quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
Ik snap niet waarom je dit jezelf aandoet.
Niet weten dat het niet kanquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
wist je dat het ook mogelijk is om alinea's langer dan 2 regels te maken?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
Ik snap niet waarom je dit jezelf aandoet.
Ja, dat zeg ik. Die trein kwam dan om ... aan en 5 minuten daarvoor kwam een andere trein. En ik dacht; oh, dat is de trein die ik moet hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:23 schreef hugecooll het volgende:
Anyway, hoe kan je dit verneuken?
[ afbeelding ]
Dat zou mij zonder al te veel moeite ook gelukt zijnquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:37 schreef the-eye het volgende:
Ach het kan gekker. Op weg naar het vakantie adres in Oostenrijk, waar ik al heel m'n leven kom, en dat op de navigatie rijden richting een gelijknamig plaatsje in Polen.
* henrivo bevestigt dit, wat een treurnis was dat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kwam aan, nog een FOKker gemeet, geen woord gezegd, zoals het hoort natuurlijk![]()
Houd je mondquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:47 schreef henrivo het volgende:
[..]
* henrivo bevestigt dit, wat een treurnis was dat.
Op z'n FOK!kers dusquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:47 schreef henrivo het volgende:
[..]
* henrivo bevestigt dit, wat een treurnis was dat.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
omg had gebeld had je komen halein in Gorinchem want ik gun het niemand om daar te moeten zijn.
soooowquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:05 schreef CrashO het volgende:
Klopt geen fuck van dit verhaal. Alleen al omdat de NS niet op Gorinchem rijdt en het vanaf Eindhoven niet mogelijk is om er te komen zonder overstap
Als je dan met je piemel in de hand op een vrijdag avond op je zolderkamer een verhaal verzint, doe het dan iig goed
Dat hele treinverhaal was ik niet bij, maar ik kan bevestigen dat ze met de trein deze kant op is gekomen hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:05 schreef CrashO het volgende:
Klopt geen fuck van dit verhaal. Alleen al omdat de NS niet op Gorinchem rijdt en het vanaf Eindhoven niet mogelijk is om er te komen zonder overstap
Als je dan met je piemel in de hand op een vrijdag avond op je zolderkamer een verhaal verzint, doe het dan iig goed
Nee.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
In Eindhoven de trein naar Alkmaar pakken, rijd je vanzelf langs Gorinchem
Lieg niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
SPOILER: Oh?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Dus dan ben je onderweg van Eindhoven naar Rotterdam en blijf je gewoon zitten terwijl de trein stopt op Utrecht, Amsterdam Amstel, Amsterdam Centraal, Amsterdam Sloterdijk en Zaandam?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dan heb ik me vergist in de naam en was het Castricum
Maar je wilde toch naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dan heb ik me vergist in de naam en was het Castricum
18quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:21 schreef HighLander het volgende:
a) Conducteur die mogelijk kaartjes komt knippen....
b) conducteur die stations omroept:
"Goedemiddag, het volgende station is ........ waarna deze trein doorrijd via ...,.... en ... naar het eindpunt..... "
c) Schermen in de trein (optioneel want alleen in de intercity's immers)
d) Topografische kennis zou hoe jonger TS is verser in geheugn moeten liggen
Maar idd, hoe oud is TS....
En zie je wel, al die limburgers zijn wereldvreemd.
Het erge is dat zij zo vertieft dom is dat dit verhaal waarschijnlijk waar is. Ik zou het ook van niemand geloven, dit verhaal. Behalve van haar. Laten we even een minuut stilte houden. Of liever twee.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:05 schreef CrashO het volgende:
Na da's nog een leeftijd dat er flink misbruik van onwetendheid en naieviteit gemaakt kan worden dus.quote:
Afhankelijk van de sprinter kan het ook daarin voorkomen hoor, ik heb in genoeg sprinters gezeten met schermen. Het is wel minder voorkomend dan in IC's, dat welquote:Op zaterdag 19 september 2015 00:21 schreef HighLander het volgende:
a) Conducteur die mogelijk kaartjes komt knippen....
b) conducteur die stations omroept:
"Goedemiddag, het volgende station is ........ waarna deze trein doorrijd via ...,.... en ... naar het eindpunt..... "
c) Schermen in de trein (optioneel want alleen in de intercity's immers)
d) Topografische kennis zou hoe jonger TS is verser in geheugn moeten liggen
Maar idd, hoe oud is TS....
En zie je wel, al die limburgers zijn wereldvreemd.
Jaja Frass, ik zag je eerdere reactie wel, dacht dat we vrienden warenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |