abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156200434
2015

6 oktober: Limone (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
23 maart: Lamb29

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
15 mei: elamanilo

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een DM :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 20-09-2015 10:27:46 ]
pi_156200728
Goed nieuws Cassandra, wat fijn *O* . Je mini gaat gewoon blijven zitten tot 38w6d en komt dan lekker uit zichzelf! of nahjah, daar ga ik voor duimen!

Ik heb een lui-dagje ofzo. Ik heb vanochtend de aanmelding bij 't kdv gedaan, een was gedraaid en sindsdien lig ik onderuit op de bank. Met een doos chocolade en thee O+ . Lief is de hort op en komt pas vannacht thuis, dus ik doe een twilight marathon op netflix :D .
pi_156200770
Sillie, ik heb niet je hele verhaal gevolgd, maar ik heb altijd begrepen dat aambeien niet horen te bloeden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156200938
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:35 schreef danic het volgende:
Sillie, ik heb niet je hele verhaal gevolgd, maar ik heb altijd begrepen dat aambeien niet horen te bloeden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ik ben er voor naar de dokter geweest hoor, no worries!

SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door silliegirl op 18-09-2015 16:52:53 ]
pi_156200999
Wat goed, Cassandra!

Ik heb wat bruine afscheiding, ik ga er maar vanuit dat dat een teken is dat de bevalling snel begint.. :')

Hele dag met een naai project bezig geweest, ben ik bijna klaar, heb ik de laatste stap verkeerd gedaan. Nadat ik de naden bijgeknipt heb. Nu moet ik op zoek naar een andere oplossing...Stom stom stom....Ik was zo blij dat ik bijna klaar was. Dat was ook het probleem denk ik.
pi_156201267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, Cassandra!

Ik heb wat bruine afscheiding, ik ga er maar vanuit dat dat een teken is dat de bevalling snel begint.. :')

Hele dag met een naai project bezig geweest, ben ik bijna klaar, heb ik de laatste stap verkeerd gedaan. Nadat ik de naden bijgeknipt heb. Nu moet ik op zoek naar een andere oplossing...Stom stom stom....Ik was zo blij dat ik bijna klaar was. Dat was ook het probleem denk ik.
Had ik ook iets bruinverlies. De ochtend voor de bevalling :9
Was iets met de baarmoederhals of iets.. Dus wie weet :+
pi_156201282
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:59 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Had ik iets bruinverlies. De ochtend voor de bevalling :9
Was iets met de baarmoederhals of iets.. Dus wie weet :+
Ik heb ook de hele dag een beetje een zeurend menstruatiegevoel. Wie weet. Vandaag doe ik lekker niets meer. De Duutser is het huis aan het schoonmaken en ik zit op de bank. Ik vind dat zoooo moeilijk, niets doen...
pi_156201303
Oehoe bruine afscheiding! Of... Wat bedoel je met 'naaiproject'?

:P
pi_156201325
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb ook de hele dag een beetje een zeurend menstruatiegevoel. Wie weet. Vandaag doe ik lekker niets meer. De Duutser is het huis aan het schoonmaken en ik zit op de bank. Ik vind dat zoooo moeilijk, niets doen...
Voorwerk! *O* Je baby komt vast snel buiten kijken Jager!
pi_156201356
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:01 schreef Limone het volgende:
Oehoe bruine afscheiding! Of... Wat bedoel je met 'naaiproject'?

:P
ja, een naaiproject waarbij ik naden bijknip enzo... :D
pi_156201459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, een naaiproject waarbij ik naden bijknip enzo... :D
Ja, toch een ander land hč? oO<
pi_156201483
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:44 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben er voor naar de dokter geweest hoor, no worries!

SPOILER
Oh gelukkig. Ik begon me gelijk zorgen te maken.
Niet dat dit nou zo geweldig is om te hebben :')
pi_156201503
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja, toch een ander land hč? oO<
Integreren is best, maar ik geloof niet dat ik zover wil integreren!
pi_156201712
Klinkt wel heel bevallerig allemaal hoor :o *O*
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:44:34 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156202172
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:22 schreef L0t.. het volgende:
Klinkt wel heel bevallerig allemaal hoor :o *O*
+1!

Spannend Jagär!! *O*
pi_156202531
En nu drink ik ook nog een glas bitter lemon...Laat die baby maar komen...
pi_156202829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Integreren is best, maar ik geloof niet dat ik zover wil integreren!
Flauw.. :P
pi_156205887
Jagar pannekoeken ananas en wat roepen ze nog meer hier? :P spannend.

De meeste bevallingen komen pas op gang als de vrouw zich ontspannen voelt enzo en da's als de man thuis is toch? Of is dat bakerspraat :P. Anyhow met een UD op 1 jan hierzo is de kans heel groot dat vriend gewoon thuis is omdat ie kerstvakantie heeft :).

Sillie wat schrikken zeg zo 's nachts! :o en wat een ellende met die dingen, bah ;(.

Mignonne mag ik vragen wat je met zo'n setje wil? Wil je dat bloed laten onderzoeken ofzo? Wat voor info haal je daaruit? /nieuwsgierig. Dan ga ik nu even in het kinderkamertopic spieken voor update foto van jullie kamertje :+.
pi_156206792
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Jagar pannekoeken ananas en wat roepen ze nog meer hier? :P spannend.

De meeste bevallingen komen pas op gang als de vrouw zich ontspannen voelt enzo en da's als de man thuis is toch? Of is dat bakerspraat :P. Anyhow met een UD op 1 jan hierzo is de kans heel groot dat vriend gewoon thuis is omdat ie kerstvakantie heeft :).

Sillie wat schrikken zeg zo 's nachts! :o en wat een ellende met die dingen, bah ;(.

Mignonne mag ik vragen wat je met zo'n setje wil? Wil je dat bloed laten onderzoeken ofzo? Wat voor info haal je daaruit? /nieuwsgierig. Dan ga ik nu even in het kinderkamertopic spieken voor update foto van jullie kamertje :+.
Mn jongste heeft coeliakie, dat is gekoppeld aan een bepaald gen zeg maar. Als je dat gen niet hebt zul je ook nooit coeliakie krijgen. Als je het gen wel hebt dan is er een kans dat je coeliakie ontwikkeld. Omdat hij een zus heeft met dan is zn kans 20%.
Als hij het gen niet heeft dan hoeft ie ook niet jaarlijks geprikt te worden op antistoffen enz zoals mn oudste en dan bespaar ik hem een eerste keer bloedafname met 6-7 maanden. Als ie het gen wel heeft dan moet hij wel jaarlijks geprikt natuurlijk, maar dan hoeft ie niet met 6-7 maanden :)
:)
pi_156207114
Niet meer gebeld naar de vk, ik vertrouwde het eigenlijk wel, en mignonnes post stelde me ook wel weer gerust.
Ik was eind v/d middag ineens kapotmoe, en ging even op bed liggen. Max kwam er gezellig bij met een boek en zn DS :P
En toen had ik ineens bijna 3u geslapen :'D Werd wakker met nare harde buiken.
Ik denk dat t tijd wordt dat we dit weekend echt alles af hebben en klaar hebben liggen, want ik heb een beetje het idee dat deze baby niet tot 42 wk blijft zitten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156207177
Nu lekker met een kruikje op mn buik op de bank O+ en straks lekker met pcm en een boek mn bedje weer in
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156209874
Wooow, veel gebeurd hier! 2 nieuwe baby's. *O*

Ik las nog iets over erg bloedverlies bij Sillie, da's wel schrikken. Gelukkig bleek het iets anders. Evengoed naar, maar niets met de baby.

Cassandra een dikke sticker. Fijn!

Pinquit, gaat wat minder de laatste tijd. ;( Balen. Hopelijk werkt het kruikje en de rust.

Jagar aan het baby wachten. Hopelijk betekent het bruinverlies dat het er nu echt aan zit te komen! Spannend!!

Ik hoef nog maar 3 dagen te werken volgende week. Na woensdag verlof! Verder hier nog wel actief bezig met vanalles en aan het klussen. De zolder is af en nu heeft vriend de hal open getrokken. Dus muren gestuct en de hele trap kaal gehaald. "Want straks hebben we voorlopig geen tijd meer". Dus ik ben van het weekend weer aan de schilder.

En dan vanaf komende week maar eens echt bezig met de babywasjes. Met 37 weken wil ik wat dat soort dingen betreft baby ready zijn.

En de baby heeft steeds vaker de hik. Vandaag al 4 keer geteld.
pi_156210149
Jantina komt er een klusupdate in k&w? O-)
pi_156210344
Wij zitten wel lekker gespreid door t jaar, behalve in februari en juni . Ohja, en Melba is tegelijk met zijn tante/mijn schoonzusje jarig :') vergeet ik steeds:

Jan ik (en mijn twee beste vriendinnen ook)
Feb mijn moeder, schoonvader en J's oma (binnen 1 week)
Maart broertje J en mijn schoonmoeder
April zusje J
Mei
Juni J en mijn vader 20/22
Juli
Augustus mijn broertje
September
Oktober Melba en J's andere zus op dezelfde dag
November
December

Er zijn ook nog nichtjes en een oom die altijd hun verjaardag vieren... In september en juni en augustus...

Ik moet maar mikken op een tweede in mei ooit ofzo :P
Kwak
pi_156210439
Bijna mijn hele schoonfamilie is in maart jarig. En Pluis2 dus straks ook. Ach, hoef je elkaar niet elke maand weer aan te kijken in een kringetje-met-taart-en-koffie :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')