Niet erg voedzaam, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:13 schreef habitue het volgende:
Bobby's gin, feever tree tonic, sinaasappel en kruidnagel. Lekker!
Dit ziet en klinkt echt ontzettend goedquote:Op donderdag 17 september 2015 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond hebben we Krustenbraten, ofwel, varkensbraadstuk met knapperzwoerd.
Pekelen
5 Liter Water
1 kg Zout
6 Tenen knoflook
20 Peperkorrels
10 Kruidnagels
5 Blaadjes laurier
3 EL Mosterdzaad
10 Jeneverbessen
Water met de ingredienten aan de kook brengen,
intussen de zwoert wiebervorming insnijden en vlees met een sateprikker inprikken
Water helemaal laten afkoelen, bv een nachtje buiten, wel deksel erop.
Als het water koud is (niet lauw) het vlees erin en het 2 a 3 dagen in de koelkast laten staan.
Dan vlees afspoelen en droogdeppen,
Oven op 160-180 graden (afhankelijk of je een turbooven hebt) en garen tot minstens een kerntemperatuur van 70-75 graden, en de zwoerd krokant en knapperig.
Dan laten rusten, ca 10 minuten
Serveren met bruine saus, aardappels, rode kool of zuurkool, spruiten, goed glas bier.
Heel klassiek, heel mooi en je krijgt er dorst van
De zwoerd is erg lekker krokant knapperig,
Voor je hem in de oven stopt de zwoerd met een anderhalf, twee liter kokend water in een straaltje overgieten, zodat de eiwitten stollen. Dan droogdeppen met keukenpapier. Dit zorgt ervoor dat hij extra krokant
[ afbeelding ]
Inderdaad. Nomnomnomquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit ziet en klinkt echt ontzettend goed
Ik doe niet aan dieet Maar opzich wel goed excuusquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef mytec het volgende:
[..]
Niet erg voedzaam, maar wel lekkerof is dit het beruchte gin tonic dieet? http://www.wtf.nl/weird-s(...)eet-blijkt-hoax.html
Jij drinkt meer bier dan ik aan vocht totaal.quote:
Dat zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 19 september 2015 01:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij drinkt meer bier dan ik aan vocht totaal.
Had dropjes, chips en een lekker toetje. Totaal geen trek maar toch willen eten
Ik geloof dat je 3 liter bier per dag drinkt, klopt dat?quote:
3L nee, 6 flesjes gemiddeld soms 1 meer soms minder.quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik geloof dat je 3 liter bier per dag drinkt, klopt dat?
Ik ben blij als ik 1,5 liter totaal per dag binnenkrijg en dat bestaat dan uit fris en water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |