Sinds wanneer kun je dat CL-ticket eigenlijk winnen met een UEFA cup-winst?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel tof dat de Europa League eindelijk serieus wordt genomen door de te winnen CL-plaats
Sinds het de Europa League heet en ze het dit jaar besloten te veranderen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je dat CL-ticket eigenlijk winnen met een UEFA cup-winst?
Vorig jaar ook al dacht ik. En ik noem het gewoon UEFA cup.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds het de Europa League heet en ze het dit jaar besloten te veranderen.
Vorig jaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds het de Europa League heet en ze het dit jaar besloten te veranderen.
Ik heb liever niet dat je mij tegenspreekt of sterker nog, mijn ongelijk bewijst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vorig jaar
Sevilla ging direct de CL in
Maak een tientje over en ik edit mijn post.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je mij tegenspreekt of sterker nog, mijn ongelijk bewijst.
Krijg het heen en weer. Schalke gaat ook lekker hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maak een tientje over en ik edit mijn post.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:28 schreef Bolasie het volgende:
Valencia over 2 wedstrijden op 9-0Ajax zou dus met 30-0 verliezen
gr gr gr
Het zijn saaiere EL-jaren geweestquote:Fenerbahçe
Bayer Leverkusen
Sparta Praag
Lazio
Liverpool
Valencia
Shakthar Donetsk
Athletic Bilbao
Basel/Saint-Etienne
Porto/Dortmund
Man Utd/Midtjiyland
Sevilla
Olympiakos/Anderlecht
NapolI/Villarreal
Tottenham/Fiorentina
Molde/Sevilla******quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn saaiere EL-jaren geweest
Nee tuurlijk niet, maar JE WEET MAAR NOOIT HÈquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Sevilla een 3-0 thuiszege verspeelt.
Dat is het al. Veel onvoorspelbaarder en veel meer toffe clubs.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar JE WEET MAAR NOOIT HÈ
Erg leuke teams nog over inderdaad, goed dat het eindilijk serieus genomen lijkt te worden door de Europese subtop. Wordt straks nog een leuker toernooi dan de Champions League.
Ik vond dat de Champions League dat nog goedmaakte met beter voetbal. Maar teams durven tegenwoordig nauwelijks nog aan te vallen, omdat ze bang zijn om te verliezen. Europa League is dus ook nog eens veel attractiever.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is het al. Veel onvoorspelbaarder en veel meer toffe clubs.
Ik heb tot nu toe aardig veel lege tribunes gezien, dus wat dat betreft leeft het bij de supporters in ieder geval matig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond dat de Champions League dat nog goedmaakte met beter voetbal. Maar teams durven tegenwoordig nauwelijks nog aan te vallen, omdat ze bang zijn om te verliezen. Europa League is dus ook nog eens veel attractiever.
Logisch aanvallen tegen Barca, Real en Bayern heeft geen zin.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond dat de Champions League dat nog goedmaakte met beter voetbal. Maar teams durven tegenwoordig nauwelijks nog aan te vallen, omdat ze bang zijn om te verliezen. Europa League is dus ook nog eens veel attractiever.
Ik denk dat die interesse de komende jaren wel toeneemt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe aardig veel lege tribunes gezien, dus wat dat betreft leeft het bij de supporters in ieder geval matig.
Ik geef ze ook groot gelijk, maar dat komt de entertainmentwaarde niet ten goedequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Logisch aanvallen tegen Barca, Real en Bayern heeft geen zin.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat die interesse de komende jaren wel toeneemt.
Wat gebeurt er beste Belg?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De 2 handsfase's in Olympiakos - Anderlecht zijn hallucinant slecht gefloten
- Olympiakosverdediger haalt een doorgebroken anderlechtspeler neer. De scheids fluit hands tegen de anderlechtspeler ... (niks van aan. Had fout en rood moeten zijn)quote:
Dat klinkt niet best. Slechte situatie voor Anderlecht dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
- Olympiakosverdediger haalt een doorgebroken anderlechtspeler neer. De scheids fluit hands tegen de anderlechtspeler ... (niks van aan. Had fout en rood moeten zijn)
- Olympiakos krijgt penalty omdat een anderlechtspeler de bal met de borst controleerd ...
en net voor de rust fluit hij corner, de anderlechtspeler die hem moet nemen gaat naar de bal (en die treuzelde echt niet) en op t moment dat hij wil trappen fluit hij af ... en geeft geel omdat die gefrustreerd toch nog trapt ...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Slechte situatie voor Anderlecht dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |