Mag aannemen van niet aangezien het andere kamp van het clubje van Marjan wordt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef roos94 het volgende:
Hoop dat ie echt weg is, niet dat ie naar een ander eiland moet
Doe met je meequote:
Er zijn geen zwakke vrouwenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef zoem het volgende:
De volgende keer mag wel een van die zwakkere vrouwen weg. Eerste afleveringen zijn meestal funest voor sterke mannelijke kandidaten.
Nee, die ander.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef F1gamer het volgende:
huh, zei Dennis: doe de groetjes aan klaas?
done, had de OP niet gelezen anders had ik het al eerder gedaan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:02 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand de OP aanpassen. Er staat nog steeds Marian Mulder i.p.v. Mudder
Wilde ik net doen, blijkt het gelockt te zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
done, had de OP niet gelezen anders had ik het al eerder gedaan.
thanksquote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
done, had de OP niet gelezen anders had ik het al eerder gedaan.
Nee wietzequote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef F1gamer het volgende:
nu niet meer als het goed is.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Wilde ik net doen, blijkt het gelockt te zijn
klopt.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef zoem het volgende:
De volgende keer mag wel een van die zwakkere vrouwen weg. Eerste afleveringen zijn meestal funest voor sterke mannelijke kandidaten.
Wietze zat er ook inquote:Op donderdag 17 september 2015 22:04 schreef Bayswater het volgende:
Die lui in de promo voor de televizier ring zullen allemaal wel ver komen.
Ow, dan zullen ze wel niet ver komenquote:
Zwakke mannen duschquote:Op donderdag 17 september 2015 22:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
klopt.
Dat de mannen dat naar al de keren gewoon niet door hebben en weer hetzelfde doen
Zou ik er in houden voor als je een keer een luxe prijs wint of zo om mee te nemen.quote:
Had ik ook inderdaad. Volgens mij is dat eiland waar Marian en Klaas nu op zitten hetzelfde eiland als het "luxe" eiland van vorig jaar. Ze hebben alleen alle bouwwerken weggehaald.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:09 schreef tralalala het volgende:
Ik heb die hele Sandra blijkbaar gemist vorige aflevering.![]()
En volgens mij zijn ze wel eerder op deze locatie geweest of niet? Ik herken in ieder geval die baai waar Marian en dinges zitten.
Als dat een voormalig luxe eiland is, dan zou er ook voldoende voedsel moeten zijn toch?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Had ik ook inderdaad. Volgens mij is dat eiland waar Marian en Klaas nu op zitten hetzelfde eiland als het "luxe" eiland van vorig jaar. Ze hebben alleen alle bouwwerken weggehaald.
Zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:19 schreef bascross het volgende:
Mooi dat Wietze eruit ligt met zijn gelul ''wij regeren nu gewoon''.
Ik hoorde dit ookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef F1gamer het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet, ze hadden toen echt veel (te veel) eten in die kisten. Ze hoefden alleen maar wat te vissen, en verder was het lui zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat een voormalig luxe eiland is, dan zou er ook voldoende voedsel moeten zijn toch?
Niet gezien, maar dat zullen ze wel krijgen (lijkt mij).quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wel toch? Ze lopen met flesjes rond.
Net als zonnebrand, neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat zullen ze wel krijgen (lijkt mij).
quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Net als zonnebrand, neem ik aan.
Jawel, want degenen met immuniteit zitten op de achterste rij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom zei die Wytze gisteren bij de eilandraad vóór het stemmen: 'Ik ben nu toch wel een beetje bang, nu ik zo op de onderste rij zit.'
Is dat steevast de rij waar de afvaller valt? Nee toch?
oh, natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jawel, want degenen met immuniteit zitten op de achterste rij.
Tenminste in dit seizoen, tot de 'samensmelting'.
Ernaquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:08 schreef Bleie het volgende:
Wat wij ons thuis altijd afvragen: wanneer spreken ze die stukjes in die tussen een proef door gemonteerd zijn?
Er is dit jaar geen samensmelting volgens mij:quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jawel, want degenen met immuniteit zitten op de achterste rij.
Tenminste in dit seizoen, tot de 'samensmelting'.
quote:In 2015 begint de expeditie echter in de tweede fase, als het ware bij de samensmelting. In dit seizoen zijn er geen twee groepen in het begin en is er dus ook geen samensmelting halverwege de expeditie, maar is de hele expeditie individueel. Er is dan ook geen samensmelting halverwege de expeditie. Er zijn dan ook geen eliminatieproeven, maar alleen maar immuniteitsproeven. Deze worden weliswaar gespeeld in twee teams, maar die worden van tevoren samengesteld en het team dat wint krijgt immuniteit, oftewel de teamleden van dit team kunnen niet weggestemd worden tijdens de eilandraad. In tegenstelling tot de voorgaande seizoenen doet iedereen mee met de eilandraad.
Er zal toch wel een samensmelting komen tussen vrijwilligerseiland en het hoofd eiland?quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Erna
[..]
Er is dit jaar geen samensmelting volgens mij:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |