Logisch aanvallen tegen Barca, Real en Bayern heeft geen zin.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond dat de Champions League dat nog goedmaakte met beter voetbal. Maar teams durven tegenwoordig nauwelijks nog aan te vallen, omdat ze bang zijn om te verliezen. Europa League is dus ook nog eens veel attractiever.
Ik denk dat die interesse de komende jaren wel toeneemt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe aardig veel lege tribunes gezien, dus wat dat betreft leeft het bij de supporters in ieder geval matig.
Ik geef ze ook groot gelijk, maar dat komt de entertainmentwaarde niet ten goedequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Logisch aanvallen tegen Barca, Real en Bayern heeft geen zin.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat die interesse de komende jaren wel toeneemt.
Wat gebeurt er beste Belg?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De 2 handsfase's in Olympiakos - Anderlecht zijn hallucinant slecht gefloten
- Olympiakosverdediger haalt een doorgebroken anderlechtspeler neer. De scheids fluit hands tegen de anderlechtspeler ... (niks van aan. Had fout en rood moeten zijn)quote:
Dat klinkt niet best. Slechte situatie voor Anderlecht dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
- Olympiakosverdediger haalt een doorgebroken anderlechtspeler neer. De scheids fluit hands tegen de anderlechtspeler ... (niks van aan. Had fout en rood moeten zijn)
- Olympiakos krijgt penalty omdat een anderlechtspeler de bal met de borst controleerd ...
en net voor de rust fluit hij corner, de anderlechtspeler die hem moet nemen gaat naar de bal (en die treuzelde echt niet) en op t moment dat hij wil trappen fluit hij af ... en geeft geel omdat die gefrustreerd toch nog trapt ...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Slechte situatie voor Anderlecht dus.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
en net voor de rust fluit hij corner, de anderlechtspeler die hem moet nemen gaat naar de bal (en die treuzelde echt niet) en op t moment dat hij wil trappen fluit hij af ... en geeft geel omdat die gefrustreerd toch nog trapt ...
Tja, de UEFA heeft nou eenmaal wat tegen Nederlandse/Belgische clubs. Hoeveel staat het?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu bij n schandalige overtreding op een los doorgebroken anderlechtspeler trekt ie maar geel ...
1-0 voor Olympiakos. Dat worden verlengingen dus ...quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Tja, de UEFA heeft nou eenmaal wat tegen Nederlandse/Belgische clubs. Hoeveel staat het?
Spannend, ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
1-0 voor Olympiakos. Dat worden verlengingen dus ...
Bij die eerste geeft ie zelfs de fout tegen ... geen idee waar ie dat haaldequote:Op donderdag 25 februari 2016 23:02 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu die twee overtredingen op doorgebroken spelers. Allebei donkerrood, heeft-ie alleen geel
Uit dezelfde koffer waar ook de strafschop uit kwam denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij die eerste geeft ie zelfs de fout tegen ... geen idee waar ie dat haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |