Coffee Corazon (google maar even), ik moet alleen even kijken met hoeveel mensen/kinderen je daar terecht kunt. Er is ook speelgoed en alles, en hartje binnenstadquote:Op maandag 21 september 2015 16:26 schreef Butterflower het volgende:
En 7 november?
Welke locatie heb je in gedachten Burd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2015 20:44:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Hier ook. De enige link die ik heb kunnen leggen bij tandjes is luieruitslag.quote:Op maandag 21 september 2015 21:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
De link zure poep en tandjes heb ik hier nooit echt kunnen leggen. Er was wel zure poep, maar dat was er ook zonder de combi met tandjes.
Kwijlen deden ze allemaal wel en verhoging door tandjes herken ik vooral van L. L was en is veel gevoeliger voor koorts dan T en S. Anyway, bewezen of niet, ik denk wel dat er echt een link is tussen zure poep, koorts en/of kwijlen en tandjes. Of wij ouders verzinnen gewoon iets als tandjes om bepaalde zaken die minder leuk voor ons kind zijn een doel te geven zodat het minder erg is voor ons kind, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op maandag 21 september 2015 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Razz![]()
Tot vorige week was de combi; tanden en zure poep voor mij ook een hoax... Tot ze kiezen kreeg...![]()
Ik kwam even trots mn klimgeitje laten zien.
[ link | afbeelding ]
Nee, we hebben nog geen fiets met zitje (en met mijn overgewicht is dat ook een beetje lastig momenteel, ik ben aan het afvallen om dat soort dingen weer te kunnen gaan doen).quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Fiets je wel eens Kwak? Ik fietste vaak naar een cafeetje waar er iets te spelen was voor hem, of ik nam speelgoed voor hem mee. Ben je er zelf ook even uit![]()
Laat je hem buiten ook op de grond spelen of vind je dat vervelend? Ik deed dat altijd wel (in de tuin/speeltuin) en F vond dat altijd heel leukdat z'n kleding dan vies werd soit
Niet zo veel over nadenken. Dit kan je heus wel alleen!quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, we hebben nog geen fiets met zitje (en met mijn overgewicht is dat ook een beetje lastig momenteel, ik ben aan het afvallen om dat soort dingen weer te kunnen gaan doen).
Ik zou hem idd buiten ook kunnen laten rondkruipen, als het droog is, msar vraag me dan af wat hij kan in zo'n speeltuintje. We hebben thuis nog niks aan de tuin gedaan en ook nog geen zandbak.
Merk dat ik in de staat waar ik nu in ben ook erg opzie tegen in mijn eentje de deur uit met hem. Van t weekend maar inhalen met J erbij eerst eens... Voel me soms ineens een beetje een slechte moeder omdat ik "nog niet zo ver" ben dat ik hem voldoende kan stimuleren als bijna dreumes ofzo![]()
Bij al die "even" dingen die je opnoemt merk ik dat ik denk 'pfoe'quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:48 schreef Butterflower het volgende:
Ik wandel altijd veel op mijn dagen thuis. Of we gaan een stukje fietsen. Even naar de kinderboerderij. Even naar de stad. Even langs m'n zus of moeder.
En natuurlijk ons dagelijkse uitje naar de supermarkt![]()
Verder tussen de slaapjes door lekker op de bank hangen. Tv kijken en boekjes lezen.
Met alles +1 Net eventjes boodschappen wezen doen met de auto. Zitten in een winkelwagentje is de bomquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:48 schreef Butterflower het volgende:
Ik wandel altijd veel op mijn dagen thuis. Of we gaan een stukje fietsen. Even naar de kinderboerderij. Even naar de stad. Even langs m'n zus of moeder.
En natuurlijk ons dagelijkse uitje naar de supermarkt![]()
Verder tussen de slaapjes door lekker op de bank hangen. Tv kijken en boekjes lezen.
Bouwt jouw dreumes al?? Die van mij smijt de blokken vooral door de kamer...quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwak wat is dat snel gegaan!!! Ik weet je buikfoto's me nog goed te herinnerenJe was prachtig zwanger.
Misschien nog een tip voor binnenshuis: megablocks? Samen iets bouwen?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:45 schreef Fazzoletti het volgende:
Even wat anders; We zitten nu thuis in een knuffel en kusfaseEcht zo heerlijk, zo'n natte open mond met snotneus dat perse op jouw mond gedrukt moet worden
![]()
![]()
Met het knuffelen legt hij dan zo z'n hoofd op m'n schouder, echt te lief
Jamaar het is ook niet de bedoeling dat dreumes hele kastelen bouwt of picasso's tekent, het gaat om het samenzijn toch?quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:56 schreef Hilmo het volgende:
Jullie ideeën zijn leuk, maar klinken zo makkelijk. Samen tekenen, samen bouwen met duplo (staat gelijk aan meteen de boel omgooien, weggooien, afbreken), samen boekje lezen (oke dat laatste gaat nog wel maar is vooral dat hij bladzijden wil omslaan. Daadwerkelijk wat voorlezen zit er niet in, ondanks leuke geluidjes.)
Steentjes in een bakje doen, zou gelijk staan aan opeten... Het is hier nogal van het ruige op het moment. Al probeert hij voorzichtig iets met de vormenstoof! De oudpapierbak omgooien en een doos met keukengerei is nog het mooiste.
Aahw knuffelfaseKrijgen jongens dat ook?
En Saar aan het klimmen haha![]()
![]()
De stenen-opeet-fase zijn we hier inderdaad wel voorbij. Afgezien van af en toe een kattebrokje in z'n mond gaat het best goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:56 schreef Hilmo het volgende:
Jullie ideeën zijn leuk, maar klinken zo makkelijk. Samen tekenen, samen bouwen met duplo (staat gelijk aan meteen de boel omgooien, weggooien, afbreken), samen boekje lezen (oke dat laatste gaat nog wel maar is vooral dat hij bladzijden wil omslaan. Daadwerkelijk wat voorlezen zit er niet in, ondanks leuke geluidjes.)
Steentjes in een bakje doen, zou gelijk staan aan opeten... Het is hier nogal van het ruige op het moment. Al probeert hij voorzichtig iets met de vormenstoof! De oudpapierbak omgooien en een doos met keukengerei is nog het mooiste.
Aahw knuffelfaseKrijgen jongens dat ook?
En Saar aan het klimmen haha![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |