Mag aannemen van niet aangezien het andere kamp van het clubje van Marjan wordt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef roos94 het volgende:
Hoop dat ie echt weg is, niet dat ie naar een ander eiland moet
Doe met je meequote:
Er zijn geen zwakke vrouwenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef zoem het volgende:
De volgende keer mag wel een van die zwakkere vrouwen weg. Eerste afleveringen zijn meestal funest voor sterke mannelijke kandidaten.
Nee, die ander.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef F1gamer het volgende:
huh, zei Dennis: doe de groetjes aan klaas?
done, had de OP niet gelezen anders had ik het al eerder gedaan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:02 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand de OP aanpassen. Er staat nog steeds Marian Mulder i.p.v. Mudder
Wilde ik net doen, blijkt het gelockt te zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
done, had de OP niet gelezen anders had ik het al eerder gedaan.
thanksquote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
done, had de OP niet gelezen anders had ik het al eerder gedaan.
Nee wietzequote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef F1gamer het volgende:
nu niet meer als het goed is.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Wilde ik net doen, blijkt het gelockt te zijn
klopt.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef zoem het volgende:
De volgende keer mag wel een van die zwakkere vrouwen weg. Eerste afleveringen zijn meestal funest voor sterke mannelijke kandidaten.
Wietze zat er ook inquote:Op donderdag 17 september 2015 22:04 schreef Bayswater het volgende:
Die lui in de promo voor de televizier ring zullen allemaal wel ver komen.
Ow, dan zullen ze wel niet ver komenquote:
Zwakke mannen duschquote:Op donderdag 17 september 2015 22:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
klopt.
Dat de mannen dat naar al de keren gewoon niet door hebben en weer hetzelfde doen
Zou ik er in houden voor als je een keer een luxe prijs wint of zo om mee te nemen.quote:
Had ik ook inderdaad. Volgens mij is dat eiland waar Marian en Klaas nu op zitten hetzelfde eiland als het "luxe" eiland van vorig jaar. Ze hebben alleen alle bouwwerken weggehaald.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:09 schreef tralalala het volgende:
Ik heb die hele Sandra blijkbaar gemist vorige aflevering.![]()
En volgens mij zijn ze wel eerder op deze locatie geweest of niet? Ik herken in ieder geval die baai waar Marian en dinges zitten.
Als dat een voormalig luxe eiland is, dan zou er ook voldoende voedsel moeten zijn toch?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Had ik ook inderdaad. Volgens mij is dat eiland waar Marian en Klaas nu op zitten hetzelfde eiland als het "luxe" eiland van vorig jaar. Ze hebben alleen alle bouwwerken weggehaald.
Zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:19 schreef bascross het volgende:
Mooi dat Wietze eruit ligt met zijn gelul ''wij regeren nu gewoon''.
Ik hoorde dit ookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef F1gamer het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet, ze hadden toen echt veel (te veel) eten in die kisten. Ze hoefden alleen maar wat te vissen, en verder was het lui zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat een voormalig luxe eiland is, dan zou er ook voldoende voedsel moeten zijn toch?
Niet gezien, maar dat zullen ze wel krijgen (lijkt mij).quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wel toch? Ze lopen met flesjes rond.
Net als zonnebrand, neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat zullen ze wel krijgen (lijkt mij).
quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Net als zonnebrand, neem ik aan.
Jawel, want degenen met immuniteit zitten op de achterste rij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom zei die Wytze gisteren bij de eilandraad vóór het stemmen: 'Ik ben nu toch wel een beetje bang, nu ik zo op de onderste rij zit.'
Is dat steevast de rij waar de afvaller valt? Nee toch?
oh, natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jawel, want degenen met immuniteit zitten op de achterste rij.
Tenminste in dit seizoen, tot de 'samensmelting'.
Ernaquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:08 schreef Bleie het volgende:
Wat wij ons thuis altijd afvragen: wanneer spreken ze die stukjes in die tussen een proef door gemonteerd zijn?
Er is dit jaar geen samensmelting volgens mij:quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jawel, want degenen met immuniteit zitten op de achterste rij.
Tenminste in dit seizoen, tot de 'samensmelting'.
quote:In 2015 begint de expeditie echter in de tweede fase, als het ware bij de samensmelting. In dit seizoen zijn er geen twee groepen in het begin en is er dus ook geen samensmelting halverwege de expeditie, maar is de hele expeditie individueel. Er is dan ook geen samensmelting halverwege de expeditie. Er zijn dan ook geen eliminatieproeven, maar alleen maar immuniteitsproeven. Deze worden weliswaar gespeeld in twee teams, maar die worden van tevoren samengesteld en het team dat wint krijgt immuniteit, oftewel de teamleden van dit team kunnen niet weggestemd worden tijdens de eilandraad. In tegenstelling tot de voorgaande seizoenen doet iedereen mee met de eilandraad.
Er zal toch wel een samensmelting komen tussen vrijwilligerseiland en het hoofd eiland?quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Erna
[..]
Er is dit jaar geen samensmelting volgens mij:
[..]
Ik dacht juist dat die twee eilanden uiteindelijk tegen elkaar moesten? Kan het ook verkeerd begrepen hebben hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zal toch wel een samensmelting komen tussen vrijwilligerseiland en het hoofd eiland?
8 tegen 8? waarna er na een tijdje misschien toch een samensmelting komt?quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat die twee eilanden uiteindelijk tegen elkaar moesten? Kan het ook verkeerd begrepen hebben hoor
In de brief op dat eiland van Marian werd gesproken over dat ze 'over precies een week' moesten gaan strijden. Aangezien er volgens mij 2 dagen zit tussen de proeven, zitten ze daar dan pas met 4 mensen volgens mij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat die twee eilanden uiteindelijk tegen elkaar moesten? Kan het ook verkeerd begrepen hebben hoor
Dat lijkt me lastig aangezien er al 2 mensen weg zijn. Lijkt me eerder 5 tegen 5, team dat wint gaat naar de samensmeltingen daarna nog een stemronde voor verliezende partij ofzo.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
8 tegen 8? waarna er na een tijdje misschien toch een samensmelting komt?
Hmm ik vind het een vage constructie zoals het nu lijkt te zijn. Iedere week gaan er als het ware dus 2 mensen weg op het hoofd eiland, waar er nu dus nog 13 over zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:39 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig aangezien er al 2 mensen weg zijn. Lijkt me eerder 5 tegen 5, team dat wint gaat naar de samensmeltingen daarna nog een stemronde voor verliezende partij ofzo.
ga ik eens op lettenquote:Op vrijdag 18 september 2015 04:41 schreef gnilrednoz het volgende:
ik vind die Anna dr lichaam zo lekker he. wou het even gezegd hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
Sanne Vogel is dik en ze stinktquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:12 schreef Xurk het volgende:
Als Anna "viesdik" is, dan was Sanne Vogel moddervet
quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:59 schreef bascross het volgende:
Anna, viesdik, maar wel lekker.Ik vind Anna echt totaal niet dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Zou dat juist redelijk logisch vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hmm ik vind het een vage constructie zoals het nu lijkt te zijn. Iedere week gaan er als het ware dus 2 mensen weg op het hoofd eiland, waar er nu dus nog 13 over zijn.
Dus nog 4 weken, dan zou het 6 tegen 6 kunnen zijn. 5 tegen 5 is niet mogelijk op de manier hoe het nu gaat.
Komt er dan uberhaupt nog een samensmelting? of misschien als er 10 man over zijn ofzo?
Eigen schuldquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:18 schreef DKUp het volgende:
Peter van der Vorst: "Wytze is gisteren heel vervelend weggestemd."
Halverwege de uitzending zat hij nog samen met Tim en zei "Wij regeren hier alles."quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:44 schreef DKUp het volgende:
Hij was te overenthousiast en hij had een veel te grote bek
Ja, hij is echt anders dan je zou verwachten van iemand die al redelijk bekend is en die soort muziek maakt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb het meestal niet zo op die rappers maar Ronnie is wel grappig.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:59 schreef bascross het volgende:
Anna, viesdik, maar wel lekker.ViesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten tenminste tieten aan, en dat babyvet op d'r buik is![]()
Al die graatmagere chicks of van die gespierde wijven![]()
En je plaatje werkt niet.#FreeHat
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Viesdik![]()
Zitten tenminste tieten aan, en dat babyvet op d'r buik is![]()
Al die graatmagere chicks of van die gespierde wijven![]()
En je plaatje werkt niet.
Waarom beide zijn toch bekender onder de artiesten naam?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:42 schreef bloempjuh het volgende:
Mag Ryanne gewoon als 'Ryanne van Dorst' in de OP? Elle Bandita is haar artiestennaam.
Geldt ook voor Ronnie btw.
En Anna. En die ginger uit Baantjer.quote:Op maandag 21 september 2015 17:43 schreef lars91 het volgende:
Wordt nu wel tijd om een paar van die niet toevoegende vrouwen te lozen. Zo'n Sandra bijvoorbeeld.
Lekkere jopen man man manquote:Op maandag 21 september 2015 20:34 schreef bascross het volgende:
Anna moet blijven, voor meer mooie gifjes.
Die blijft nog wel ff omdat ze op dat andere eiland zit, waar zit Klaas lekker alles laat doen. Lui vrouwtje.quote:Op maandag 21 september 2015 20:22 schreef Revanches het volgende:
[..]
En Anna. En die ginger uit Baantjer.
Klopt. Ze zegt dat ze helemaal niks kan. Geen vuur maken, niet vissen. Wat doe je dan bij Expeditie Robinson?quote:Op maandag 21 september 2015 21:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die blijft nog wel ff omdat ze op dat andere eiland zit, waar zit Klaas lekker alles laat doen. Lui vrouwtje.
Inderdaadquote:Op maandag 21 september 2015 21:09 schreef Revanches het volgende:
[..]
Klopt. Ze zegt dat ze helemaal niks kan. Geen vuur maken, niet vissen. Wat doe je dan bij Expeditie Robinson?![]()
Beetje jammer dat ze niet gewoon in bikini rond huppelt dan.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anna heeft moeilijk goeie tetten
quote:
ryanne niet?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:35 schreef Rickertman96 het volgende:
ik vind Kim echt vies, manwijf is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |