SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
wat een 2e nog wel.. echt nodig jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, had hoge schulden.
Het is een man die krap in zijn tijd zit, dan is een 2e horloge een must.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schuldenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegt??![]()
Dan snap ik het van dat horloge..![]()
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij er meer verstand van heeft dan Naomi. Hij gooide er een aantal termen uit, die aangeven dat hij er wel wat van weet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft er niet veel van geleerd zo te zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schulden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wat een 2e nog wel.. echt nodig ja![]()
![]()
dat west ik nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.![]()
Nice.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schulden![]()
LLgetikt, dank voor het openen. Ik zag niet dat ik de laatste post had met deze nieuwe layout.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.En hij mag van Naomi niet aan haar camera komen. Anderen wel, maar Cees niet.
![]()
![]()
Ik was vrij snelquote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
LLgetikt, dank voor het openen. Ik zag niet dat ik de laatste post had met deze nieuwe layout.
Was op zondagochtend,toen sliep jij nog.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
snotjes klonteren ook,blijft het knopje hangenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]En hij mag van Naomi niet aan haar camera komen. Anderen wel, maar Cees niet.
![]()
![]()
bas in zichzelf praten buiten zachtjes '' is ie nou nog steeds bezig '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Over wie heeft Bas het dan ?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef LLgetikt het volgende:
bas in zichzelf praten buiten zachtjes '' is ie nou nog steeds bezig ''![]()
De melk van Naomi is overgekookt, maar ze ruimt het morgen wel op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mooi toch, heb je meteen een hele serie achter elkaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
snotjes klonteren ook,blijft het knopje hangen![]()
![]()
bas '' hij staat daar best wel scary trouwens '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Mooi toch, heb je meteen een hele serie achter elkaar.![]()
![]()
![]()
nog nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Inca het volgende:
[..]
is hier al een topic voor? tegeltjes wijsheden?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
De melk van Naomi is overgekookt, maar ze ruimt het morgen wel op.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Ze komt idd uit een kutquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!. Dat is zo
Volgens mij hebben ze ooit 3 cameras gehad daar.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]En hij mag van Naomi niet aan haar camera komen. Anderen wel, maar Cees niet.
![]()
Keuzestress vanavond. Keuze uit stream van chaos bij de Hongaarse grens, de Algemene Beschouwingen en Utopia![]()
![]()
Ja maak er een 1 aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Inca het volgende:
[..]
jammer zijn zoveel leuke langs gekomen
Zou het geen mislukt reageerbuisprojectje zijn?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze komt idd uit een kut. Dat is zo
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
makt nu Ceesquote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
De melk van Naomi is overgekookt, maar ze ruimt het morgen wel op.![]()
UTO / Utopia: Tegeltjeswijshedenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Inca het volgende:
[..]
jammer zijn zoveel leuke langs gekomenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
1 kapot en een met gio mee of met mam noom ?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ooit 3 cameras gehad daar.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Zou het geen mislukt reageerbuisprojectje zijn?![]()
dat is niet aardig
haha'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
van victor?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef rowan634 het volgende:
ik zie hier echt de humor niet van in'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
UTO / Utopia: Tegeltjeswijsheden![]()
![]()
![]()
Twinning = boring![]()
dat mag je hier niet zeggen echt serieus dat kann nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!![]()
Nou, nou Bas maakt er een werk van met het gesleep van de vogelverschrikker.
Bas: Nu komt het leukste, wacht even, is veel te breed, hoe laat ik hem bewegen,![]()
dit is scriptquote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nou, nou Bas maakt er een werk van met het gesleep van de vogelverschrikker.
Bas: Nu komt het leukste, wacht even,
duidelijk
dom en flauw'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hoeft nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze komt idd uit een kut. Dat is zo
![]()
![]()
op fok mag je alles zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag je hier niet zeggen echt serieus dat kann niet![]()
Twinning = boring![]()
Keizersnede is ook nog een mogelijkheid...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat verwende kreng is gewend dat anderen het wel opknappen. Want verwend nest door ouders en "spierziekte" natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!![]()
![]()
ja ze heeft aardige flappersquote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
komt uit de bloemkool,ze heeft bloemkool oren![]()
Sorry, ik dacht dat dat wel mocht. De waarheid mag weer eens niet verteld worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag je hier niet zeggen echt serieus dat kann nietConscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Ik hou het anale ei van satan ook nog open als optie.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Keizersnede is ook nog een mogelijkheid...FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Damn.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hou het anale ei van satan ook nog open als optie.![]()
![]()
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
laat het van je afglijden,als water van vleugelsquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat kann echt niet deze uitspraak![]()
![]()
Of lekker naar je bed toe.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Keuzestress vanavond. Keuze uit stream van chaos bij de Hongaarse grens, de Algemene Beschouwingen en Utopia![]()
Gina mag 150 euro kado kopen van Mark, 10% en dus 1500 euro verdiend? Of 3000, onee Mark hoeft zeker niks, en de investeringen gaan er zeker niet af, gaat weer nergens over.
Snap wel dat Rob het raar vind. Maja moeten ze maar goeie afspraken maken en dat lukt na 21 maanden nog steeds niet![]()
![]()
doe normal hier en niet deze grof woorden dat kann nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat dat wel mocht. De waarheid mag weer eens niet verteld worden.![]()
Ik vind dat we hier nog mild zijn over Naomi. Het scheelt dat ze nu niet gilt op de streams. Maar het is echt een vreselijk kind, die aan alle kanten wordt beschermd door de regie en een vreselijk slechte ambassadeur is voor mensen die echt een spierziekte hebben.![]()
zeg maf cees doe jij ook ff normaalquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe normal hier en niet deze grof woorden dat kann nietTwinning = boring![]()
Dat is een hele mooie.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
laat het van je afglijden,als water van vleugels
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die optie komt er nu onderhand ook bij jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of lekker naar je bed toe.![]()
![]()
Dan zet je gewoon een TR. Maar kan je nu al zeggen dat het prima mag.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe normal hier en niet deze grof woorden dat kann nietFHRITP
Cloacakind?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hou het anale ei van satan ook nog open als optie.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
allemaal weer post over mario
En daar gaan we weer.
is gewoon om gina zoet te houden, zo doorzichtig.. liefde kopenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Urb het volgende:
Gina mag 150 euro kado kopen van Mark, 10% en dus 1500 euro verdiend? Of 3000, onee Mark hoeft zeker niks, en de investeringen gaan er zeker niet af, gaat weer nergens over.
Snap wel dat Rob het raar vind. Maja moeten ze maar goeie afspraken maken en dat lukt na 21 maanden nog steeds niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat is de enige reden waarom zij met Marrek is,hebben hebben.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Urb het volgende:
Snap wel dat Rob het raar vind. Maja moeten ze maar goeie afspraken maken en dat lukt na 21 maanden nog steeds niet
Uitgekookte tante![]()
![]()
is cees al boven,nog geen kaartje gezienquote:Op woensdag 16 september 2015 23:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan zet je gewoon een TT. Maar kan je nu al zeggen dat het prima mag.![]()
![]()
3000 euro met de B&B?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Urb het volgende:
Snap wel dat Rob het raar vind. Maja moeten ze maar goeie afspraken maken en dat lukt na 21 maanden nog steeds niet![]()
![]()
Ze kunnen afspraken maken wat ze willen, het gaat er vooral om dat er aan gehouden wordt.![]()
![]()
Stefanie zei het net al, Gina is cadeautjes aan het uitzoeken en met toestemming van Mark.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Urb het volgende:
Que?!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
is cees al boven,nog geen kaartje gezienFHRITP
Ondankbaarder als Gina zul je ze niet vinden. Ook al geeft Mark haar 500 euro, binnen een uur is ze dat al vergetenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is gewoon om gina zoet te houden, zo doorzichtig.. liefde kopen![]()
![]()
De febo leek het er wellicht niet mee eens begreep ik na haar uitroep "Hey waarom word ik nu weggeklikt ik was wat aan het uitzoeken"quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Stefanie zei het net al, Gina is cadeautjes aan het uitzoeken en met toestemming van Mark.![]()
![]()
heeft me net geapt zat niks meerquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
is cees al boven,nog geen kaartje gezien![]()
Twinning = boring![]()
Rob zei ook: Weet je wat jij moet kopen? Ruggengraat!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is gewoon om gina zoet te houden, zo doorzichtig.. liefde kopenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze is niet eens echt met Mark. Ze houdt van alle kanten afstand. Alleen om een of andere manier denkt onze patatpoot van wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat is de enige reden waarom zij met Marrek is,hebben hebben.
Uitgekookte tante![]()
goeiequote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rob zei ook: Weet je wat jij moet kopen? Ruggengraat!
Twinning = boring![]()
Ergste wat ze haar aan kunnen doen. In het diepe met dat kutkind en op d'r bek laten gaan, anders blijft ze zwakzinnig.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik vind dat we hier nog mild zijn over Naomi. Het scheelt dat ze nu niet gilt op de streams. Maar het is echt een vreselijk kind, die aan alle kanten wordt beschermd door de regie en een vreselijk slechte ambassadeur is voor mensen die echt een spierziekte hebben.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
precies en zodra ze dronken is vertelt ze wat ze '' echt '' van mark vind..quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ondankbaarder als Gina zul je ze niet vinden. Ook al geeft Mark haar 500 euro, binnen een uur is ze dat al vergeten
te sneu'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rob zei ook: Weet je wat jij moet kopen? Ruggengraat!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Ergste wat ze haar aan kunnen doen. In het diepe met dat kutkind en op d'r bek laten gaan, anders blijft ze zwakzinnig.![]()
![]()
Twinning = boring![]()
ze denkt dat ie homo is, heeft ze een x gezegt.. zo praat je toch niet over je zogenaamde liefde en uberhaupt als je dat denkt.. in zo'n omgeving.. hou je dat voor jezelf tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze is niet eens echt met Mark. Ze houdt van alle kanten afstand. Alleen om een of andere manier denkt onze patatpoot van wel.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En Jan Lul Mark laat zich ook gewoon zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
precies en zodra ze dronken is vertelt ze wat ze '' echt '' van mark vind..
te sneu
Daarvoor zat ze op een pagina met sieraden die meer dan ¤1000,- kosten. Maar dat was alleen om te laten zien wat ze thuiiiiiiiiiiiiiiiiiis had.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef Urb het volgende:
[..]
De febo leek het er wellicht niet mee eens begreep ik na haar uitroep "Hey waarom word ik nu weggeklikt ik was wat aan het uitzoeken"Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
"Gaylord"quote:Op woensdag 16 september 2015 23:45 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze denkt dat ie homo is, heeft ze een x gezegt.. zo praat je toch niet over je zogenaamde liefde en uberhaupt als je dat denkt.. in zo'n omgeving.. hou je dat voor jezelf toch![]()
![]()
Rob,kanjertjequote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rob zei ook: Weet je wat jij moet kopen? Ruggengraat!![]()
![]()
Maak dan of een tr of ga ze in feedback lastigvallen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat mar helemal niet deze grof wordenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Ergste wat ze haar aan kunnen doen. In het diepe met dat kutkind en op d'r bek laten gaan, anders blijft ze zwakzinnig.Laptop niet meer in bed, stoppen met die telefoon in bed, werken, geen gedoe meer over spierziekte en geen bescherming. Bij de volgende stemming is het dan exit.
![]()
150 euro is het budget.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Stefanie zei het net al, Gina is cadeautjes aan het uitzoeken en met toestemming van Mark.
mark heeft geen ruggengraat, je ziet hem weleens gepikeerd zijn.. maar dan doe ie zo raarquote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef notturna het volgende:
[..]
En Jan Lul Mark laat zich ook gewoon zeggen.hij is niet standvast.. heel gevoelig eigenlijk
cees:de kinderen kunnen nog geen melk koken
Zijn neus...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet je wat jij moet doen je eigen forum openenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat mar helemal niet deze grof worden![]()
Twinning = boring![]()
drel van een mokkelquote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze is niet eens echt met Mark. Ze houdt van alle kanten afstand. Alleen om een of andere manier denkt onze patatpoot van wel.![]()
Het is voor Mark jammer dat je geen ruggegraat kan kopen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
mark heeft geen ruggengraat, je ziet hem weleens gepikeerd zijn.. maar dan doe ie zo raarhij is niet standvast.. heel gevoelig eigenlijk
Ik las hier dat er in zn karige post gestaan zou hebben "Zoek het maar uit" maar weet niet zeker of dat klopt, hij leek niet heel blij met de post toen Gab er vandaag naar vroeg (die wist niet eens dat ie post gehad had)quote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
mark heeft geen ruggengraat, je ziet hem weleens gepikeerd zijn.. maar dan doe ie zo raarhij is niet standvast.. heel gevoelig eigenlijk
![]()
Eigen topic of zo ...quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen je eigen forum openen![]()
![]()
![]()
waarom ik ik zeg niet deze wordenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen je eigen forum openen![]()
![]()
nee zoiets moet je ontwikkelen en dat kan wel maar mark is gewoon niet zo slim of doet zich bewust dommer voor..quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is voor Mark jammer dat je geen ruggegraat kan kopen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat ging prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef rico80 het volgende:
Godver zo kun je dat fornuis toch niet achterlaten![]()
![]()
Fellatio???quote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Cees:Alles eroverheen feflatsiesatsies“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hou op manquote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ik ik zeg niet deze worden
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ooo echt??? Hmm ja zijn familie was kritisch in zijn vorige post..quote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las hier dat er in zn karige post gestaan zou hebben "Zoek het maar uit" maar weet niet zeker of dat klopt, hij leek niet heel blij met de post toen Gab er vandaag naar vroeg (die wist niet eens dat ie post gehad had)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ik ik zeg niet deze wordenGaat dit serieus over het woordje kutkindquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!
FHRITP
Die hebben dat op hun geweten? Naomi? Of ook een van die andere slangen?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef rico80 het volgende:
Godver zo kun je dat fornuis toch niet achterlaten
Wat een zwijnestal.
Bas zegt dat hij het niet moet doen, maar dan wordt het nog ranziger.![]()
cees bij het fornuis '' stinkende zooi '' bas '' doe het nou niet cees '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nightradio,with Dj Bjorn.Wie heb ik aan de lijn???quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Bjorn maakt er nachtwerk van...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja en het is helaas voor Mark ook niet mogelijk om hersenen te kopen. Het zit die arme drommel niet mee.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee zoiets moet je ontwikkelen en dat kan wel maar mark is gewoon niet zo slim of doet zich bewust dommer voor..
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Inca het volgende:
[..]
jawel hoor ze weet dat cees het wel opruimt
Ik vind het nogal lui en achterbaks.
En dan gek vinden dat mensen gaan zeuren of ze het op wil ruimen.![]()
dan kan je je eigen regels bepalenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ik ik zeg niet deze wordenTwinning = boring![]()
Dat kutkind!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die hebben dat op hun geweten? Naomi? Of ook een van die andere slangen?
Wat een zwijnestal.
Bas zegt dat hij het niet moet doen, maar dan wordt het nog ranziger.
FHRITP
Naomi wilde melk daarna niks meer van gezienquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die hebben dat op hun geweten? Naomi? Of ook een van die andere slangen?
Wat een zwijnestal.
Bas zegt dat hij het niet moet doen, maar dan wordt het nog ranziger.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Het is een gewoon een verwend rotkind (ik zeg nooit kutquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit serieus over het woordje kutkind). We zijn over sommige dingen heel verdeeld in de COS, maar we zijn volgens mij redelijk eensgezind over dat vreselijk vervelende Utopia-kind.
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit serieus over het woordje kutkind![]()
![]()
het is allemaal maar vaag en raarquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja en het is helaas voor Mark ook niet mogelijk om hersenen te kopen. Het zit die arme drommel niet mee.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je bent wel erg positief.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]Laptop niet meer in bed, stoppen met die telefoon in bed, werken, geen gedoe meer over spierziekte en geen bescherming. Bij de volgende stemming is het dan exit.
ach gut,zal wel veel bling bling zijn,zij lijkt mij niet een type voor iets smaakvols van b.v Lapponiaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daarvoor zat ze op een pagina met sieraden die meer dan ¤1000,- kosten. Maar dat was alleen om te laten zien wat ze thuiiiiiiiiiiiiiiiiiis had.![]()
Dat heb ik toen gepost,dus dat klopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las hier dat er in zn karige post gestaan zou hebben "Zoek het maar uit" maar weet niet zeker of dat klopt, hij leek niet heel blij met de post toen Gab er vandaag naar vroeg (die wist niet eens dat ie post gehad had)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
je moet ook mar de FB Posts lezen dat de grofe worden niet gewillt zijn hierquote:Op woensdag 16 september 2015 23:50 schreef Inca het volgende:
[..]
dan kan je je eigen regels bepalen![]()
En daar heeft Cees dan ook helemaal gelijk. Maar dat is nou juist het leuke!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
cees:de kinderen kunnen nog geen melk koken
[ afbeelding ]Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Dat is het enige moment waarop iemand exit kan gaanquote:
Zodra Naomi het allemaal zelf moet doen, dan wordt het elke avond janken. Dat is 1 week medelijden, dan zijn ze het 4 weken helemaal zat en dan wordt ze weggestemd. Nu wordt ze aan alle kanten overeind gehouden met privileges.![]()
Ja u spreekt met de stem van Cees.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nightradio,with Dj Bjorn.Wie heb ik aan de lijn???![]()
en dit was niet grof,mario hou op nu manquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet ook mar de FB Posts lezen dat de grofe worden niet gewillt zijn hierThere's a virus in my system
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja u spreekt met de stem van Cees.![]()
![]()
Arts uit z'n ambt zettenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat nou als ze met een keizersnee is geboren?
FHRITP
hoe op man je bent hier echt het lachertje van het forumquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet ook mar de FB Posts lezen dat de grofe worden niet gewillt zijn hierTwinning = boring![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb ik toen gepost,dus dat klopt.![]()
Zou hem toch aan het denken moeten zetten he? Maar nee hoor zn prinsesje mag kadootjes uitzoeken![]()
![]()
dan is het een keizerkind,maar naomie dacht met een bontkraag op de wereld te komen dus is een kutkindquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat nou als ze met een keizersnee is geboren?![]()
![]()
Dan hebben ze de boerenkool die ze geoogst hadden weggegooid en dit ding gehouden. Helaas voor ons, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat nou als ze met een keizersnee is geboren?
Het is niet gezegd dat het over Gina ging.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Zou hem toch aan het denken moeten zetten he? Maar nee hoor zn prinsesje mag kadootjes uitzoekenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ach iemand wiens naam ik niet mag noemen heeft een ongelukje in de keuken gehad.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
CEES IDIOOT
Laat dat verwende vaginakind het zelf opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cees maakt de rommel die Naomi heeft gemaakt toch schoon. Die man is veel te goed. Waarom trapt hij Naomi niet uit bed?![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
CEES IDIOOT
Laat dat verwende vaginakind het zelf opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik kon het helaas niet weer vinden hier,maar in de uitzending kwam ineens langs dat Gabs,Naomi en Gina een babypop wilden bestellen die je op moet voeden.Weet iemand of die nog besteld zijn?![]()
CEES IDIOOT
Laat dat verwende vaginakind het zelf opruimen.Zo leert dat verwende kind het dus idd nooit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Cees zijn schoonmaaktic KAN HET NIET LATENquote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Cees maakt de rommel die Naomi heeft gemaakt toch schoon. Die man is veel te goed. Waarom trapt hij Naomi niet uit bed?
Gaat gewoon tegen zijn natuur in'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee, ze houden toch Wim nog even.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik kon het helaas niet weer vinden hier,maar in de uitzending kwam ineens langs dat Gabs,Naomi en Gina een babypop wilden bestellen die je op moet voeden.Weet iemand of die nog besteld zijn?FHRITP
bontkraag?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dan is het een keizerkind,maar naomie dacht met een bontkraag op de wereld te komen dus is een kutkind![]()
Dat vaginakind?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach iemand wiens naam ik niet mag noemen heeft een ongelukje in de keuken gehad.![]()
CEES IDIOOT
Laat dat verwende vaginakind het zelf opruimen.Respectabele benaming Gizmo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik heb er niks over gelezen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik kon het helaas niet weer vinden hier,maar in de uitzending kwam ineens langs dat Gabs,Naomi en Gina een babypop wilden bestellen die je op moet voeden.Weet iemand of die nog besteld zijn?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gelukkig heeft Cees het bijna alweer schoon...quote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach iemand wiens naam ik niet mag noemen heeft een ongelukje in de keuken gehad.![]()
![]()
En ze krijgen ook andere babykuikens om op te voedenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, ze houden toch Wim nog even.![]()
![]()
Die ja, maar haar naam wil ik niet noemen.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
CEES IDIOOT
Laat dat verwende vaginakind het zelf opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]hahaha
![]()
...en Cees doet het ook gewoon weer he, ik weet zeker dat ie anders niet kan slapen..quote:![]()
Goeie,goeiequote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, ze houden toch Wim nog even.![]()
Ja idd. Aan de harden erheen slpen met de neus erin douwen en dan een emmer sopje in de handen duwen. Hoplaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Zo leert dat verwende kind het dus idd nooit he![]()
Ik zou het denk ik ook schoonmaken, het is zijn toko en hij staat er enkele uren per dag. Als je dan in die ranzige lucht van aangebrande melk moet staan is dat een kwelling. Maar hij mag wat mij betreft morgen Gnoom helemaal stijf schelden over haar gedrag.....quote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Cees zijn schoonmaaktic KAN HET NIET LATEN
Gaat gewoon tegen zijn natuur in![]()
Dat het nu schoongemaakt wordt vind ik logisch, anders moet het morgen met de schuurmachine. Maar hij moet het Naomi laten doen uiteraard. Er is geen enkel excuus (ook spierziekte niet) om zo'n bende achter te laten.![]()
Je hebt het hier over die kut van een Naomi?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Die ja, maar haar naam wil ik niet noemen.![]()
![]()
Echt die trut kan ook niets zelf opruimen. Dat word nog wat als die vagijn op zichzelf gaat wonen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Cees het bijna alweer schoon...
[ afbeelding ]Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja moeder had zich niet geschoren![]()
![]()
Geen idee. Ik heb het wel op de streams gezien, paar dagen terug.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik kon het helaas niet weer vinden hier,maar in de uitzending kwam ineens langs dat Gabs,Naomi en Gina een babypop wilden bestellen die je op moet voeden.Weet iemand of die nog besteld zijn?
Toen dacht ik nog dat ze echt een baby wilden lenen, en roep al om Jeugdzorg, maar toen wezen de goede cossers mij er op dat het om een pop zou gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt het hier over die kut van een Naomi?Ja LULlig he.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt het hier over die kut van een Naomi?![]()
Keelontsteking wel?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat het nu schoongemaakt wordt vind ik logisch, anders moet het morgen met de schuurmachine. Maar hij moet het Naomi laten doen uiteraard. Er is geen enkel excuus (ook spierziekte niet) om zo'n bende achter te laten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, en hoeveel moeite koste het, 2 min.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook schoonmaken, het is zijn toko en hij staat er enkele uren per dag. Als je dan in die ranzige lucht van aangebrande melk moet staan is dat een kwelling. Maar hij mag wat mij betreft morgen Gnoom helemaal stijf schelden over haar gedrag.....Phoe phoe gekkenhuis..
maarja Cees zal wel weer de wind van voren krijgen. Hoe durft ie enz. enz.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ssssht dat mag niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt het hier over die kut van een Naomi?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dan moet je zelf even beter lezen want dat staat er dus niet. Mensen mogen dat vinden en zeggen. En het is niet aan jou om ze daarop te corrigeren. Dus scroll er overheen en stop met dit gezeur.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet ook mar de FB Posts lezen dat de grofe worden niet gewillt zijn hier![]()
Was heel vaag ineens zaten ze achter de laptop om zo´n ding te bestellen.Gabs wou een drugsbaby en Naomi was helemaal hieperdepiep die wou er 2 en dan 2 teams maken.Maar het zou zo kunnen zijn dat het een sponsor is of iemand van de markt die die poppen verkoopt.Was volop in beeld die site.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb er niks over gelezen.![]()
Ze hadden het idd wel over een drugs babies adopteren vd weekquote:Op woensdag 16 september 2015 23:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het wel op de streams gezien, paar dagen terug.
Toen dacht ik nog dat ze echt een baby wilden lenen, en roep al om Jeugdzorg, maar toen wezen de goede cossers mij er op dat het om een pop zou gaan![]()
![]()
gelukkig gaat ze er in oktober deruitquote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt het hier over die kut van een Naomi?Twinning = boring![]()
Ja nu gaat ze straks weer zeggen, ik had het heus zelf wel gedaan, je bent me voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel moeite koste het, 2 min.Phoe phoe gekkenhuis..
maarja Cees zal wel weer de wind van voren krijgen. Hoe durft ie enz. enz.![]()
Stomme doos.![]()
Die gaat linea recta bij een sjonnie in huis.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt die trut kan ook niets zelf opruimen. Dat word nog wat als die vagijn op zichzelf gaat wonen.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt het hier over die kut van een Naomi?Zo ken ik jullie helemaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt die trut kan ook niets zelf opruimen. Dat word nog wat als die vagijn op zichzelf gaat wonen.
Een drugs baby? Wat is dat? Naomi die haar geld verdient met bolletjes slikken?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hadden het idd wel over een drugs babies adopteren vd week
Die slangen weten echt van gekheid niet meer wat ze moeten daar.![]()
is dat bekend ?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Inca het volgende:
[..]
gelukkig gaat ze er in oktober deruit![]()
Beetje zoals in South park, daar waren de crack babies ook easy money. Net Utopia.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hadden het idd wel over een drugs babies adopteren vd weekFHRITP
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf even beter lezen want dat staat er dus niet. Mensen mogen dat vinden en zeggen. En het is niet aan jou om ze daarop te corrigeren. Dus scroll er overheen en stop met dit gezeur.![]()
![]()
Twinning = boring![]()
Dus ze hebben die poppen al besteld en jij hebt dat gezien in de uitzending?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was heel vaag ineens zaten ze achter de laptop om zo´n ding te bestellen.Gabs wou een drugsbaby en Naomi was helemaal hieperdepiep die wou er 2 en dan 2 teams maken.Maar het zou zo kunnen zijn dat het een sponsor is of iemand van de markt die die poppen verkoopt.Was volop in beeld die site.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf even beter lezen want dat staat er dus niet. Mensen mogen dat vinden en zeggen. En het is niet aan jou om ze daarop te corrigeren. Dus scroll er overheen en stop met dit gezeur.![]()
![]()
Dan ken je mij gelukkig niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Zo ken ik jullie helemaal niet.
Die woorden, zo grof! Moet dat nou? Waarom zo grof, dat mag helemaal niet.quote:Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
gatverquote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef Urb het volgende:
Keelontsteking me reet, toen Gio er nog was had ze ook nooit problemen met slikken![]()
Twinning = boring![]()
Man, je moest eens weten.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Zo ken ik jullie helemaal niet.![]()
![]()
slikte ze ook zalf toenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef Urb het volgende:
Keelontsteking me reet, toen Gio er nog was had ze ook nooit problemen met slikken![]()
![]()
Dream on. Of wil ze zelf? In dat geval zal ze een Colinda-achtige exit krijgen. Dus stemmen op sociale grond en met opgeheven hoofd vertrekken. In dat geval heeft de regie haar de hand tot het eind boven haar hoofd gehouden. Enige positieve is dan wel dat Bas er nog in zit en dan Utopiaan van het jaar kan worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Inca het volgende:
[..]
gelukkig gaat ze er in oktober deruit![]()
Ze slikte elke nacht extra eiwitten.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef Urb het volgende:
Gabs wil een drugsbaby terwijl Gabs niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen (niets wijst er op dat zij vóór Utopia een gewone baan had).quote:Op donderdag 17 september 2015 00:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was heel vaag ineens zaten ze achter de laptop om zo´n ding te bestellen.Gabs wou een drugsbaby en Naomi was helemaal hieperdepiep die wou er 2 en dan 2 teams maken.Maar het zou zo kunnen zijn dat het een sponsor is of iemand van de markt die die poppen verkoopt.Was volop in beeld die site.![]()
ik hoop dat ze er uit gaat kutkindquote:Op donderdag 17 september 2015 00:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dream on. Of wil ze zelf? In dat geval zal ze een Colinda-achtige exit krijgen. Dus stemmen op sociale grond en met opgeheven hoofd vertrekken. In dat geval heeft de regie haar de hand tot het eind boven haar hoofd gehouden. Enige positieve is dan wel dat Bas er nog in zit en dan Utopiaan van het jaar kan worden.![]()
![]()
Twinning = boring![]()
Ik had, als ik Cees was, haar uit d'r bed getrokken en gezegd dat ze het moest schoon maken. Ze behandeld hem ook als een voetveeg door dit zo te laten liggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt die trut kan ook niets zelf opruimen. Dat word nog wat als die vagijn op zichzelf gaat wonen.
GA![]()
![]()
Het leek dat ze die gingen bestellen,was in de uitzending vanavond.Maar ik weet niet of ze het daadwerkelijk besteld hebben of dat het reclame maken was.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus ze hebben die poppen al besteld en jij hebt dat gezien in de uitzending?![]()
Maar dan is hij weer de zeurcees, en ze is sielug, ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik had, als ik Cees was, haar uit d'r bed getrokken en gezegd dat ze het moest schoon maken. Ze behandeld hem ook als een voetveeg door dit zo te laten liggen.
GA![]()
![]()
Nee, je vraagt het meerdere keren. Ik heb het in ieder geval niet meegekregen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik kon het helaas niet weer vinden hier,maar in de uitzending kwam ineens langs dat Gabs,Naomi en Gina een babypop wilden bestellen die je op moet voeden.Weet iemand of die nog besteld zijn?![]()
![]()
Om een of andere reden heeft Cees het lef niet. Ik sluit ook niet uit dat hij dan de toorn van alle slangen over zich heen krijgt.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik had, als ik Cees was, haar uit d'r bed getrokken en gezegd dat ze het moest schoon maken. Ze behandeld hem ook als een voetveeg door dit zo te laten liggen.
GA![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef Punkman het volgende:
Naomi, je kan weer melk warm gaan maken, Cees is klaar met schoonmaken.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ow sorry.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Die woorden, zo grof! Moet dat nou? Waarom zo grof, dat mag helemaal niet.
Ja PENISerig he![]()
Ik dacht dat Naomi toen zei dat ze een drugsbaby wilde.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gabs wil een drugsbaby terwijl Gabs niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen (niets wijst er op dat zij vóór Utopia een gewone baan had).![]()
Het zou mij werkelijk niets verbazen als ze er zo aan komt waggelen om warme melk op te zetten.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef Punkman het volgende:
Naomi, je kan weer melk warm gaan maken, Cees is klaar met schoonmaken.![]()
[ afbeelding ]![]()
Nu is Cees morgen de zeurcees,die gaat het morgen wel aan iedereen vertellen.Hij had het moeten laten liggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar dan is hij weer de zeurcees, en ze is sielug, ofzo.![]()
Zo last van de spierziekte. Wat een pijn, wat moeilijk. En ze mist thuis, en Gio, en Gaby. En ze heeft zoveel betekend voor het goede doel, het wordt haar allemaal te veel. En dan Cees te zeuren om iets onbenulligs als een fornuis.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken, zou dan stiekem best wel lollig zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het zou mij werkelijk niets verbazen als ze er zo aan komt waggelen om warme melk op te zetten.![]()
Ik kan je bijna op den briefje geven dat hij nu ook gezeik krijgt, omdat hij haar niet de kans gegeven heeft om het zelf op te ruimen, want dat was ze uiteraard morgen wel van plan.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Om een of andere reden heeft Cees het lef niet. Ik sluit ook niet uit dat hij dan de toorn van alle slangen over zich heen krijgt.FHRITP
Of historischen foto's van Rowrowquote:Op donderdag 17 september 2015 00:05 schreef Inca het volgende:
[..]
wat een drukte daar allemaal porno aan het kijken?![]()
Bjorn en Ben chickies kijken voor Bas.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:05 schreef Inca het volgende:
[..]
wat een drukte daar allemaal porno aan het kijken?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Met een kind hoef je niet meer te werken hè... lekker toeslagen vangen en op je luie kut liggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gabs wil een drugsbaby terwijl Gabs niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen (niets wijst er op dat zij vóór Utopia een gewone baan had).Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
En een snelle streamwissel naar een slapende.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zeker. Dat gaat een half uurtje vermaak opleveren, zeker als ze weer dat fornuis smerig achterlaat.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken, zou dan stiekem best wel lollig zijn.![]()
Ach, keelpijn, daar hebben zoveel mensen nu last van, en die gaan ook niet allemaal in bed liggen zielig te doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Net als toen hij Wim aansprak op zn taak wcs of douches schoonmaken midden in de nacht en Wim doodleuk "De dag is toch nog niet om?"quote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik kan je bijna op den briefje geven dat hij nu ook gezeik krijgt, omdat hij haar niet de kans gegeven heeft om het zelf op te ruimen, want dat was ze uiteraard morgen wel van plan.![]()
![]()
Ik denk dat Cees heel wijs is geweest om dit niet te doen. Het kutkind is in staat om gewoon nee te zeggen en zich om te draaien in bed, of om zelfs kwaad te worden dat hij haar daarvoor wakker heeft gemaakt.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]
GA
en dan kan Cees niets meer zeggen of doen, nu kan hij morgen nog erover mopperen, anders had hij het pleit helemaal verloren en gaat ze gewoon door ....![]()
daar hebben ze gewoon een dagtaak van gemaakt die luie dondersquote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bjorn en Ben chickies kijken voor Bas.![]()
Alsof je met een spierziekte die aangekoekte resten er af krijgt. Je moet dan flink boenen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik kan je bijna op den briefje geven dat hij nu ook gezeik krijgt, omdat hij haar niet de kans gegeven heeft om het zelf op te ruimen, want dat was ze uiteraard morgen wel van plan.![]()
GA.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]
GA
Dat zou mooi zijn, gewoon opvoedkundig aanpakken.
ow,dan doe ik het zeker verkeerdquote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Met een kind hoef je niet meer te werken hè... lekker toeslagen vangen en op je luie kut liggen.![]()
![]()
Ik heb van Gio begrepen dat ze gortdroge zandkut heeft dus genoeg korrel 80 schuurpapier op voorraad.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Alsof je met een spierziekte die aangekoekte resten er af krijgt. Je moet dan flink boenen.FHRITP
Ja ze zijn er maar druk meequote:Op donderdag 17 september 2015 00:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
daar hebben ze gewoon een dagtaak van gemaakt die luie donders![]()
Tis toch wat dat er telkens vers vlees van buiten moet worden aangesleept om er nog wat van te maken met die gozers![]()
Fixed. We zouden het netjes houden he.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Met een kind hoef je niet meer te werken hè... lekker toeslagen vangen en op je luie kut Vagina liggen.![]()
![]()
Maar ze begint vast wel te schreeuwen als hij dit daadwerkelijk zou doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:08 schreef notturna het volgende:
[..]
GA.
Dat zou mooi zijn, gewoon opvoedkundig aanpakken.![]()
![]()
![]()
Ja, schaamteloos was dat. Was 1 uur snachts ofzoquote:Op donderdag 17 september 2015 00:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als toen hij Wim aansprak op zn taak wcs of douches schoonmaken midden in de nacht en Wim doodleuk "De dag is toch nog niet om?"
FHRITP
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Fixed. We zouden het netjes houden he.![]()
![]()
Twinning = boring![]()
Geldt voor de hele groep. Er is dagelijks bezoek van buiten. Een paar dagen op zichzelf aangewezen zijn is er niet meer bij.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ze zijn er maar druk mee![]()
Tis toch wat dat er telkens vers vlees van buiten moet worden aangesleept om er nog wat van te maken met die gozers
Enige positieve is dat er niet zoveel stelletjes meer zijn. Stelletjes slaan het programma dood.![]()
Ja en Wimpie deed het echt niet meer dus was gewoon slap excuusquote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos was dat. Was 1 uur snachts ofzo![]()
Je gaat toch niet de hele dag op je vagina liggen?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Fixed. We zouden het netjes houden he.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is zó moeilijk in combinatie met Utopia.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Fixed. We zouden het netjes houden he.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Naomi zou zeggen: "De week is toch nog niet voorbij?"quote:Op donderdag 17 september 2015 00:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en Wimpie deed het echt niet meer dus was gewoon slap excuus![]()
Ja dat denk ik ook wel, als een speenvarken.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar ze begint vast wel te schreeuwen als hij dit daadwerkelijk zou doen.
dus de dag was net begonnenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos was dat. Was 1 uur snachts ofzo
Ik hoop zo dat Cees en Bas gaan strijden om de titel.quote:
Cees krijgt de proteststemmen en Bas de stemmen van iedereen die hem leuk vindt met beestjes.![]()
Nee op mijn kut, lulquote:Op donderdag 17 september 2015 00:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de hele dag op je vagina liggen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zoek het woord voor die strakke smoel van Cees terwijl hij zo staat te poetsen.. snap je ?
Wie? Hoe noem je dat?Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Cees heel wijs is geweest om dit niet te doen. Het kutkind is in staat om gewoon nee te zeggen en zich om te draaien in bed, of om zelfs kwaad te worden dat hij haar daarvoor wakker heeft gemaakt.
en dan kan Cees niets meer zeggen of doen, nu kan hij morgen nog erover mopperen, anders had hij het pleit helemaal verloren en gaat ze gewoon door ....Cees gaat morgen nog een tig keer zeggen dat hij het fornuis voor haar schoongemaakt heeft.
![]()
Waarom nou alleen streams op zwijgende mensen, terwijl op de vide ze aan het praten en lachen zijn?![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 17 september 2015 00:11 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Het is zó moeilijk in combinatie met Utopia.![]()
Zou mooi zijn als Naomi morgen te horen krijgt dat Gio stage gaat lopen in Australië, ik denk datquote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zo last van de spierziekte. Wat een pijn, wat moeilijk. En ze mist thuis, en Gio, en Gaby. En ze heeft zoveel betekend voor het goede doel, het wordt haar allemaal te veel. En dan Cees te zeuren om iets onbenulligs als een fornuis.
ze dan direkt haar 24uur aan vraagt![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd wat ze deze keer zullen verzinnen mocht Naomi weer een elite-stem krijgen want als ze zo door gaat solliciteert ze daar op zeker weer naar.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Cees en Bas gaan strijden om de titel.
Cees krijgt de proteststemmen en Bas de stemmen van iedereen die hem leuk vindt met beestjes.ja zou mooi zijn,maar onhaalbaar lijkt mij
![]()
verbeten ?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:12 schreef Revoltant het volgende:
Ik zoek het woord voor die strakke smoel van Cees terwijl hij zo staat te poetsen.. snap je ?
Wie? Hoe noem je dat?![]()
En als ze bij Gio is, dan vraagt Gio waarom ze dat heeft gedaan, want ze hebben toch niets.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Naomi morgen te horen krijgt dat Gio stage gaat lopen in Australië, ik denk dat
ze dan direkt haar 24uur aan vraagt![]()
![]()
Ik denk dat de 24-uurs-psycholoog ook tegen haar zal zeggen dat ze geen relatie heeft.![]()
Verbeten?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:12 schreef Revoltant het volgende:
Wie? Hoe noem je dat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OCD?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:12 schreef Revoltant het volgende:
Wie? Hoe noem je dat?![]()
Grimas?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:12 schreef Revoltant het volgende:
Wie? Hoe noem je dat?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hoe moet dat eigenlijk?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de hele dag op je vagina liggen?![]()
![]()
quote:
Dank.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Cees moppert nog even verder over de grote teringbende,de smerige zooi en dat je dat gewoon laat liggen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Eigenlijk geven ze hem zo ook wel erg makkelijk munutie, maar die vind sowieso wel wat te zemelen denk![]()
![]()
cees maakt het fornhuis schoon die Naomi vies heeft gemaakt met melkquote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ja ging er soms ff heftig aan toe in de kamerquote:Op donderdag 17 september 2015 00:15 schreef formule het volgende:
Cees aan de afwas.
Algemene beschouwingen gevolgd,ik ben kapot![]()
![]()
Terwijl hij dat rotkind uit bed had moeten trappen. Maar Cees mompelt net dat ze een beetje ziekjes is, dus dan weet je het wel. Als de melk overkookt, dan slaat de spierziekte toe.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
cees maakt het fornhuis schoon die Naomi vies heeft gemaakt met melk![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Cees: "Ze is een beetje ziekjes dus voordat ze opstaat, dan weet je het wel"![]()
![]()
Zal ze van buiten wel weer te horen krijgen dat Cees gemeen over haar praat![]()
Gelukkig heeft ze net post gehad dus duurt wss nog even![]()
Retorische vraag?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zou Naomi morgen ook dankjewel zeggen tegen Cees?![]()
![]()
Was het eigenlijk wel melk?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
cees maakt het fornhuis schoon die Naomi vies heeft gemaakt met melk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whut bloed aan de paar.zeg ikquote:Op donderdag 17 september 2015 00:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
cees maakt het fornhuis schoon die Naomi vies heeft gemaakt met melk![]()
Ook daar zijn ze er nog steeds niet uit of we een BV zijn of nietquote:Op donderdag 17 september 2015 00:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ging er soms ff heftig aan toe in de kamer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: