Haha ja precies zo gaat dat hier dus ook! En inderdaad dat lachen en nee schudden van te voren gebeurd hier ook. Maar als ik hem dan vertel dat het toch echt niet mag dan is het dus huilie!quote:Op zondag 20 september 2015 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Melba gaat meestal zeurend piepen als iets niet mag.
Heel nasaal, met zijn mondje opgetrokken neeeeeeh huueeeeee meeeeeeeh piepiepiepiep en als ik dan niks ter afleiding heb aan te bieden gaat het over op Wheeeeeeeeeeeeeeh (harde kraakschreeuwhuil), met een hoge Huuuuuuu erachteraan (met zielig hoofdje). Bij die laatste moet ik ook altijd lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze danst daarbij op Michael Jackson, ziet er niet uit, op en neer huppend achter de stofzuiger.![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Romper openmaken en over de schouder 1 knoopje vastmaken, zit ie nooit in de weg![]()
Hij mag 's nachts wel zo lang ertussen ja, we zetten ook steeds een wekker op de uiterste tijd. Dus na de voeding van 23.00 uur mogen we nu 04.00 uur aanhouden als wekkertijd. Maar toen kwam hij zelfquote:Op zondag 20 september 2015 08:45 schreef Mariposas het volgende:
Goed zeg malteser!Mag hij al zo lang tussen de flessen? Hoe gaat het verder, ook met jou? En heb je nog gebruik gemaakt van donormelk?
....
Oh wij kwamen daar ook achter vlak voor de verkansiequote:Op zondag 20 september 2015 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
Godver.... Gatver gatver gatver kom er net achter dat de kat vlooien heeft
En Melba zoekt haat steeds op. Ieuwl ieuwl ieuwl... Arm beest valt ineens ook zo af, zal er wel een lintworm bij hebben ook...nu moet ik zien dat ik alles van textiel dus ook was binnen een week, volgende week housewarming oh bah bah bah... Ellende...
Dan duurt het verschonen nog langer. Ik frot alles snel naar boven en broek naar beneden en met een beetje geluk vindt ze de drukkers van de romper leuk genoeg om je een tel mee bezig te houdenquote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Romper openmaken en over de schouder 1 knoopje vastmaken, zit ie nooit in de weg![]()
Ik maak dan denk ik indrukquote:Op zondag 20 september 2015 09:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens met je vinger voor de neus van een puber hebt gezwaaid, maar die lacht je keihard uit hoor
Heb jij geen verschoonmatje?quote:Op zondag 20 september 2015 17:54 schreef Roomsnoes het volgende:
LPT voor lekkage op de verschoontafel, voornamelijk als je onderweg in de auto verschoont ofzo: de schone luier al op zijn plek onder de vieze leggen!
Bips boenen, doekjes in de vieze luier vouwen, vieze luier wegdoen en snel schone dichtvouwen. Heeft onze auto van een kakondergang gered!
De precieze leeftijd van uitvallen en weer aangroeien weet ik niet meer, maar mijn oudste had dat wel! Maar het kwam dus weer goed, hij had op z'n eerste verjaardag een bos haar die kapperwaardig was.quote:Op zondag 20 september 2015 17:41 schreef Stippelrientje het volgende:
Vraagje aan de mama's met harig geboren kindjes. Zijn die ook vanaf week 5 a 6 hun haartjes gaan verliezen om vervolgens toch een kale baby te worden![]()
hoop dat het wel weer aangroeitHij heeft nu de haargrens van zijn opa ineens
Ben benieuwd wat hij vannacht doet, hij slaapt me wat teveel vandaag... Maar we zien het wel, dan mag hij lekker op mama's buik knuffelenquote:Op zondag 20 september 2015 14:23 schreef Mineola het volgende:
Lekker Malteser, wat knap je dan op van maar één nachtvoeding he? Wij zitten 's nachts meestal nog in het stipt elke drie uur-regime, overdag laat hij er meestal wat langer tussen. Liever andersom, maar ach, dat komt vanzelf wel. En het heeft resultaat, ik zie spekbeentjes ontstaan![]()
Ben heel benieuwd hoeveel meneer weegt, volgende week komt de cb-verpleegkundige langs.
Oh en ik schuif altijd een nieuwe luier alvast onder de billetjes voor ik de oude openmaak.
Staanerd!quote:Op zondag 20 september 2015 18:36 schreef snoenk het volgende:
Fietsstoeltje is gelukt! We hebben heerlijk een klein stukje gefietst. Wel doe ik alsnog het andere stuur erop zetten want de ruimte tussen ons vind ik net te krap.
En jeej! O. Heeft vandaag voor het eerst gestaanwat gaat dat ook gelijk soepel
Ik vind het ergens een beetje jammer dat we niet veel verder komen dan zijn ouders (en de mijne zijn ook wel geweest maar die bellen vooraf en zijn 'pas' twee keer geweest in 6 dagen).quote:Op zondag 20 september 2015 19:17 schreef Mariposas het volgende:
Iedere dag zijn ouders? Wow, weet niet hoe close jullie zijn, maar ik zou er kriegel van worden.zeker als hierdoor geen ruimte overblijft voor andere visite.
Vind jij het oke als er minder visite komt of vind je dat jammer (even ongeacht wat je man er van vindt)?
quote:Op zondag 20 september 2015 19:07 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jawel. Maar die wil ik ook niet vies maken. Die moet langer mee
Ik vind dat je jezelf nogal wegcijfert. Pas daar alsjeblieft mee op zo in je kraamtijd. Ja natuurlijk moet je man zich goed voelen. Maar het draait niet allemaal om hem, hij heeft niet een pittige zwangerschap en bevalling achter de rug hebt, en dan nog al die hormonen. Tuurlijk is het belangrijk dat jouw man ook voor jou kan zorgen, maar hij zal er toch echt niet aan onderdoor gaan als zijn familie wat minder komt en ipv daarvan eens andere visite? Of hij moet enorm snel overspannen zijn of er moet iets met hem aan de hand zijn, dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 september 2015 19:47 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik vind het ergens een beetje jammer dat we niet veel verder komen dan zijn ouders (en de mijne zijn ook wel geweest maar die bellen vooraf en zijn 'pas' twee keer geweest in 6 dagen).
Maar ik wil vooral dat man zich fijn voelt, dat vind ik het belangrijkste. Ik ben ook nog van hem afhankelijk want ik kan nog niet alles alleen (keizersnede).
quote:Op zondag 20 september 2015 20:54 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds de kraamweek weer het gevoel dat ik het allemaal niet zo trek. Ketel slaapt steeds minder door, komt nu 's nachts zelfs weer om de 3 uur. En de afgelopen dagen huilt hij overdag snel en veel, krijg hem alleen stil aan de borst en zelfs dan niet altijd. Ik ben moe en heb het gevoel dat ik niet echt aan mezelf toe kom, ook al neemt man heel veel van me over.
Kortom ik zit er even doorheen. Dit is ook een fase, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |