Wel!quote:Op donderdag 24 september 2015 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, ik krijg ook geen bonuspunten als ik de stok red uit het zuiden van Limburg. Kost enkel heel veel benzine.
Als je dit nou had gedaan toen ik naar België ging eind augustus...
Daar staat zelfs niet bij welk puntje van Limburg, dus ergens tussen Budel en Weert is ook goed.quote:
Er worden überhaupt geen punten gegevenquote:Op donderdag 24 september 2015 12:52 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Wel!
Je wil alleen niet dat ik 'm die richting op breng!
Het is ook gewoon grappig bedoeld hoorquote:Op donderdag 24 september 2015 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er worden überhaupt geen punten gegeven
Ik vind er niks grappigs aan dat je naar Limburg gaatquote:Op donderdag 24 september 2015 12:58 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon grappig bedoeld hoor
Alles voor de e-penis.quote:
Ik wel, ik zie mogelijkhedenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind er niks grappigs aan dat je naar Limburg gaat
Oké, niet grappig, maar leukquote:Op donderdag 24 september 2015 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind er niks grappigs aan dat je naar Limburg gaat
Omg...quote:
Daarom, ik zie mogelijkhedenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan sta je voor mij in de ranglijst
Kom je zaterdag langs?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom, ik zie mogelijkhedenAl kan ik op zijn vroegst zaterdag gaan.. dus ja. Afwachten of ik die kans ga krijgen
![]()
onderhand wordt het toch een blok aan haar been zou ik zeggen XDquote:
Ik heb een +1 van 10 maanden zaterdag, dus kan niet super veel. Maar auto rijden vind ie vast wel bestquote:
Een plus 1 van 10 maanden?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een +1 van 10 maanden zaterdag, dus kan niet super veel. Maar auto rijden vind ie vast wel best
Dat ik tante ben geworden? Neuh volgens mij heb ik dat gemeld op FBquote:Op donderdag 24 september 2015 13:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Een plus 1 van 10 maanden?![]()
Heb ik iets gemist
Oh zoquote:Op donderdag 24 september 2015 13:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ik tante ben geworden? Neuh volgens mij heb ik dat gemeld op FB
Nee mijn +1 is 10 maanden oud. Als in leeftijd. Niet duur van de relatie ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:30 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht een nieuwe.
Maar genoeg SC
Gezellig juist.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:30 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht een nieuwe.
Maar genoeg SC
Goed bezigquote:Op donderdag 24 september 2015 13:49 schreef Fien1989 het volgende:
Ik heb mijn kofferbak-slot inmiddels gerepareerd
Nu even verse brandstof halen en op naar Halsteren!
vergoeding die ik van mijn werkgever krijg plus het thuiswerken maakt het voor mij niet zoveel uit. zolang ik maar niet boven de 750 km in de week komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |