onzin? Materazzi dat is onzinquote:Op zondag 20 september 2015 10:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Shaw was hij helemaal niet te laat, wat een bullshit man. Hij had toch gewoon de bal? Dan was hij dus op tijd. Dat hij een bepaald risico neemt waar je het niet mee eens bent, prima, maar geen onzin graag.
Tegen Tannane kwam hij met gestrekt been in, maar wel met de intentie om de bal te spelen. Daar was hij te laat idd. En ook als hij op tijd was geweest dan was dat gestrekte been niet handig. Overtreding en kaart. Daar ben ik het mee eens. Maar geen enkele reden om een soort van treurige hetze te starten.
Als je de bal raakt, dan ben je op tijd.quote:Op zondag 20 september 2015 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die eerste was hij ook gewoon te laat, kan gebeuren hoor
Daar was ie duidelijk niet te laat hoor, alleen kwam hard inglijden en 2e been was te hoog. Maar was 100% op de bal en niet te laat, wel laat.quote:Op zondag 20 september 2015 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die eerste was hij ook gewoon te laat, kan gebeuren hoor
dat is ook zo'n theorie, hij raakt ook de bal maar dat is wat anders dan alleen de bal rakenquote:Op zondag 20 september 2015 10:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je de bal raakt, dan ben je op tijd.
OK laat dan, compromisquote:Op zondag 20 september 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar was ie duidelijk niet te laat hoor, alleen kwam hard inglijden en 2e been was te hoog. Maar was 100% op de bal en niet te laat, wel laat.
Bij die 2e raakt ie de bal eigenlijk niet.
/quote:
Pas op dat je niet in huilen uitbarst.quote:Op zondag 20 september 2015 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat boeit mij dat?
Wat geef ik om andermans weddenschappen die wel of niet nagekomen worden?
Waarom wordt die onzin hier geplaatst?
Als de norm is dat je alleen de bal mag raken, dan kunnen we beter stoppen met verdedigen.quote:Op zondag 20 september 2015 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook zo'n theorie, hij raakt ook de bal maar dat is wat anders dan alleen de bal raken
Pas jij maar op dat je niet per ongeluk iets zinnigs post.quote:Op zondag 20 september 2015 10:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Pas op dat je niet in huilen uitbarst.
dat zeg ik toch niet maar als je de bal ook raakt is het niet per definitie geen overtredingquote:Op zondag 20 september 2015 10:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als de norm is dat je alleen de bal mag raken, dan kunnen we beter stoppen met verdedigen.
Aah, zoals PSV het hele seizoen al doet?quote:Op zondag 20 september 2015 05:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet eigenlijk gewoon dat Heracles vanaf nu in een keer wel kut gaat spelen (net als ADO en Heerenveen)
Badum tsssquote:Op zondag 20 september 2015 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aah, zoals PSV het hele seizoen al doet?
Niet in het PSV topic waarschijnlijkquote:Op zondag 20 september 2015 10:48 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer van al dat gezeik op Moreno. Over die actie van Gudelj op Andrade hoor je bijna niemand.
Jij kijkt niet vaak PSV he?quote:Op zondag 20 september 2015 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aah, zoals PSV het hele seizoen al doet?
Niemand is bang voor Gudelj.quote:Op zondag 20 september 2015 10:48 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer van al dat gezeik op Moreno. Over die actie van Gudelj op Andrade hoor je bijna niemand.
Nu je het er toch over hebt, Gudelj is ook vaak net wat te laatquote:Op zondag 20 september 2015 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niemand is bang voor Gudelj.
De niet PSV-ers die hier reageren loopt het dun langs de benen bij de gedachte dat Moreno de poezelige geschoren beentjes van hun geliefde spelers breekt.
Moreno de verschrikkelijke, wie zal het volgende slachtoffer worden?
Ik bedoel niet zozeer op Fok, maar meer op tv en andere media.quote:Op zondag 20 september 2015 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet in het PSV topic waarschijnlijk
quote:Op zondag 20 september 2015 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Moreno is gewoon wat onbesuisd. Heerlijk om er iemand bij te hebben die overwinnelijkheid uitstraalt. Dat hij iedereen blesseert is mooi meegenomen, maar geen opzet. Die elleboog van Weghorst was wel een vieze zeg.
Zou goed kunnen, maar toch heb ik niet de onbeheersbare drang om daarover in het Ajax topic te gaan zaniken.quote:Op zondag 20 september 2015 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt, Gudelj is ook vaak net wat te laat
dus doe je dat maar hier?quote:Op zondag 20 september 2015 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar toch heb ik niet de onbeheersbare drang om daarover in het Ajax topic te gaan zaniken.
Ieder zijn ding natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |