SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 18-09-2015 23:42:50 ]
Als ik hem wil posten, dan had ik dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:58 schreef ratatat het volgende:
Nou vooruit dan maar. Thema specifiek plaatje erbij gezet omdat Patty te lui is om hem zelf te posten.
Canyon van 450 euro. Moet je ook wel echt een digibeet zijn om dat ding niet binnen een minuut op je scherm te hebben. Maar ik begrijp dat je ons in 'spanning' wilt houden over je nieuwe aankoop.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik hem wil posten, dan had ik dat wel gedaan.
Volgens mij nog steeds niet mogelijk, maar dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 19 september 2015 05:55 schreef Ambrosius het volgende:
Iemand die toevallig weet of je met de fiets vanuit Bourg d'Oisans rechtstreeks naar de Galibier kunt, vanwege die afgesloten weg? Of is het echt voor al het verkeer afgesloten?
Omrijden via de Croix de Ferquote:Op zaterdag 19 september 2015 05:55 schreef Ambrosius het volgende:
Iemand die toevallig weet of je met de fiets vanuit Bourg d'Oisans rechtstreeks naar de Galibier kunt, vanwege die afgesloten weg? Of is het echt voor al het verkeer afgesloten?
Dat zal dan toch nog steeds een bootje over het Lac du Chambon worden, volgens de on line traffic info van Viamichelin.quote:Op zaterdag 19 september 2015 05:55 schreef Ambrosius het volgende:
ben heel benieuwd wat je er van maakt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:08 schreef Patroon het volgende:
Net mooi alu Canyon frame gekockt. Frame uit 2013 en nog puntgaaf. Geen enkel krasje, zelfs geen scheurtjes. ¤ 425,- + een set nieuwe balhoofd lagers twv ¤ 40,-. Dit wordt mijn reserve fiets. Zal er morgen wel ff foto van maken.. Nu ff leuke bbq bij Gripper.
Beetje pech lijkt me zo, weer is natuurlijk ook wat minder. Bij mij was het een glad bochtje bleek later, leek ook wat olie te liggen. Jongen voor mij schoot onderuit, ik had dezelfde lijn. Misschien heb ik geremd of uitgestuurd, dat weet ik niet.quote:Op zondag 20 september 2015 10:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
Wat een valpartijen de afgelopen dagen zeg. Hoop niet dat het de nieuwe mode word
Beterschap voor allen!
Belangrijkste vraag is denk ik: hoe vaak denk je te gaan fietsen in de week en waar ga je fietsen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:11 schreef Zocalo het volgende:
Ik zou graag jullie advies willen, aangezien ik mijn eerste racefiets aan wil gaan schaffen. Een tijdje geleden mijn eerste tocht gemaakt (ruim 50 km) en dat beviel zo goed dat ik nu zelf aan het kijken ben.
Het is mijn eerste fiets, en wat ik ermee zou willen, is gewoon leuke dagtochtjes maken en misschien een keer met vrienden een wat langere tocht. De Alpen trotseren hoeft in ieder geval niet
Nu heb ik eerst op Marktplaats gekeken, maar daar zie ik uiteindelijk vanaf omdat je toch niet echt weet wat je koopt en ik via het BFN goedkoop een nieuwe fiets kan uitzoeken.
Wat ik op internet lees en van mensen hoor, moet je eigenlijk wel minstens Tiagra hebben, maar eigenlijk 105 (gezien het prijs/kwaliteitverschil).
Echter, de nieuwe fietsen waar ik nu naar kijk die 105 hebben (Cannondale Caad8 of Cube) zijn nieuw ¤1300. Dat is me eigenlijk wel iets boven mijn budget, ook omdat accesoires er nog bij komen. Oudere modellen willen verkopers vaak niet vanwege het BFN.
Nu ben ik ook bang dat je al snel te hoog koopt voor wat je nodig hebt. Dus daarom mijn vraag: is voor mijn eisen Tiagra ook goed genoeg (wat ik wel aan neem), of kan je dan toch beter 100-200 euro meer uitgeven voor 105?
Vervelend Tommeke, wens haar maar even beterschap van ons!quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:12 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag de 160km van de mergelheuvelland tweedaagse gefietst. Mooie route en lekker gefietst. Ik voelde me niet super dus lekker rustig aan gedaan. Gaandeweg de dag ging het wel beter en kwam ik wel lekker in m'n ritme. Lekker rustig gefietst met een gezellige groep.
M'n vriendin was alleen goed op haar snufferd gegaan. Waarschijnlijk haar voorwiel weggegleden in een bocht, ze remde waarschijnlijk ofzo. Hard op haar gezicht gevallen; snee in haar kin en een blauwe wang. Die snee moest ff gehecht worden. Minder leuk is dat ze ook een klap op haar rib gekregen heeft, heeft ze wel last van. En haar helm is kapot, maar ze wou toch al een nieuwe. Morgen gaat ze wel weer lekker mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |