Balken en sterren? Als ik een ding zeker weet is het dat je geen militair bent en al je kennis van derden hebt of uit een tof boek. Hiermee zeg ik aju, ik verander in spectator. Ik denk niet dat er discussie te voeren is met een figuur wwlke denkt dat is een gewone club is welke ooereert uit redelijkheid en rationaliteit Succes hier.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Zullen we terug naar het onderwerp gaan, en dan inhoudelijk, of wil je liever de gouden balken en sterren op mijn schouder in verhouding zien tot het persoonlijke wapen dat jij draagt, en nog resten van het vet van de fabriek die het leverde in de trekkergroep heeft zitten?
Zullen we de inhoud gaan bekijken van het onderwerp, of wil je zien wie het het verste kan pissen?
Daar zou je dan nog van raar van opkijken, maar het is totaal niet relevant waar mijn kennis vandaan komtquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Balken en sterren? Als ik een ding zeker weet is het dat je geen militair bent en al je kennis van derden hebt of uit een tof boek.
Prima als je nu jankend naar je kazerne terug wil maar neem je eigen advies ter harte:quote:Op vrijdag 18 september 2015 03:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Man man man wat een hoop kul hier zeg.
Echt, vent..als je geen idee hebt waar je over praat, is het soms wijs je mond erover te houden.
Dat is je goed recht, maar je laat je wel vreselijk kennen zo.quote:Hiermee zeg ik aju, ik verander in spectator. Ik denk niet dat er discussie te voeren is met een figuur wwlke denkt dat is een gewone club is welke ooereert uit redelijkheid en rationaliteit Succes hier.
erkend door de internationale gemeenschap.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Erkend door wie?
Je zet IS hier als aanstichter in iets dat kalm en vredig was, en zo is het nu eenmaal niet.
Als je een paar stappen verder terugkijkt was er in die regio al een gekozen en lokaal erkende regering, geaccepteerde machtsverhouding.
de VS ging daar ingrijpen, en de reden daarvoor zal ik er even buiten laten.
IS is een rechtstreeks gevolg van het geweld tegen de lokaal erkende machtsverhoudingen die er al veel langer waren.
Als je over een "gevecht" wilt kunen oordelen , begin dan bij het begin, en niet als een geslagen partij terugslaat.
en hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Balken en sterren? Als ik een ding zeker weet is het dat je geen militair bent en al je kennis van derden hebt of uit een tof boek. Hiermee zeg ik aju, ik verander in spectator. Ik denk niet dat er discussie te voeren is met een figuur wwlke denkt dat is een gewone club is welke ooereert uit redelijkheid en rationaliteit Succes hier.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:24 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Helpen we dan bijvoorbeeld de Isrealiers, of toch liever de palestijnen?
Helpen we dan bijvoorbeeld de ene stam in Afrika, of liever toch de andere?
Helpen we dan bijvoorbeeld de Russen, of toch liever de Afghanen?
Helpen we dan bijvoorbeeld de Serviers, of toch liever de Kroaten?
Wat neem je als uitgangspunt van wie er goed en wie er kwaad is, en wat geeft je het recht om dat met geweld te gaan afdwingen bij mensen die daar helemaal niet om komen vragen, en het feitelijk zelfs knap arrogant en strontvervelend vinden dat je je ermee bemoeit?
De mensen die het het hardst nodig hebben eerst. En moeten ze doen kunnen we ze ook van hun systeem afhelpen.
Hoe zou jij het vinden als Noord Korea morgen besluit om ons te komen redden van het rare idee van democratie?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:38 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Het begin ligt wat verder terug.
Islamic State (ISIS) Creation Timelineeerder terug? Je komt met 1992 aan waar ik t had over in t zadel helpen/laten van saddam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoald ik zei: wel bij t begin beginnen en niet halverwege en dingen naar gelieve weglaten.
veel plezier verder in je topic en succes met t kweken van sympathie voor je haatbaardjes.
mzzl"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
Dat zal lastig te onderbouwen zijn, maar ben benieuwd naar je info daarvoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:47 schreef marsan het volgende:
[..]
eerder terug? Je komt met 1992 aan waar ik t had over in t zadel helpen/laten van saddam.
ok nog 1 keer dan. wie of wat geeft haatbaardjes het recht om te beslissen voor andere inwoners aldaar wat goed en slecht is. en waarom zou IS al hun buitenlandsw hulpjes dan niet terug moeten sturen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Dat zal lastig te onderbouwen zijn, maar ben benieuwd naar je info daarvoor.
Ga zover terug als je wil, het veranderd niets aan het punt hier.
Wie heeft er het recht om voor anderen te beslissen wat goed en kwaad is?
Op basis waarvan?
Nee, en het maakt niets uit welke rang ik had of in welk legoblokje van de krijgsmacht dat was.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:48 schreef Awsom het volgende:
Ben/was jij toevallig sergeant bij de luchtmacht?
IS ontleent dat recht aan de overweldigende steun van de lokale bevolking, en de machtspositie waarmee ze een complete en functionerende staat hebben opgebouwd binnen hun eigen regio.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:12 schreef marsan het volgende:
[..]
ok nog 1 keer dan. wie of wat geeft haatbaardjes het recht om te beslissen voor andere inwoners aldaar wat goed en slecht is. en waarom zou IS al hun buitenlandsw hulpjes dan niet terug moeten sturen?
die hebben dat recht dan nog monder.
lol als je dit echt denkt laat ik je lekker in je topic en je droomwereld.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:17 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
IS ontleent dat recht aan de overweldigende steun van de lokale bevolking, en de machtspositie waarmee ze een complete en functionerende staat hebben opgebouwd binnen hun eigen regio.
Je hebt het niet over een paar extremisten, je hebt het over het overgrote meerendeel van de lokale bevolking die onvoorwaardelijk achter ze staat, en het volledig eens is met de manier waarop de staat is ingericht en functioneert.
Niemand die het er niet mee eens is hoeft daar te blijven, iedereen heeft een keuze, het is niet moeilijker dan dat.
Net als hier.
Tsjah, er is ook weinig tegen in te brengen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:21 schreef marsan het volgende:
[..]
lol als je dit echt denkt laat ik je lekker in je topic en je droomwereld.
tegen fabeltjes en onzin is odd weinig tegenin te brengen als iemand gelooft in die fabeltjes.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:22 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Tsjah, er is ook weinig tegen in te brengen.
Jammer dat je de verhalen van je collega militairen uit de OP en docu eronder niet serieus wilt nemen, wellicht kom je ooit nog zover dat je het zelf kunt meemaken, ik hoop voor jou van niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:25 schreef marsan het volgende:
[..]
tegen fabeltjes en onzin is odd weinig tegenin te brengen als iemand gelooft in die fabeltjes.
ik bespaar me de moeite en wens je nogmaals veel succes met je poging symathie te kweken voor je haatbaardjes.
Het is je gegund, karma is a bitch.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dood en verderf is leuk. Geef mij maar oorlog. Vrede is stom.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Zullen we terug naar het onderwerp gaan, en dan inhoudelijk, of wil je liever de gouden balken en sterren op mijn schouder in verhouding zien tot het persoonlijke wapen dat jij draagt, en nog resten van het vet van de fabriek die het leverde in de trekkergroep heeft zitten?
quote:Tankbatteljons
Je tankbatteljon wordt ook wel gatencarriljon genoemd, maar ik wou het netjes houden.quote:
Als mensen gaan schermen met sterren en balken en van mening zijn dat ze de wijsheid in pacht hebben dan begin ik op de details te letten ja...quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Je tankbatteljon wordt ook wel gatencarriljon genoemd, maar ik wou het netjes houden.
Een heel topic voor info, en dit is wat je opvalt?
...je sacrasmeradar lijkt defect.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als mensen gaan schermen met sterren en balken en van mening zijn dat ze de wijsheid in pacht hebben dan begin ik op de details te letten ja...
Zie OP ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
Allemaal leuk TS, maar point being?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |