Ja, oke. Dat maakt het anders.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was toen onderweg naar het ziekenhuis he.
Hoe vecht iemand die dood wil om in leven te blijven?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke. Dat maakt het anders.
Maar dat je niet vergeet dat iemand die zo depressief is net zo goed vecht om in leven te blijven.
Denk niet dat Danny blij wordt van je voorstelquote:Op donderdag 17 september 2015 00:03 schreef Tjacka het volgende:
jammer dat mijn fantastische idee niet wordt gezien
dan moet ik maar naar fb
Zijn genoeg mensen die voor anderen in leven willen blijven.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vecht iemand die dood wil om in leven te blijven?
FB / Idee voor een nieuw forum AZCquote:Op donderdag 17 september 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat Danny blij wordt van je voorstel
Ja, die springen niet voor de treinquote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die voor anderen in leven willen blijven.
AZCquote:Op donderdag 17 september 2015 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
FB / Idee voor een nieuw forum AZC
Wel als ze het niet meer kunnen opbrengen om andermans leven als prioriteit te stellen boven hun eigenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, die springen niet voor de trein
Maar waarom dan voor een trein springen als je het opgeeft.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die voor anderen in leven willen blijven.
Omdat dat voor sommige als eenvoudigste manier gezien wordt. Niet iedereen durft z`n polsen door te snijden of de zee in te lopenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar waarom dan voor een trein springen als je het opgeeft.
of van de nieuwe pathe bios springenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat dat voor sommige als eenvoudigste manier gezien wordt. Niet iedereen durft z`n polsen door te snijden of de zee in te lopen
waarquote:Op donderdag 17 september 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of van de nieuwe pathe bios springen
godskolere wat is dat ding huge
Wellquote:Op donderdag 17 september 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of van de nieuwe pathe bios springen
godskolere wat is dat ding huge
Lijkt mij dat voor een trein springen ontzettend veel pijn doet als je niet gelijk dood bent. Waarom durven ze dat dan wel.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat dat voor sommige als eenvoudigste manier gezien wordt. Niet iedereen durft z`n polsen door te snijden of de zee in te lopen
Dan zijn ze dus gestopt met vechten om in leven te blijven, omdat ze het niet meer kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als ze het niet meer kunnen opbrengen om andermans leven als prioriteit te stellen boven hun eigen
Dat weet ik niet. Ik ben gelukkig niet meer in dat stadium.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt mij dat voor een trein springen ontzettend veel pijn doet als je niet gelijk dood bent. Waarom durven ze dat dan wel.
denk niet dat je nog iets voeltquote:Op donderdag 17 september 2015 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt mij dat voor een trein springen ontzettend veel pijn doet als je niet gelijk dood bent. Waarom durven ze dat dan wel.
Wel als je verkeerd springt. Dat kan nogal gruwelijk uitpakkenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
denk niet dat je nog iets voelt
Wolfheze is dat normaalquote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers
nou ja zal vast wel springinstructie voor zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als je verkeerd springt. Dat kan nogal gruwelijk uitpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |