'Slapen'quote:Op donderdag 17 september 2015 07:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Morgenavond beter slapen :$$$$
Op wat spierpijn en benauwdheid na en de sterretjes die ik zie terwijl ik deze post typ n.a.v. het niezen, wel ok.quote:
Zo bedoelde ik dat ookquote:Op donderdag 17 september 2015 07:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Want het lijkt me vrij logisch dat ik elke nacht goed wil slapen. :$
Iedereen lijkt wel wat grieperig te zijn de laatste weken. Komt vast door het weer.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op wat spierpijn en benauwdheid na en de sterretjes die ik zie terwijl ik deze post typ n.a.v. het niezen, wel ok.
Bij het typen van deze 2e zin zijn de sterretjes alweer verdwenen
Allemaal zwakke mensen.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel wat grieperig te zijn de laatste weken. Komt vast door het weer.
Dat maakt niet heel erg uit denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n sportief type als jou
Zegt de Feyenoordfanquote:Op donderdag 17 september 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet dan?
over het algemeen zijn het toch mannen met intelligentie.
quote:Op donderdag 17 september 2015 09:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt de Feyenoordfan
knappe mensen worden minder ziekquote:Op donderdag 17 september 2015 09:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt niet heel erg uit denk ik.
quote:Op donderdag 17 september 2015 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik je normale slaaf zijn of![]()
![]()
Hihihihi.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
knappe mensen worden minder ziek
jij bent dus nooit ziek hé hihi
hihi jij bent liefquote:Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihi.Tis gewoon survival of the fittest
zo blijkt maar weer.
Nederland heeft nou eenmaal niet veel te biedenquote:Op donderdag 17 september 2015 13:09 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme kan toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |