SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je word ook zwaar depressief als je daarwoont jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen de vakantie net voorbij was drie keer in 1 week tussen Tilburg en Breda.
Wel gek dat dat samen lijkt te hangen met eind vakantie blijkbaar?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen de vakantie net voorbij was drie keer in 1 week tussen Tilburg en Breda.
Halloquote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word ook zwaar depressief als je daarwoont ja
quote:
Dat geloof ik wel ja. Maar beter. Steeds stapje omhoogquote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het hier beter dan in Almelo
Maar das ook niet moeilijk
Ik was pislink me oma in het ziekenhuis doodziek vechtend en dan zo iemand die even voor de trein springt. Weet wel dat ik niet terecht boos was achteraf gezien maar toen was ik pislink.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel gek dat dat samen lijkt te hangen met eind vakantie blijkbaar?
Het stemt me altijd wel somber als er zoiets gebeurt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was pislink me oma in het ziekenhuis doodziek vechtend en dan zo iemand die even voor de trein springt. Weet wel dat ik niet terecht boos was achteraf gezien maar toen was ik pislink.
Spannondddquote:Op woensdag 16 september 2015 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb je nummer niet eens
iemand anders flasht je
Brabant > Limburg ookquote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Maar beter. Steeds stapje omhoog
Hij zegt toch dat het achteraf niet terecht was?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]_________________________
Sorry maar echt
Een emogif is het enige wat deze reactie verdient
Want die ijsbeer, die komt toch uit het noorden?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:02 schreef Paxcon het volgende:
In het noorden is het ook erg prettig wonen
Dat je daar uberhaupt al boos om wordt. Waar gaat het over.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat het achteraf niet terecht was?
huhquote:Op donderdag 17 september 2015 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want die ijsbeer, die komt toch uit het noorden?
Ik was toen onderweg naar het ziekenhuis he.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]_________________________
Sorry maar echt
Een emogif is het enige wat deze reactie verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |