Alle frustraties komen er nu uit.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
Wat komt iedereen schelden hier, het lijkt wel of PSV onverdiend heeft gewonnen.
Vind je het gek? Die gaat er voor zorgen dat PSV gewoon weer kampioen wordt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
Scheidsrechters zijn bang voor Moreno.
Weghorst doet minder erge dingen dan iemand bijna een zeer ernstige blessure te trappen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig is die Weghorst zo'n normale jongen gebleven
Elleboogstoot is normaal idd, ik snap jequote:Op zaterdag 19 september 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst doet minder erge dingen dan iemand bijna een zeer ernstige blessure te trappen.
Het woordje bijna doet veel af aan de kracht van je zin.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst doet minder erge dingen dan iemand bijna een zeer ernstige blessure te trappen.
Dat zeg ik nergens, dat maak jij ervan. Ik probeer alleen te zeggen dat, wanneer Tannane zijn been toch in de grond zou staan, Tannanes knie de énorm verkeerde kant was opgeklapt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Elleboogstoot is normaal idd, ik snap je
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het woordje bijna doet veel af aan de kracht van je zin.
Of omdat hij het niet zag, er is in ieder geval ruimte voor de aanklager in dit gevalquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij het geen overtreding vond idd
Tja, dat soort dingen gebeuren wel vaker tijdens een wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, dat maak jij ervan. Ik probeer alleen te zeggen dat, wanneer Tannane zijn been toch in de grond zou staan, Tannanes knie de énorm verkeerde kant was opgeklapt.
Hij gaf daarna al aan bij de klagende spelers van Heracles dat hij het niets vond, maar oke leuk dat je blijft hopen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Of omdat hij het niet zag, er is in ieder geval ruimte voor de aanklager in dit geval
Dan doen we het er maar voorlopig mee dat Moreno een schat van een jongen is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen gebeuren wel vaker tijdens een wedstrijd.
kinderachtig weer, uiterst sportief van een mod. Kun je onderbouwen wat niet klopt aan mijn reactie?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Reageer normaal of reageer gewoon niet.
Ik hoop nergens op, niet zo verongelijkt doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij gaf daarna al aan bij de klagende spelers van Heracles dat hij het niets vond, maar oke leuk dat je blijft hopen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen gebeuren wel vaker tijdens een wedstrijd.
Ben ik het mee je eens, sympathieke speler.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan doen we het er maar voorlopig mee dat Moreno een schat van een jongen is.
Niet terugdraaien nu callie, misschien kun je een mailtje naar de KNVB sturen om deze zaak tot op de bodem uit te zoeken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop nergens op, niet zo verongelijkt doen.
Eet uit je hand. Gaat netjes langs in de ziekenhuizen. Maakt een praatje met de oude buurvrouw van op de hoek.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben ik het mee je eens, sympathieke speler.
Neuh, calimerogedrag laat ik wel aan jou over.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet terugdraaien nu callie, misschien kun je een mailtje naar de KNVB sturen om deze zaak tot op de bodem uit te zoeken.
Mooi dat we het eens zijn. Morgen weer genieten van Veltmannetje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eet uit je hand. Gaat netjes langs in de ziekenhuizen. Maakt een praatje met de oude buurvrouw van op de hoek.
Kortom: een beschaafde jongen en zeker geen recidivist. Het zou me verbazen als hij nog een keer zich laat gaan in het voetbalveld. Dat past toch écht niet bij die jongen.
Moet ik even een Davytje doen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet terugdraaien nu callie, misschien kun je een mailtje naar de KNVB sturen om deze zaak tot op de bodem uit te zoeken.
Het is het onderbouwen niet waard sorry, je zult nooit een antwoord krijgen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
kinderachtig weer, uiterst sportief van een mod. Kun je onderbouwen wat niet klopt aan mijn reactie?
We zullen jou eens naar de KNVB sturen en tot de bodem uitzoeken waarom jij weddenschappen niet nakomtquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |