Dan hoeft DIT nog niet toch. Weet je überhaupt waar die foto genomen is?quote:Op donderdag 17 september 2015 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederland heeft nou eenmaal niet veel te bieden
Aangezien je dat ter sprake bent vermoed ik dat het niet in Amsterdam is, maar waarschijnlijk Rotterdamquote:Op donderdag 17 september 2015 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hoeft DIT nog niet toch. Weet je überhaupt waar die foto genomen is?
Op de fucking Coolsingel jaquote:Op donderdag 17 september 2015 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien je dat ter sprake bent vermoed ik dat het niet in Amsterdam is, maar waarschijnlijk Rotterdam
Best een zieke troll welquote:Op donderdag 17 september 2015 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de fucking Coolsingel ja
Wacht maar tot Inso dit leest die stapt direct in zijn prvévliegtuig en trapt dat bord eigenhandig de goot in.
quote:Bij de domeinnaamverstrekker kunnen ze er wel om lachen. ,,De bedoeling is natuurlijk om ook een beetje te prikkelen'', vertelt Molenaar. ,,Maar we hebben onze toon nog gematigd. In onze aanvankelijke campagne was de zin: Wie in Amerika kent Rotterdam?''
maar het is wel de waarheidquote:Op donderdag 17 september 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan was niet alleen het bord kapot getrapt
balansdagen zijn echt onzinquote:Op donderdag 17 september 2015 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
Balansdag, ik eet vandaag tot 6 uur alleen maar een appel maar heb nog steeds geen honger omdat ik gisteren zo geschranst heb.
Huh wat is datquote:Op donderdag 17 september 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb milka slagroom gegeten.
ga weg danquote:Op donderdag 17 september 2015 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Reeks is toch dood
Kanovinnie zou sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |