SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 18-09-2015 16:38:38 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Done![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:26 schreef Quoi het volgende:
En de Hoge Veluweloop mag naar een 10 kmEen snelle 10, that is.
Stoer!
En stoere sokken en schoenen![]()
![]()
Jaaa lekker hoor. Ik ga nu ook met veeel plezier lopen vanavond. Maakt me geen drol uit welke afstand het wordt en het tempo maakt al helemaal niks uit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:26 schreef Quoi het volgende:
En de Hoge Veluweloop mag naar een 10 kmEen snelle 10, that is.
past veel beter bij je trainingen van de laatste tijd!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Al helemaal in de trailstemming merk ik. Afstand en tempo maken niet meer uitquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:52 schreef Quoi het volgende:
Jaaa lekker hoor. Ik ga nu ook met veeel plezier lopen vanavond. Maakt me geen drol uit welke afstand het wordt en het tempo maakt al helemaal niks uit![]()
![]()
Juist MurmelO nee meneer Steffelonio, zo ver is het niet met me hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:08 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Al helemaal in de trailstemming merk ik. Afstand en tempo maken niet meer uit![]()
Ik hoef me juist niet druk te maken of de duurloop te snel gaat of te kort is.![]()
Mijn training was pittig vandaag, wilde 2 uur lopen op het strand, tempo not important. Had op de terugweg alleen heftige tegenwind (voor m'n gevoel althans) dus 2e helft was lastig. Wel blij dat ik conditioneel weer op de weg terug ben
![]()
![]()
Stiekem ben ik wel jaloers op die st pietersbear trailers. Lijkt me echt een gaaf parcours, heb zelf in Maastricht gewoond en dat is echt wel een mooi stukje. Door de enci groeve, super![]()
![]()
En nog last van je blessure gehad?quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:14 schreef thelaudprince het volgende:
Mijn training was pittig vandaag, wilde 2 uur lopen op het strand, tempo not important. Had op de terugweg alleen heftige tegenwind (voor m'n gevoel althans) dus 2e helft was lastig. Wel blij dat ik conditioneel weer op de weg terug ben
![]()
Nee, is nog niet helemaal weg maar voelt per dag beter en ik mocht weer gaan opbouwen dus dat doe ik sinds een week of 4 geledenquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:20 schreef steffelonio het volgende:
[..]
En nog last van je blessure gehad?En langere afstanden op het strand doen is ook wat meer safe dan op asfalt
![]()
Al klaar voor Eindhoven ?![]()
Ja, denk het wel. Voel me wel in vorm, al zitten er ook loopjes tussen die niet echt geweldig gaan. Maar ja, s avonds na een drukke dag kan het wel eens minder gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:25 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Nee, is nog niet helemaal weg maar voelt per dag beter en ik mocht weer gaan opbouwen dus dat doe ik sinds een week of 4 geledenEn langere afstanden op het strand doen is ook wat meer safe dan op asfalt
![]()
Al klaar voor Eindhoven ?
Ik ga proberen om 1:58:00 te lopen. Moet precies kunnen op basis van mijn tijd bij de Tilburg ten miles. Maar wordt mijn eerste hm.
Tot die tijd volg ik mijn hm schema, met soms wat meer snelheidswerk erin. Na de hm wil ik me gaan focussen op snelheid ipv afstand.![]()
Goed zo, ik ben trots op uquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:13 schreef Quoi het volgende:
Juist Murmel
[..]
O nee meneer Steffelonio, zo ver is het niet met me hoor![]()
Ik hoef me juist niet druk te maken of de duurloop te snel gaat of te kort is.
Ga je voor een tijd of gewoon voor lekker snel en tijd zien we wel?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
1:58 zou mooi zijn toch? Succesquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:36 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Voel me wel in vorm, al zitten er ook loopjes tussen die niet echt geweldig gaan. Maar ja, s avonds na een drukke dag kan het wel eens minder gaan.
Ik ga proberen om 1:58:00 te lopen. Moet precies kunnen op basis van mijn tijd bij de Tilburg ten miles. Maar wordt mijn eerste hm.
Tot die tijd volg ik mijn hm schema, met soms wat meer snelheidswerk erin. Na de hm wil ik me gaan focussen op snelheid ipv afstand.![]()
Snelheid ipv afstand sounds like music to my ears![]()
![]()
Net wat ik ook bedacht had voor deze winter
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Snelheid ?? Jij bent al snel genoegquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Net wat ik ook bedacht had voor deze winter![]()
![]()
![]()
Ik ga me trouwens ook verdiepen in het souplesse gebeuren. Heb t boek besteld. Doel 2016: 10 km sub 50. ( PR nu (officieus) 54:20)![]()
+1quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:53 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Snelheid ?? Jij bent al snel genoeg![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk het eerste, alleen vertel ik hier dan het tweedequote:Op vrijdag 18 september 2015 18:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed zo, ik ben trots op u
Ga je voor een tijd of gewoon voor lekker snel en tijd zien we wel?![]()
![]()
55 minuten toch voor eind v/h jaar ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het eerste, alleen vertel ik hier dan het tweede![]()
![]()
Vind ik nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:53 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Snelheid ?? Jij bent al snel genoeg![]()
we willen allemaal altijd sneller toch!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
True, same herequote:Op vrijdag 18 september 2015 19:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vind ik nietwe willen allemaal altijd sneller toch!
![]()
![]()
Hardlopen schiet er steeds meer bij in. Dat het donker en winderig is, helpt ook niet.. Regen helpt voor mij al helemaal niet, omdat hardlopen op de weg dan levensgevaarlijk wordt omdat ik dan uit preventie niks meer kan horen.
Nja komende zondag de Sint Pietersbeartrail, hopelijk gaat dat lekker. Het weer -lijkt- ok te worden.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Deze snap ik even niet, hoezo hoor je met regen niks meer?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hardlopen schiet er steeds meer bij in. Dat het donker en winderig is, helpt ook niet.. Regen helpt voor mij al helemaal niet, omdat hardlopen op de weg dan levensgevaarlijk wordt omdat ik dan uit preventie niks meer kan horen.
Nja komende zondag de Sint Pietersbeartrail, hopelijk gaat dat lekker. Het weer -lijkt- ok te worden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: