Haha ja precies zo gaat dat hier dus ook! En inderdaad dat lachen en nee schudden van te voren gebeurd hier ook. Maar als ik hem dan vertel dat het toch echt niet mag dan is het dus huilie!quote:Op zondag 20 september 2015 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Melba gaat meestal zeurend piepen als iets niet mag.
Heel nasaal, met zijn mondje opgetrokken neeeeeeh huueeeeee meeeeeeeh piepiepiepiep en als ik dan niks ter afleiding heb aan te bieden gaat het over op Wheeeeeeeeeeeeeeh (harde kraakschreeuwhuil), met een hoge Huuuuuuu erachteraan (met zielig hoofdje). Bij die laatste moet ik ook altijd lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze danst daarbij op Michael Jackson, ziet er niet uit, op en neer huppend achter de stofzuiger.![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Romper openmaken en over de schouder 1 knoopje vastmaken, zit ie nooit in de weg![]()
Hij mag 's nachts wel zo lang ertussen ja, we zetten ook steeds een wekker op de uiterste tijd. Dus na de voeding van 23.00 uur mogen we nu 04.00 uur aanhouden als wekkertijd. Maar toen kwam hij zelfquote:Op zondag 20 september 2015 08:45 schreef Mariposas het volgende:
Goed zeg malteser!Mag hij al zo lang tussen de flessen? Hoe gaat het verder, ook met jou? En heb je nog gebruik gemaakt van donormelk?
....
Oh wij kwamen daar ook achter vlak voor de verkansiequote:Op zondag 20 september 2015 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
Godver.... Gatver gatver gatver kom er net achter dat de kat vlooien heeft
En Melba zoekt haat steeds op. Ieuwl ieuwl ieuwl... Arm beest valt ineens ook zo af, zal er wel een lintworm bij hebben ook...nu moet ik zien dat ik alles van textiel dus ook was binnen een week, volgende week housewarming oh bah bah bah... Ellende...
Dan duurt het verschonen nog langer. Ik frot alles snel naar boven en broek naar beneden en met een beetje geluk vindt ze de drukkers van de romper leuk genoeg om je een tel mee bezig te houdenquote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Romper openmaken en over de schouder 1 knoopje vastmaken, zit ie nooit in de weg![]()
Ik maak dan denk ik indrukquote:Op zondag 20 september 2015 09:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens met je vinger voor de neus van een puber hebt gezwaaid, maar die lacht je keihard uit hoor
Heb jij geen verschoonmatje?quote:Op zondag 20 september 2015 17:54 schreef Roomsnoes het volgende:
LPT voor lekkage op de verschoontafel, voornamelijk als je onderweg in de auto verschoont ofzo: de schone luier al op zijn plek onder de vieze leggen!
Bips boenen, doekjes in de vieze luier vouwen, vieze luier wegdoen en snel schone dichtvouwen. Heeft onze auto van een kakondergang gered!
De precieze leeftijd van uitvallen en weer aangroeien weet ik niet meer, maar mijn oudste had dat wel! Maar het kwam dus weer goed, hij had op z'n eerste verjaardag een bos haar die kapperwaardig was.quote:Op zondag 20 september 2015 17:41 schreef Stippelrientje het volgende:
Vraagje aan de mama's met harig geboren kindjes. Zijn die ook vanaf week 5 a 6 hun haartjes gaan verliezen om vervolgens toch een kale baby te worden![]()
hoop dat het wel weer aangroeitHij heeft nu de haargrens van zijn opa ineens
Ben benieuwd wat hij vannacht doet, hij slaapt me wat teveel vandaag... Maar we zien het wel, dan mag hij lekker op mama's buik knuffelenquote:Op zondag 20 september 2015 14:23 schreef Mineola het volgende:
Lekker Malteser, wat knap je dan op van maar één nachtvoeding he? Wij zitten 's nachts meestal nog in het stipt elke drie uur-regime, overdag laat hij er meestal wat langer tussen. Liever andersom, maar ach, dat komt vanzelf wel. En het heeft resultaat, ik zie spekbeentjes ontstaan![]()
Ben heel benieuwd hoeveel meneer weegt, volgende week komt de cb-verpleegkundige langs.
Oh en ik schuif altijd een nieuwe luier alvast onder de billetjes voor ik de oude openmaak.
Staanerd!quote:Op zondag 20 september 2015 18:36 schreef snoenk het volgende:
Fietsstoeltje is gelukt! We hebben heerlijk een klein stukje gefietst. Wel doe ik alsnog het andere stuur erop zetten want de ruimte tussen ons vind ik net te krap.
En jeej! O. Heeft vandaag voor het eerst gestaanwat gaat dat ook gelijk soepel
Ik vind het ergens een beetje jammer dat we niet veel verder komen dan zijn ouders (en de mijne zijn ook wel geweest maar die bellen vooraf en zijn 'pas' twee keer geweest in 6 dagen).quote:Op zondag 20 september 2015 19:17 schreef Mariposas het volgende:
Iedere dag zijn ouders? Wow, weet niet hoe close jullie zijn, maar ik zou er kriegel van worden.zeker als hierdoor geen ruimte overblijft voor andere visite.
Vind jij het oke als er minder visite komt of vind je dat jammer (even ongeacht wat je man er van vindt)?
quote:Op zondag 20 september 2015 19:07 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jawel. Maar die wil ik ook niet vies maken. Die moet langer mee
Ik vind dat je jezelf nogal wegcijfert. Pas daar alsjeblieft mee op zo in je kraamtijd. Ja natuurlijk moet je man zich goed voelen. Maar het draait niet allemaal om hem, hij heeft niet een pittige zwangerschap en bevalling achter de rug hebt, en dan nog al die hormonen. Tuurlijk is het belangrijk dat jouw man ook voor jou kan zorgen, maar hij zal er toch echt niet aan onderdoor gaan als zijn familie wat minder komt en ipv daarvan eens andere visite? Of hij moet enorm snel overspannen zijn of er moet iets met hem aan de hand zijn, dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 september 2015 19:47 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik vind het ergens een beetje jammer dat we niet veel verder komen dan zijn ouders (en de mijne zijn ook wel geweest maar die bellen vooraf en zijn 'pas' twee keer geweest in 6 dagen).
Maar ik wil vooral dat man zich fijn voelt, dat vind ik het belangrijkste. Ik ben ook nog van hem afhankelijk want ik kan nog niet alles alleen (keizersnede).
quote:Op zondag 20 september 2015 20:54 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds de kraamweek weer het gevoel dat ik het allemaal niet zo trek. Ketel slaapt steeds minder door, komt nu 's nachts zelfs weer om de 3 uur. En de afgelopen dagen huilt hij overdag snel en veel, krijg hem alleen stil aan de borst en zelfs dan niet altijd. Ik ben moe en heb het gevoel dat ik niet echt aan mezelf toe kom, ook al neemt man heel veel van me over.
Kortom ik zit er even doorheen. Dit is ook een fase, toch?
bellen blazen doet M nu ook al veel/ maar los daarvan, wat heeft dat in godsnaam met 'vloeiende overgangen te maken?quote:Op zondag 20 september 2015 21:05 schreef ingee het volgende:
3 maanden is ook een faaaaaase ja.
Maar straks mag Keteltje wel kiezen uit de 'winkel van de vloeiende overgangen', met als opties o.a. zichzelf aaien, bellen blazen en billen optillen bij het verschonen. Je hebt er geen kind meer aan straks!
(Ja ik zat net met de GGB op schoot.)
Geen flauw idee. Iets met geluidsovergangen maar hoe en wat staat er niet. Maar den Bijbel zegt het!quote:Op zondag 20 september 2015 21:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
bellen blazen doet M nu ook al veel/ maar los daarvan, wat heeft dat in godsnaam met 'vloeiende overgangen te maken?
quote:Op zondag 20 september 2015 21:46 schreef ingee het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Iets met geluidsovergangen maar hoe en wat staat er niet. Maar den Bijbel zegt het!
Zo!
Het is inderdaad een fase. Ik moet zeggen dat ik er ook even doorheen zit. Heb het KDV gebeld of Sjaak woensdag een dag extra kan komen. Ons huis is een zooi en dus mijn hoofd ook. Dan ga ik hier lekker opruimen en bijslapen en een kennismaking op een sportschool... Allemaal dingen om mezelf weer even rustig te krijgen.quote:Op zondag 20 september 2015 20:54 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds de kraamweek weer het gevoel dat ik het allemaal niet zo trek. Ketel slaapt steeds minder door, komt nu 's nachts zelfs weer om de 3 uur. En de afgelopen dagen huilt hij overdag snel en veel, krijg hem alleen stil aan de borst en zelfs dan niet altijd. Ik ben moe en heb het gevoel dat ik niet echt aan mezelf toe kom, ook al neemt man heel veel van me over.
Kortom ik zit er even doorheen. Dit is ook een fase, toch?
Sorry... ben al wegquote:Op zondag 20 september 2015 22:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Jongens, Ik denk nu steeds dat ik in het dreumestopic zit te lezen en dan ben ik weer helemaal in de war en moet ik weer pagina's terug voor ik zie dat ik wel in het babytopic zit(wat heul niet betekend dat jullie hier niet mogen komen want ik vind het hartstikke gezellig en heb stiekem wel zin om bij de dreumessen te komen
nu nog wel
vraag me dat volgende maand nog eens
![]()
Hij is ook pas 3 maanden hè. Ik snap dat slaap fijn is, maar verwacht je niet een beetje teveel nog van zo'n kleine? Het kan ook zomaar zijn dat het nog tot 10 maanden ofzo duurt voor er consequent doorgeslapen wordt. Of 'zelfs' 12+ maanden. En ook dat is geen garantie dat het na een tijdje weer helemaal bal kan zijn met slapen.quote:Op zondag 20 september 2015 22:25 schreef lunapuella het volgende:
Dank dames!Je weet ergens wel dat het van voorbijgaande aard is, maar toch fijn om bevestiging te krijgen. Ik hoop maar dat het een korte faaaase is.
Voelen jouw borsten dan ook zo leeg aan? Die van mij is waarschijnlijk ook aan het regelen vandaag, ze blijft komen.quote:Op zondag 20 september 2015 21:15 schreef SaskiaR het volgende:
Clusteren doet N. ook weer, de hele avond drinken (hoe houdt ze het binnen??)
De 6-weken-regeldagenGelukkig slaap ze 's nachts dan meestal wel goed.
Sorry, maar één oplossing: tondeuse er over.quote:Op zondag 20 september 2015 22:47 schreef Stippelrientje het volgende:
Kat in bedje... Ja! Dat dacht ik eerst ook .. tot ik besefte dat de donkere haren niet overeen komen met rode katers......Zijn prachtige punkkapsel-van-nature is langzaam aan het veranderen in smeagol-drie-plukjes-look
![]()
de ellende is dat ik nu ook steeds half stik of over mijn nek ga van losse haren die ik inadem of in mijn keel belanden op de een of andere manier als ik hem kusjes geef..![]()
Nou hoop dat het maar weer snel aangroeit!
Nee, heel vol juist... Ik denk dat ze door het regelen de productie al flink heeft vergroot. Als ik niet op tijd aanleg voel ik het echt; vanmiddag kolfde ik 100 ml in 10 min, uit 1 borst!quote:Op zondag 20 september 2015 22:38 schreef LuDann het volgende:
[..]
Voelen jouw borsten dan ook zo leeg aan? Die van mij is waarschijnlijk ook aan het regelen vandaag, ze blijft komen.
Das fijn voor je voorraad!quote:Op zondag 20 september 2015 22:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Nee, heel vol juist... Ik denk dat ze door het regelen de productie al flink heeft vergroot. Als ik niet op tijd aanleg voel ik het echt; vanmiddag kolfde ik 100 ml in 10 min, uit 1 borst!
Goed idee hoor, van dat afhouden van je schoonouders. Beetje je grenzen aangeven kan geen kwaad!quote:Op zondag 20 september 2015 23:11 schreef Malteser het volgende:
Sorry dat ik niet reageer op anderen. Dat komt morgen.
En voordat jullie denken dat mijn man een zeur is, hij is echt heel lief. Twix en ik boffen echt. Maar ik schrok gewoon denk ik...
Hij heeft een aantal weken achter elkaar vrij consequent doorgeslapen. Wat ingee zegt, het is gewenning. En doordat hij er precies mee gestopt is nu ik weer aan het werk ben, hakt het er extra in.quote:Op zondag 20 september 2015 22:31 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hij is ook pas 3 maanden hè. Ik snap dat slaap fijn is, maar verwacht je niet een beetje teveel nog van zo'n kleine? Het kan ook zomaar zijn dat het nog tot 10 maanden ofzo duurt voor er consequent doorgeslapen wordt. Of 'zelfs' 12+ maanden. En ook dat is geen garantie dat het na een tijdje weer helemaal bal kan zijn met slapen.
Ik kom misschien ook een beetje hard over, maar dat is omdat ik me een beetje zorgen maakte over jou. Natuurlijk weten we dat jouw man super lief voor jullie is, en hij mag het ook best zwaar vinden allemaal! Want dat is het ook gewoon. Af en toe een dagje met z'n drieën zonder visite is denk ik ook wel heel lekker voor jullie.quote:Op zondag 20 september 2015 23:11 schreef Malteser het volgende:
En voordat jullie denken dat mijn man een zeur is, hij is echt heel lief. Twix en ik boffen echt. Maar ik schrok gewoon denk ik...
quote:Op maandag 21 september 2015 10:20 schreef Mariposas het volgende:
Wat enorm vervelend NTS. Ik moet zeggen dat we dat ook wel eens uit wanhoop hebben gedaan, maar na een uur heb ik 'm toch maar uit bed gehaald en bij mij laten krijsen, vond het toch wel heel naar. Maar ik herken jewanhoop hoor, als niets werkt en hij ook bij jou maar blijft krijsen.
Wij hebben het geluk dat hij 's avonds en 's-nachts meestal wel goed slaapt maar overdag niet.
[ afbeelding ]
Stom HEMA kaartje met spellingsfout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik haal hem weer weg hoor als je dat wilt, maar even om aan te geven dat het voor straks in het fotoboek makkelijk aan te passen is![]()
Misschien niet, ik had 2 doosjes gehad, maar de verpakking was wel anders. Misschien hebben ze inmiddels de fout aangepast (en heb ik natuurlijk net het goede doosje weggegevenquote:Op maandag 21 september 2015 10:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ooh, knappe vent Mariposas! En stomme fout inderdaad! Ik moet morgen die foto maken, zal het ook wel hebben
quote:Op maandag 21 september 2015 10:30 schreef Dyre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik haal hem weer weg hoor als je dat wilt, maar even om aan te geven dat het voor straks in het fotoboek makkelijk aan te passen is![]()
Wat goed, heb 'm meteen opgeslagen!![]()
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Gos.quote:Op maandag 21 september 2015 10:03 schreef NotTheSame het volgende:
Hier hebben we momenteel een 'keuze'. Goed gaan slapen = slechte nacht, alles bij elkaar krijsen = 1 nachtvoeding.
Dus wij zijn (na echt alles geprobeert te hebben) inmiddels op het punt dat hij zichzelf maar in slaap moet krijsen. Van vrijdagavond 1,5 uur lang tot gisteravond 'slechts' 30 minuten.
Overdag heeft hij er overigens geen last van.
Ik weet het, ik ben een slechte moeder nu, maar onze trucendoos is leeg, hij blijft ontroostbaar, wat we ook doen.
Even gekeken, ook geen Tquote:Op maandag 21 september 2015 10:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Misschien niet, ik had 2 doosjes gehad, maar de verpakking was wel anders. Misschien hebben ze inmiddels de fout aangepast (en heb ik natuurlijk net het goede doosje weggegeven).
Ja, hij is dan alleen op zijn kamer. Ik ben wel op de bovenverdieping, dus hij 'hoort' mij wel, maar zodra ik (of papa, oma, opa, m'n tante, we hebben de hele familie zowat hier gehad om het te proberenquote:Op maandag 21 september 2015 11:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gos.Maar laat je m dan helemaal alleen huilen? Dat je m niet kunt troosten betekent niet dat je m geen nabijheid kunt geven, toch?
Ah zo. Lastig. Hij is gewoon nog niet moe dan dus? Dat heeft L nog steeds, vroeg wakker ongeacht het tijdstip waarop ze naar bed ging.quote:Op maandag 21 september 2015 11:31 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ja, hij is dan alleen op zijn kamer. Ik ben wel op de bovenverdieping, dus hij 'hoort' mij wel, maar zodra ik (of papa, oma, opa, m'n tante, we hebben de hele familie zowat hier gehad om het te proberen) in de kamer kom word hij helemaal hysterisch. Uit bed halen geeft keten, spelen en soms drinken, maar dan blijft hij echt wakker tot na middernacht en dan slaapt hij tot 7.00uur.
Maar dan heeft hij een slaaptekort overdag waardoor er met hem overdag geen land te bezeilen is.
Er zit niet alleen een spelfout in het kaartje, maar ook op het shirtquote:Op maandag 21 september 2015 10:20 schreef Mariposas het volgende:
Stom HEMA kaartje met spellingsfout.
quote:Op maandag 21 september 2015 11:57 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Er zit niet alleen een spelfout in het kaartje, maar ook op het shirt
Er zitten bij de hema ontwerpafdeling echt een paar mensen die geen Engels kunnen. Heb al een keer of 3 een shirtje in handen gehad met een rare fout![]()
Wel een tof shirt verder trouwens. En broek
Heroe is dan ook Spaans en geen Engelsquote:Op maandag 21 september 2015 11:57 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Er zit niet alleen een spelfout in het kaartje, maar ook op het shirt
Er zitten bij de hema ontwerpafdeling echt een paar mensen die geen Engels kunnen. Heb al een keer of 3 een shirtje in handen gehad met een rare fout![]()
Wel een tof shirt verder trouwens. En broek
Zara idd, en in 't Spaans is hero idd héroe. Maar 't zou ook gewoon een fout van Zara kunnen zijn. Toch, ikquote:Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef Mineola het volgende:
[..]
Heroe is dan ook Spaans en geen EngelsIs het een Zara outfit toevallig? Heel leuk is ie! En het jongetje erin ook Mariposas
Twee maanden alweer! Wat stom van dat kaartje ook, heel knullig zeg.
Ik doe mee met de 'matige' nachten, ik heb elk uur gezien geloof ik.De mini vond voedingen yay en slapen na voedingen nay helaas.
Maar! Hij woog wel een friggin' 600 gram meer dan anderhalve week geledenBollo
Ja, ik ben ook bang dat het dat gaat wordenquote:Op zondag 20 september 2015 22:48 schreef ingee het volgende:
[..]
Sorry, maar één oplossing: tondeuse er over.
Buiten dat ben je veel te lief en nadenkende voor anderen.quote:Op zondag 20 september 2015 23:11 schreef Malteser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |