ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn.
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
[ Bericht 0% gewijzigd door JDude op 18-09-2015 11:13:03 ]
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
1999 belde, ze wilden hun anti-deeplinkplaatjes terug.
Ik ga gauw iets anders zoeken .
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Mooi werk. Volgende week een rondvaart daar, zal ook ongetwijfeld imposant zijn.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Let op: wanneer u in het bezit bent van een internationaal vervoerbewijs voor Intercity Brussel tussen Amsterdam en Rotterdam of v.v., hoeft u geen Toeslag voor de Intercity direct te kopen
Dus stel dat ik een Belg achter een loket zo gek krijg om mij een kaartje Rotterdam-Amsterdam met 100% korting te 'verkopen' dan hoef ik geen toeslag voor de IC Defect te betalen? Het is immers een internationaal vervoerbewijs
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Dus stel dat ik een Belg achter een loket zo gek krijg om mij een kaartje Rotterdam-Amsterdam met 100% korting te 'verkopen' dan hoef ik geen toeslag voor de IC Defect te betalen? Het is immers een internationaal vervoerbewijs
Enkeltje Essen(b) -> roosendaal grens is 1.20 ofzo...
Bij vertrek koop je een kaartje van essen(b) naar ergens in NL en selecteer je NL gratis. Dan check je ov kaart 1 in. Op je bestemming check je alleen dat Essen kaartje uit, en bij de weg terug gebruik je kaart 2.
Bij vertrek koop je een kaartje van essen(b) naar ergens in NL en selecteer je NL gratis. Dan check je ov kaart 1 in. Op je bestemming check je alleen dat Essen kaartje uit, en bij de weg terug gebruik je kaart 2.
Op buitenland kaartjes zit geen 1 euro toeslag
Dus daarvoor heb je wel 2 chipkaarten nodig?
En dan Check je beide kaarten uit als je weer 'thuis' bent..Nee wacht? want dan betaal je voor kaart 1 het instaptarief
En dan Check je beide kaarten uit als je weer 'thuis' bent..Nee wacht? want dan betaal je voor kaart 1 het instaptarief
Nee wacht ik mis iets...
Je moet inderdaad wel twee stations hebben die relatief dicht bij elkaar liggen om 1 uit te checken. Voor mij handig, want ik ga altijd met de motor naar het station. Dan stop ik dus weer op het andere station waar ik dan met kaart 2 in kan, en ze weer beide uit check.
Rij naar Zoetermeer. Check anonieme kaart in Reis naar Amsterdam Check in Amsterdam dalvrij kaart in Reis terug naar Zoetermeer Check dalvrij uit Rij naar Zoetermeer oost. Check dalvrij in Check dalvrij uit Check anonieme kaart uit Rij naar huis
Rij naar Zoetermeer. Check anonieme kaart in Reis naar Amsterdam Check in Amsterdam dalvrij kaart in Reis terug naar Zoetermeer Check dalvrij uit Rij naar Zoetermeer oost. Check dalvrij in Check dalvrij uit Check anonieme kaart uit Rij naar huis