abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156178211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:

Ben jij in Hohenschönhausen geweest en daar met ex-gedetineerden gesproken?
Jij blijkbaar wel en je hebt het niet begrepen.

En wedervragen zijn een beetje jammer.
pi_156178235
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:37 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Jij blijkbaar wel en je hebt het niet begrepen.

En wedervragen zijn een beetje jammer.
Bullshit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 17 september 2015 @ 19:45:26 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156178591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:03 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Weet je een beetje wat de Stasi deed en wat voor onmensen daar werkten? Dit was een club die als enig doel had de bevolking te onderdrukken. Intimidatie, mishandeling, gevangenis, verdwijningen en moorden. Niets was hen te gek.

Dat ze is veranderd lijkt me overigens ook niet helemaal waar, gezien haar totalitaire inslag. Dat ze in het kader van een soort wiedergutmachung niet in een donkere kerker is gegooid is tot daar aan toe, maar nogmaals: overheidsfuncties zouden er voor haar niet meer moeten zijn, naar mijn bescheiden mening.
Nou, als ambtenaresse bij het gemeentearchief lijkt ze me nog ongevaarlijk. Maar ze wordt nota bene ingezet voor feitelijk hetzelfde werk als ze bij de Stasi deed: mensen bespioneren en dat melden aan de staat.
The End Times are wild
pi_156178942
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Bullshit.
Niks bullshit. Als jij daar daadwerkelijk in die gevangenis bent geweest en met voormalig gevangenen hebt gesproken, kan ik mij niet voorstellen dat je het in orde vindt dat zij een publieke functie bekleedt. Tenzij je een ouderwetse hardcore communist bent die het geen probleem vindt dat de Stasi wat subversieve elementjes wegpoetste. Maar dat zal toch niet?
pi_156179071
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:56 schreef IntensiveGary het volgende:
Niks bullshit. Als jij daar daadwerkelijk in die gevangenis bent geweest en met voormalig gevangenen hebt gesproken, kan ik mij niet voorstellen dat je het in orde vindt dat zij een publieke functie bekleedt. Tenzij je een ouderwetse hardcore communist bent die het geen probleem vindt dat de Stasi wat subversieve elementjes wegpoetste. Maar dat zal toch niet?
Zolang ik geen bewijs heb voor eventuele misdaden die zij heeft begaan, is er niks aan de hand.
Ik ga liever op feiten af dan op onderbuikgevoelens, waar jij het kennelijk meer van moet hebben.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156179292
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zolang ik geen bewijs heb voor eventuele misdaden die zij heeft begaan, is er niks aan de hand.
Ik ga liever op feiten af dan op onderbuikgevoelens, waar jij het kennelijk meer van moet hebben.
Je draait er mooi omheen. En dan kun je wel met je heerlijke onderbuikdooddoenertje komen (oudlinks kaltstellen, zou je dan toch een commie zijn? :D ), maar feit is dat zij een functe bekleedde - niet als schoonmaakster of iets anders relatief onschuldigs - bij een walgelijk foute organisatie, die geen enkel ander doel had dan het onderdrukken van een de gehele oost-Duitse bevolking. Dat zij niet in de cel is gesmeten is meer dan voldoende. Haar wangedrag hoeft niet beloond te worden met een publieke functie.

Dat jij niet inziet dat zij louter door haar voormalige functie besmet is, spreekt boekdelen.
  donderdag 17 september 2015 @ 20:07:22 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_156179293
Het is een mythe dat de DDR opgeheven is en men bij de BRD gekomen is, de waarheid is dat het andersom gegaan is. Net zoals de rest van Europa de democratie afschaft.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_156179312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:07 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je draait er mooi omheen. En dan kun je wel met je heerlijke onderbuikdooddoenertje komen (oudlinks kaltstellen, zou je dan toch een commie zijn? :D ), maar feit is dat zij een functe bekleedde - niet als schoonmaakster of iets anders relatief onschuldigs - bij een walgelijk foute organisatie, die geen enkel ander doel had dan het onderdrukken van een de gehele oost-Duitse bevolking. Dat zij niet in de cel is gesmeten is meer dan voldoende. Haar wangedrag hoeft niet beloond te worden met een publieke functie.

Dat jij niet inziet dat zij louter door haar voormalige functie besmet is, spreekt boekdelen.
Dat zeg ik, onderbuikgevoelens.
Succes ermee.
pi_156179398
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat zeg ik, onderbuikgevoelens.
Succes ermee.
Je hebt gelijk, de Stasi was een gezelligheidsvereniging en in Hohenschönhausen is helemaal niets onoirbaars gebeurd. Mensen die voor de Stasi hebben gewerkt wisten gewoon niet beter en hadden het beste met de bevolking voor.

Slaap je ook onder een poster van Honecker?
pi_156179399
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:36 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat is niets nieuws toch? Extreemrechts wordt al decennia lang gecensureerd in Duitsland, en extreemrechts uitingen op het internet dus ook.
Immigratie kritisch = extreem rechts?
  donderdag 17 september 2015 @ 20:11:26 #37
45206 Pietverdriet
pi_156179457
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zou je dat ook zeggen over een voormalige Gestapo medewerker?
De stasi beging geen misdrijven formeel gezien, net als de Gestapo dat niet deed, ze voerden overheidsopdrachten uit, handhaafden de wet in hun land en tijd.
pi_156179461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is een mythe dat de DDR opgeheven is en men bij de BRD gekomen is, de waarheid is dat het andersom gegaan is.
:') :|W :')

quote:
Net zoals de rest van Europa de democratie afschaft.
Dit bestrijd ik niet, maar dat staat los van het vorige.
pi_156179493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:26 schreef Resistor het volgende:
En niemand valt over het feit dat Duitsland dingen wil gaan censureren?
Dat vind ik ook.
Op welke gronden vind die censuur plaats en is dat geen werk voor justitie.

Overigens is dit het paard achter de wagen spannen, het compleet doorgeslagen toelatingsbeleid van Duitsland mag niet bekritiseerd worden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 17 september 2015 @ 20:12:50 #40
45206 Pietverdriet
pi_156179506
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

:') :|W :')

[..]

Dit bestrijd ik niet, maar dat staat los van het vorige.
Autisten hebben moeite met sarcasme
  donderdag 17 september 2015 @ 20:50:08 #41
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156181204
quote:
Het is een mythe dat de DDR opgeheven is en men bij de BRD gekomen is, de waarheid is dat het andersom gegaan is. Net zoals de rest van Europa de democratie afschaft.
Het kost de arme Duitsers nu nog een vermogen om het voormalig DDR op de rit te krijgen.
Maar goed ze hebben dan wel iemand met ervaring en een prima CV.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 17 september 2015 @ 20:54:05 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156181388
quote:
Und sich selbst
The End Times are wild
  donderdag 17 september 2015 @ 20:56:58 #43
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156181484

Zelfs de Duitsers beginnen zenuwachtig te worden. 12, 4 miljoen Duitsers dreigen de armoede grens te bereiken en zelfs te overschrijden als je vanaf 2.02 de zaak bekijkt.
Dan word het inderdaad hoog tijd censuur te gaan toepassen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherna op 17-09-2015 21:03:29 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156182903
Ze zullen haar vast wel kunnen gebruiken. :')
Ура для россии
pi_156183228
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:56 schreef Cherna het volgende:

Zelfs de Duitsers beginnen zenuwachtig te worden. 12, 4 miljoen Duitsers dreigen de armoede grens te bereiken en zelfs te overschrijden als je vanaf 2.02 de zaak bekijkt.
Dan word het inderdaad hoog tijd censuur te gaan toepassen.
Heldere film.

Inderdaad heeft Duitsland een probleem, door de idiote uitspraken van frau Merkel wil iedereen met een migratiewens richting Duitsland

Kroatië hoeft zich geen zorgen te maken ze reizen toch door en Merkel zit in een spagaat,
een harde opstelling kan niet meer en dit werkt ook niet.

7% van Duitslands export gaat naar China dat nu in een recessie duikt.
Ik denk dat we nog heel wat avonden "gezellige" TV tegemoet gaan met in de hoofdrol frau Merkel
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 17 september 2015 @ 21:50:12 #46
45206 Pietverdriet
pi_156183681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:50 schreef Cherna het volgende:
L
[..]

Het kost de arme Duitsers nu nog een vermogen om het voormalig DDR op de rit te krijgen.
Maar goed ze hebben dan wel iemand met ervaring en een prima CV.
¤ 2.000.000.000.000,- and counting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')