SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:35 schreef danic het volgende:
Sillie, ik heb niet je hele verhaal gevolgd, maar ik heb altijd begrepen dat aambeien niet horen te bloeden.Nee, maar ik ben er voor naar de dokter geweest hoor, no worries!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door silliegirl op 18-09-2015 16:52:53 ]
Had ik ook iets bruinverlies. De ochtend voor de bevallingquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, Cassandra!
Ik heb wat bruine afscheiding, ik ga er maar vanuit dat dat een teken is dat de bevalling snel begint..![]()
Hele dag met een naai project bezig geweest, ben ik bijna klaar, heb ik de laatste stap verkeerd gedaan. Nadat ik de naden bijgeknipt heb. Nu moet ik op zoek naar een andere oplossing...Stom stom stom....Ik was zo blij dat ik bijna klaar was. Dat was ook het probleem denk ik.
Ik heb ook de hele dag een beetje een zeurend menstruatiegevoel. Wie weet. Vandaag doe ik lekker niets meer. De Duutser is het huis aan het schoonmaken en ik zit op de bank. Ik vind dat zoooo moeilijk, niets doen...quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Had ik iets bruinverlies. De ochtend voor de bevalling![]()
Was iets met de baarmoederhals of iets.. Dus wie weet
Voorwerk!quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag een beetje een zeurend menstruatiegevoel. Wie weet. Vandaag doe ik lekker niets meer. De Duutser is het huis aan het schoonmaken en ik zit op de bank. Ik vind dat zoooo moeilijk, niets doen...
ja, een naaiproject waarbij ik naden bijknip enzo...quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:01 schreef Limone het volgende:
Oehoe bruine afscheiding! Of... Wat bedoel je met 'naaiproject'?
Ja, toch een ander land hč?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, een naaiproject waarbij ik naden bijknip enzo...
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:44 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er voor naar de dokter geweest hoor, no worries!Oh gelukkig. Ik begon me gelijk zorgen te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat dit nou zo geweldig is om te hebben![]()
+1!quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:22 schreef L0t.. het volgende:
Klinkt wel heel bevallerig allemaal hoor![]()
Flauw..quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Integreren is best, maar ik geloof niet dat ik zover wil integreren!
Mn jongste heeft coeliakie, dat is gekoppeld aan een bepaald gen zeg maar. Als je dat gen niet hebt zul je ook nooit coeliakie krijgen. Als je het gen wel hebt dan is er een kans dat je coeliakie ontwikkeld. Omdat hij een zus heeft met dan is zn kans 20%.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Jagar pannekoeken ananas en wat roepen ze nog meer hier?spannend.
De meeste bevallingen komen pas op gang als de vrouw zich ontspannen voelt enzo en da's als de man thuis is toch? Of is dat bakerspraat. Anyhow met een UD op 1 jan hierzo is de kans heel groot dat vriend gewoon thuis is omdat ie kerstvakantie heeft
.
Sillie wat schrikken zeg zo 's nachts!en wat een ellende met die dingen, bah
.
Mignonne mag ik vragen wat je met zo'n setje wil? Wil je dat bloed laten onderzoeken ofzo? Wat voor info haal je daaruit? /nieuwsgierig. Dan ga ik nu even in het kinderkamertopic spieken voor update foto van jullie kamertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |