SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
wat een 2e nog wel.. echt nodig jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, had hoge schulden.
Het is een man die krap in zijn tijd zit, dan is een 2e horloge een must.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schuldenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegt??![]()
Dan snap ik het van dat horloge..![]()
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij er meer verstand van heeft dan Naomi. Hij gooide er een aantal termen uit, die aangeven dat hij er wel wat van weet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft er niet veel van geleerd zo te zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schulden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wat een 2e nog wel.. echt nodig ja![]()
![]()
dat west ik nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.![]()
Nice.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schulden![]()
LLgetikt, dank voor het openen. Ik zag niet dat ik de laatste post had met deze nieuwe layout.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.En hij mag van Naomi niet aan haar camera komen. Anderen wel, maar Cees niet.
![]()
![]()
Ik was vrij snelquote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
LLgetikt, dank voor het openen. Ik zag niet dat ik de laatste post had met deze nieuwe layout.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Was op zondagochtend,toen sliep jij nog.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
snotjes klonteren ook,blijft het knopje hangenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]En hij mag van Naomi niet aan haar camera komen. Anderen wel, maar Cees niet.
![]()
![]()
bas in zichzelf praten buiten zachtjes '' is ie nou nog steeds bezig '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Over wie heeft Bas het dan ?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef LLgetikt het volgende:
bas in zichzelf praten buiten zachtjes '' is ie nou nog steeds bezig ''![]()
De melk van Naomi is overgekookt, maar ze ruimt het morgen wel op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mooi toch, heb je meteen een hele serie achter elkaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
snotjes klonteren ook,blijft het knopje hangen![]()
![]()
bas '' hij staat daar best wel scary trouwens '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Mooi toch, heb je meteen een hele serie achter elkaar.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: