Nee, ik bedoel het zoals ik het schrijf: Het gelijkheidsbeginsel schrijft ook voor dat je mensen in ongelijke situaties niet gelijk mag behandelen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je het andersom bedoelt? Gelijke gevallen gelijke rechten.
Vandaar ook: Alles toelaten of niets. Uiteraard ben ik voor dat laatste.
Goed? Die lui zijn illegaal en moeten opgepakt worden. Dus niet aan vervoer naar Duitsland geholpen worden.quote:
Mag hopen dat die trein naar Servië gaatquote:Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Barbaren.
Hebben ze een kaartje? Ik denk niet dat er gecontroleerd wordt.
Mensen discrimineren op alleenstaand zijn in combinatie met geslacht is zeer dubieus. Niet doen. Gewoon niemand toelaten.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het zoals ik het schrijf: Het gelijkheidsbeginsel schrijft ook voor dat je mensen in ongelijke situaties niet gelijk mag behandelen.
Wherever they demand...quote:Op donderdag 17 september 2015 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu is de vraag; waar gaat deze trein heen?
Oh...quote:Op donderdag 17 september 2015 20:31 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is de topvrouw van de Amerikaanse Centrale Bank...
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:32 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hier heb ik gvd niet voor betaald!
Dan zal Koenders binnenkort wel weer met zijn vingertje zwaaien richting Kroatiëquote:Op donderdag 17 september 2015 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
Kroatië dreigt met sluiting grens
Kroatië wil paal en perk stellen aan het aantal vluchtelingen dat vanuit Servië het land binnenkomt. De minister van Binnenlandse Zaken liet donderdagavond weten dat Kroatië de grens met Servië sluit als er opnieuw 8000 asielzoekers in één dag de grens passeren.
Veel vluchtelingen die aanvankelijk via Hongarije naar Oostenrijk en Duitsland wilden reizen, nemen nu de route via Kroatië en Slovenië. Dat komt omdat Hongarije de grens met Servië sinds dinsdag al heeft gesloten.
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
Kroatië wil paal en perk stellen aan het aantal vluchtelingen dat vanuit Servië het land binnenkomt. De minister van Binnenlandse Zaken liet donderdagavond weten dat Kroatië de grens met Servië sluit als er opnieuw 8000 asielzoekers in één dag de grens passeren.
Veel vluchtelingen die aanvankelijk via Hongarije naar Oostenrijk en Duitsland wilden reizen, nemen nu de route via Kroatië en Slovenië. Dat komt omdat Hongarije de grens met Servië sinds dinsdag al heeft gesloten.
http://www.volkskrant.nl/(...)e=1442511360000#live
Inderdaad overduidelijk een reptiel met een masker op. De vellen hangen er gewoon aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Illuminati/Reptilian/Bilderberg/Rotschild
[ afbeelding ]
Waarom helpen ze die illegalen dan door treinen te laten rijden? Dat trekt alleen maar meer illegalen aan. Ze hadden vanaf het begin van dit gedoe met een grote politiemacht bij de grens moeten staan en iedereen het land uit moeten slaan die zonder geldige papieren de grens overschrijdt.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e=1442511360000#live
Het enige effect is dat de vluchtelingen die je zo vreest een stukje geïrriteerder zullen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is geen vluchtelingencrisis, maar een illegalencrisis.
Hongarije heeft zich 100% ingezet om het te beëindigen. Nu de andere landen nog. Elk Europese land moet zo'n grens bouwen. Ook Servië. En die mensen net zolang opjagen totdat ze door hebben dat ze niet welkom zijn.
Het zijn geen vluchtelingen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het enige effect is dat de vluchtelingen die je zo vreest een stukje geïrriteerder zullen zijn.
Misschien zou je dat wel moeten doen?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het zijn geen vluchtelingen.
En hun mening is wel het laatste waar ik mij druk om maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |