Goedenavond lieve FOK!kers

Omdat ik natuurlijk een ontzettende boerendorpstrut ben, leek het me een goed idee om wat van Nederland te zien. Want, als ik heel eerlijk ben, kom ik niet zo bijzonder vaak Limburg uit

Van Zuid-Limburg naar Eindhoven ging prima, omdat ik toen met mijn moeder was en die kan wel fatsoenlijk een treinschema lezen.
Vervolgens was het plan dat ik naar Rotterdam ging, en mijn moeder ging weer terug naar Zuid-Limburg. Omdat het nogal snel ging, waren we vergeten mij geld, eten of drinken mee te geven. Enfin, daar kwam ik later pas achter

Ik pakte per ongeluk een trein te vroeg, en hoorde dat ik langs Amsterdam reed. Het volgende station stapte ik uit en ik bleek in Gorinchem aangekomen te zijn.
Nou ben ik al geen ster in aardrijkskunde, maar toen ik het treinkaartding van de NS zag, bleek dat Gorinchem behoorlijk van mijn route af lag
Maar goed, ik zag dat ik naar Amsterdam moest gaan, en van Amsterdam naar Rotterdam, en vanaf daar kon ik naar huis gaan.
Het viel me tevens op dat ik letterlijk 3x langs Amsterdam Sloterdijk reed

Maar die reis ging prima, ware het niet dat een of andere trein uitviel en die mensen dus in mijn trein moesten staan. Was nogal gezellig te noemen

Ook allemaal geen probleem, veilig in Amsterdam aangekomen, en in de volgende trein kreeg ik een boete omdat je kennelijk een of ander vervoersbewijs nodig hebt voor dat stukje weg. Aha

Ik kwam aan, nog een FOKker gemeet, geen woord gezegd, zoals het hoort natuurlijk
Op de terugweg durfde ik het aan om m'n telefoon uit de vliegtuig modus te zetten, en zag dat ik ontzettend veel boze berichtjes van m'n moeder had gekregen. Miep wat ik ben, werd ik daar 'bang' van

ben nogal een doetje

Uiteindelijk nog eens de verkeerde trein gepakt, en in de juiste trein keihard foute nummers meegezongen. Want dat doe je in zo'n situatie. Dan zing je keihard. Enige logische om te doen uiteraard

En in mijn allerlaatste trein... Nóg eens de verkeerde gepakt, reed ik richting Maastricht terwijl ik de andere kant uit moest

Uiteindelijk in een of ander donker, verlaten treinstation uitgestapt in een of ander donker, verlaten ***dorp in Zuid-Limburg. Wel even moeten huilen toen

D
Tl;dr versie; ik ging eens een dagje treinen en zat per ongeluk de hele dag in de trein. Maar ik mag ook niet zeuren, want ik heb een te grote mond. Ik "wilde wat van Nederland zien" nou HA

Klacht; halve dag in de trein gezeten