonlicht beschermen, geen glinstering in de ogen.
Klinkt als een leuke wedstrijd, als je maar niet voor de Ravens bent. Wel een beetje zoals verwacht dus eigenlijk.quote:
Heerlijk onvoorspelbaar die NFLquote:Op zondag 27 september 2015 20:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
En zo staat de slechtste offense in de NFL(Eagles) met 24-0 voor tegen de beste defense(Jets).
Verrast me ook, en dat zonder Murray...quote:Op zondag 27 september 2015 20:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
En zo staat de slechtste offense in de NFL(Eagles) met 24-0 voor tegen de beste defense(Jets).
Falcons - Cowboys is ook niet verkeerdquote:Op zondag 27 september 2015 21:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bengals - Ravens is een erg leuk potje!
Niks nieuws dusquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Seahawks wedstrijd saai tot nu toe. Maar drie first downs in het hele 1e kwart.
Dat zie je niet op de beelden. Je ziet alleen de bal van richting veranderen. Voor een correctie heb je bewijs van contact nodig en een verandering van baan is niet genoeg.quote:Op zondag 27 september 2015 23:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Zag iemand deze challenge van de bears? Was toch gewoon terecht dat dit werd gechallenged... Bal raakte z'n voet.
Ja dachten waarschijnlijk dat Seahawks geen time-outs meer hadden ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 23:44 schreef PirE het volgende:
Beetje vreemde prevent defense van de bears
Dolphins zouden volgens sommigen de pats wel van hun troon stotenquote:Op zondag 27 september 2015 23:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja dachten waarschijnlijk dat Seahawks geen time-outs meer hadden ofzo?
Dat leek me nooit aan de orde, maar ze waren zeker op papier sterker dan vorig seizoen daar was iedereen het wel over eens.quote:Op zondag 27 september 2015 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dolphins zouden volgens sommigen de pats wel van hun troon stoten![]()
.
Wat is Kaepernick slecht zeg. 4 INT.
Absoluut, ik zei het vorige week al, Cardinals is een team om te volgen dit jaar. Fantastische vent Arians, alleen al zijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 28 september 2015 09:28 schreef Moonlighter het volgende:
Cardinals looking good![]()
Arians![]()
En dat terwijl ik 3 jaar geleden nog mijn computer uit het raam wou gooien na het horen van zijn aanstelling![]()
Couldn't be more wrong
Ook zuur nieuws voor coeds in de omgeving van Pittsburghquote:Op zondag 27 september 2015 21:08 schreef Downtime het volgende:
Big Ben down. Dat is zuur voor de steelers (& de fans).
Heulemaal nietquote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef maerk het volgende:
Had ik nog niet gezien maar die interception van Josh Norman van de Panthers, prachtig!
Ik stond er ook van te kijken! Inderdaad ongeëvenaard, wat een rust en kalmte straalt hij daarbij nog eens uit, die man is totaal 'in control'.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:18 schreef Guard het volgende:
Tot nu toe alle wedstrijden van de Packers gezien, wat een genot om Rodgers te zien spelen.
Die off-sides die hij creëert en vervolgens volledig benut, waarzinning.
Tegen de Chiefs ook weer: off-sides, "bingo bingo", WR's gaan allemaal diep, bam TD Packers.
En dan niet eens Adams of Nelson of zo, nee gewoon WR's #4 en #5.
Gelukkig hadden de Steelers niet zo'n goede kicker inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
Eindelijk een win! Over de poorten van de hel gesproken...
Ik blijf me er over verbazen wat voor een slechte beslissingen coaches nemen. Nu ook weer Tomlin, gaat niet voor de FG(oke, zijn kicker had er 2 gemist) maar besluit voor een enorm risicovolle 4th and 1 te gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:17 schreef BobW het volgende:
[..]
Gelukkig hadden de Steelers niet zo'n goede kicker inderdaadspannende game wel
Oh...dat is nieuw. Raar terwijl FOX zich constant presenteert als het enige echte Sport kanaal van alle sporten. Soort Europese ESPN.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zondag om 15.30 het duel in Londen tussen de Jets en de Dolphins niet op FOX, maar wel vanaf 15.00 op BBC2.
Deze is in Londen, die waren vorig jaar ook op dit tijdstip. Vandaag dus de gehele dag Footballquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik wist niet dat er een 1400 uur wedstrijd wasKomt op BBC2 iig. Maar wat zijn de mogelijke tijdslots dan? Ik dacht namelijk dat het altijd zondag 1900/2200/0200 +- was.
Whut, ik ben echt onwetendquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:47 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Deze is in Londen, die waren vorig jaar ook op dit tijdstip. Vandaag dus de gehele dag Football
Week 7/ Week 8 zijn er ook wedstrijd in Londen maar die zijn voor mij wat minder interessant.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Whut, ik ben echt onwetend![]()
Een officiele NFL ronde, in Londen? Wow
Maar dan hebben sommige ploegen dus ineens een 8000km tripje? Nadeel toch? Of heeft elke ploeg een keer zon verre wedstrijd. Wist nieteens dat dit bestond johquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Week 7/ Week 8 zijn er ook wedstrijd in Londen maar die zijn voor mij wat minder interessant.
Lijkt me niet heel prettig idd, Dolphins hebben een bye week na vandaag, misschien de Jets ook? Geen idee wat de regels daarvoor zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar dan hebben sommige ploegen dus ineens een 8000km tripje? Nadeel toch? Of heeft elke ploeg een keer zon verre wedstrijd. Wist nieteens dat dit bestond joh
Na een wedstrijd in Londen hebben de ploegen die daar in actie komen de daaropvolgende week een bye.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel prettig idd, Dolphins hebben een bye week na vandaag, misschien de Jets ook? Geen idee wat de regels daarvoor zijn.
En ik maar denken, 15.00 kickoff, ja, voor de BBC, nog een hafl uurtje wachten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Na een wedstrijd in Londen hebben de ploegen die daar in actie komen de daaropvolgende week een bye.
Dat is wel erg vroeg na 3/16 wedstrijden, die hadden ze liever halverwege gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat de Patriots en Titans nu al een bye hebben. In week 4!
Hopen dat vandaag ook de ommekeer komt voor de Dolphins, vorig seizoen werd het ook beter na de win in Londen tegen de Raiders.quote:
Ik gebruik Hola ook vaak, wel disabelen na gebruik :p Nu eens op TV kijken, BBC is goed te pruimenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met Hola kun je de BBC2 iPlayer livestream in HD kijken!
Hoe bedoel je disabelen na gebruikquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:40 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik gebruik Hola ook vaak, wel disabelen na gebruik :p Nu eens op TV kijken, BBC is goed te pruimen
Hierom: http://tweakers.net/nieuw(...)edte-gebruikers.htmlquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je disabelen na gebruik![]()
Ja ik heb Fox opstaan he, voetbal heeft voorrang
Ahzoquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:48 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hierom: http://tweakers.net/nieuw(...)edte-gebruikers.html
Na gebruik dissable ik het weer in Firefox, gebruik het meestal alleen voor SkySportsF1 filmpjes op hun site.
Voorlopig lijkt het helemaal nergens opquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:34 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hopen dat vandaag ook de ommekeer komt voor de Dolphins, vorig seizoen werd het ook beter na de win in Londen tegen de Raiders.
Het is idd weer defensief zwak en aanvallend rampzalig zoals elke Dolphin start dit seizoenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het helemaal nergens op
Ze spelen slecht, dit team moet zoveel beter kunnen.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef Breidniet het volgende:
Om maar even hier de discussie aan te zwengelen:
Als Philbin er uit vliegt morgen, wie is er beschikbaar om hem op te volgen?
quote:
Broncos - Pats in London, dan kom ik in wembley klaar denk ik. Maar dat gebeurt nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:10 schreef Seam het volgende:
Wel prachtig altijd om NFL wedstrijden in dat mooie stadion te spelen. Hopelijk volgend jaar Panthers daar een wedstrijd, dan ga ik er zeker langs.
Haha als Peyton dan nog niet gestopt is ja. Maar ze hebben plannen om wedstrijden in Wembley aantrekkelijker te maken voor teams dus hopelijk komen er ook wat grotere teams. Maar ik zou prima tevreden zijn met bijvoorbeeld een Panthers - Lions.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Broncos - Pats in London, dan kom ik in wembley klaar denk ik. Maar dat gebeurt niet
Ja dacht dat ze wel play offs zouden halen. Samen met colts en Eagles grootste tegenvallers.quote:
Alleen de Pats en Ravens hebben een goedequote:
Wie?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:21 schreef ssebass het volgende:
Overigens heb ik nog nooit iets van Jadeveon Clowney gezien.
inderdaad wat een idiote penalties tegenquote:
Heb even gekeken en toen waren ze al hopeloos flags aan het verzamelen. Gelijk overgezet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
inderdaad wat een idiote penalties tegen
En weer gemist.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:15 schreef PirE het volgende:
Overtime in Indy met kutcommentator die 2x heel blij was met het missen van de fieldgoal. Kutmongool die root tegen de jags, dat doe je niet.
McManus van de Broncos..quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen de Pats en Ravens hebben een goede.
Dalton is oppeens wel goed zeg damn. Straks missen de steelers gwn de PO
Saints gaat niet veel beter.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:34 schreef maerk het volgende:
Seizoen is weeral lekker vroeg voorbij voor de Eagles!
Hau$chkaquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen de Pats en Ravens hebben een goede.
Dalton is oppeens wel goed zeg damn. Straks missen de steelers gwn de PO
Vervanger is tight ends coach Dan Campbell, geen idee verder wat ik van deze man moet verwachten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:56 schreef maerk het volgende:
Joe Philbin is het eerste slachtoffer, out in Miami.
Het had nooit een close game moeten worden. Seattle was lange tijd de betere ploeg maar na die muffed punt van Lockett, Wilson die teveel wil doen en daardoor 2x bal verliest nam Detroit het over in hun laatste drive. Ansah kwam 2x goed door maar eigenlijk moet iedereen dat kunnen tegen die waardeloze O-line van Seattle.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zoiets gebeurt alleen bij de Lions. Het is zoals Mike Tirico zei, ze vinden altijd weer nieuwe manieren om een close game te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |