het zijn nu gewoon allemaal KUTHOERENquote:Op donderdag 17 september 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger hadden vrouwe nog klasse.
Opsonisatie Amarantha Lokasenna kwaiquote:Op donderdag 17 september 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken 2 goede vrouwen dat is mijn vriendin en sof.
De rest is matig.
ga volgende week wel keer biosjequote:Op donderdag 17 september 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Half uurtje bezig, wat een kk harde film Insodie moetj e echt snel checken
quote:Op donderdag 17 september 2015 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Opsonisatie Amarantha Lokasenna kwai
loka is wel goed.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feraquote:Op donderdag 17 september 2015 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En niemnad van die GRTD vrouwen mag jou.quote:
misschien wat gaan doen met die energie.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:12 schreef Sked het volgende:
ik had te veel energie toen ik opstond
nog steeds te veel nu
ja wat moet ik nu nog doen danquote:Op donderdag 17 september 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien wat gaan doen met die energie.
Zoals.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:14 schreef Sked het volgende:
[..]
ja wat moet ik nu nog doen dan
heb al 1000 dingen gedaan vandaag
Waarom is Bogie zo laf?quote:Op donderdag 17 september 2015 07:18 schreef Fera het volgende:
Ruk geslapen man. Midden in de nacht blijkbaar een storm of zo, dus de hond is op bed gesprongen. Duurde even voordat mijn slaperige kop doorhad waarom ik niet goed kon liggen.
Morgenavond beter slapen :$$$$quote:Op donderdag 17 september 2015 07:18 schreef Fera het volgende:
Ruk geslapen man. Midden in de nacht blijkbaar een storm of zo, dus de hond is op bed gesprongen. Duurde even voordat mijn slaperige kop doorhad waarom ik niet goed kon liggen.
Die voelt zich natuurlijk gesterkt door zijn roedel.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is Bogie zo laf?
Hier een mini hond die een schaap wil herden.
http://funnyjunk.com/chan(...)d+big+fluff/lkvdLyx/
Vanavond al hoop ik. De nacht hiervoor was ook al niet best.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Morgenavond beter slapen :$$$$
Elke nacht toch gewoon :$quote:Op donderdag 17 september 2015 07:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanavond al hoop ik. De nacht hiervoor was ook al niet best.Ik word steeds wakker tussendoor. Dat verneukt echt een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |