SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
wat een 2e nog wel.. echt nodig jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, had hoge schulden.
Het is een man die krap in zijn tijd zit, dan is een 2e horloge een must.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schuldenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegt??![]()
Dan snap ik het van dat horloge..![]()
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij er meer verstand van heeft dan Naomi. Hij gooide er een aantal termen uit, die aangeven dat hij er wel wat van weet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft er niet veel van geleerd zo te zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schulden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wat een 2e nog wel.. echt nodig ja![]()
![]()
dat west ik nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.![]()
Nice.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij had hij dat een keer gezegd dat hij er niet mee kon omgaan en dat hij toen weer bij zijn ouders is gaan wonen.Had volgens mij ook schulden![]()
LLgetikt, dank voor het openen. Ik zag niet dat ik de laatste post had met deze nieuwe layout.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was vorige week met de camera bezig,en je kon zien dat hij er plezier in had.En dan echt veel plezier.En hij mag van Naomi niet aan haar camera komen. Anderen wel, maar Cees niet.
![]()
![]()
Ik was vrij snelquote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
LLgetikt, dank voor het openen. Ik zag niet dat ik de laatste post had met deze nieuwe layout.
Was op zondagochtend,toen sliep jij nog.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
snotjes klonteren ook,blijft het knopje hangenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]En hij mag van Naomi niet aan haar camera komen. Anderen wel, maar Cees niet.
![]()
![]()
bas in zichzelf praten buiten zachtjes '' is ie nou nog steeds bezig '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Over wie heeft Bas het dan ?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef LLgetikt het volgende:
bas in zichzelf praten buiten zachtjes '' is ie nou nog steeds bezig ''![]()
De melk van Naomi is overgekookt, maar ze ruimt het morgen wel op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mooi toch, heb je meteen een hele serie achter elkaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
snotjes klonteren ook,blijft het knopje hangen![]()
![]()
bas '' hij staat daar best wel scary trouwens '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Mooi toch, heb je meteen een hele serie achter elkaar.![]()
![]()
![]()
nog nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Inca het volgende:
[..]
is hier al een topic voor? tegeltjes wijsheden?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
De melk van Naomi is overgekookt, maar ze ruimt het morgen wel op.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Ze komt idd uit een kutquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!. Dat is zo
Volgens mij hebben ze ooit 3 cameras gehad daar.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]En hij mag van Naomi niet aan haar camera komen. Anderen wel, maar Cees niet.
![]()
Keuzestress vanavond. Keuze uit stream van chaos bij de Hongaarse grens, de Algemene Beschouwingen en Utopia![]()
![]()
Ja maak er een 1 aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Inca het volgende:
[..]
jammer zijn zoveel leuke langs gekomen
Zou het geen mislukt reageerbuisprojectje zijn?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze komt idd uit een kut. Dat is zo
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
makt nu Ceesquote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
De melk van Naomi is overgekookt, maar ze ruimt het morgen wel op.![]()
UTO / Utopia: Tegeltjeswijshedenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Inca het volgende:
[..]
jammer zijn zoveel leuke langs gekomenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
1 kapot en een met gio mee of met mam noom ?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ooit 3 cameras gehad daar.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Zou het geen mislukt reageerbuisprojectje zijn?![]()
dat is niet aardig
haha'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
van victor?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef rowan634 het volgende:
ik zie hier echt de humor niet van in'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
UTO / Utopia: Tegeltjeswijsheden![]()
![]()
![]()
Twinning = boring![]()
dat mag je hier niet zeggen echt serieus dat kann nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!![]()
Nou, nou Bas maakt er een werk van met het gesleep van de vogelverschrikker.
Bas: Nu komt het leukste, wacht even, is veel te breed, hoe laat ik hem bewegen,![]()
dit is scriptquote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nou, nou Bas maakt er een werk van met het gesleep van de vogelverschrikker.
Bas: Nu komt het leukste, wacht even,
duidelijk
dom en flauw'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hoeft nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze komt idd uit een kut. Dat is zo
![]()
![]()
op fok mag je alles zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag je hier niet zeggen echt serieus dat kann niet![]()
Twinning = boring![]()
Keizersnede is ook nog een mogelijkheid...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat verwende kreng is gewend dat anderen het wel opknappen. Want verwend nest door ouders en "spierziekte" natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Wel ja joh, en anders de dag dáárna. Wat kan jou het allemaal rotten. Kutkind!![]()
![]()
ja ze heeft aardige flappersquote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
komt uit de bloemkool,ze heeft bloemkool oren![]()
Sorry, ik dacht dat dat wel mocht. De waarheid mag weer eens niet verteld worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag je hier niet zeggen echt serieus dat kann nietConscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Ik hou het anale ei van satan ook nog open als optie.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Keizersnede is ook nog een mogelijkheid...FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Damn.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hou het anale ei van satan ook nog open als optie.![]()
![]()
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
laat het van je afglijden,als water van vleugelsquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat kann echt niet deze uitspraak![]()
![]()
Of lekker naar je bed toe.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Keuzestress vanavond. Keuze uit stream van chaos bij de Hongaarse grens, de Algemene Beschouwingen en Utopia![]()
Gina mag 150 euro kado kopen van Mark, 10% en dus 1500 euro verdiend? Of 3000, onee Mark hoeft zeker niks, en de investeringen gaan er zeker niet af, gaat weer nergens over.
Snap wel dat Rob het raar vind. Maja moeten ze maar goeie afspraken maken en dat lukt na 21 maanden nog steeds niet![]()
![]()
doe normal hier en niet deze grof woorden dat kann nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat dat wel mocht. De waarheid mag weer eens niet verteld worden.![]()
Ik vind dat we hier nog mild zijn over Naomi. Het scheelt dat ze nu niet gilt op de streams. Maar het is echt een vreselijk kind, die aan alle kanten wordt beschermd door de regie en een vreselijk slechte ambassadeur is voor mensen die echt een spierziekte hebben.![]()
zeg maf cees doe jij ook ff normaalquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe normal hier en niet deze grof woorden dat kann nietTwinning = boring![]()
Dat is een hele mooie.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
laat het van je afglijden,als water van vleugels
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die optie komt er nu onderhand ook bij jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of lekker naar je bed toe.![]()
![]()
Dan zet je gewoon een TR. Maar kan je nu al zeggen dat het prima mag.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe normal hier en niet deze grof woorden dat kann nietFHRITP
Cloacakind?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hou het anale ei van satan ook nog open als optie.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
allemaal weer post over mario
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
En daar gaan we weer.
is gewoon om gina zoet te houden, zo doorzichtig.. liefde kopenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Urb het volgende:
Gina mag 150 euro kado kopen van Mark, 10% en dus 1500 euro verdiend? Of 3000, onee Mark hoeft zeker niks, en de investeringen gaan er zeker niet af, gaat weer nergens over.
Snap wel dat Rob het raar vind. Maja moeten ze maar goeie afspraken maken en dat lukt na 21 maanden nog steeds niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat is de enige reden waarom zij met Marrek is,hebben hebben.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Urb het volgende:
Snap wel dat Rob het raar vind. Maja moeten ze maar goeie afspraken maken en dat lukt na 21 maanden nog steeds niet
Uitgekookte tante![]()
![]()
is cees al boven,nog geen kaartje gezienquote:Op woensdag 16 september 2015 23:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan zet je gewoon een TT. Maar kan je nu al zeggen dat het prima mag.![]()
![]()
3000 euro met de B&B?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Urb het volgende:
Snap wel dat Rob het raar vind. Maja moeten ze maar goeie afspraken maken en dat lukt na 21 maanden nog steeds niet![]()
![]()
Ze kunnen afspraken maken wat ze willen, het gaat er vooral om dat er aan gehouden wordt.![]()
![]()
Stefanie zei het net al, Gina is cadeautjes aan het uitzoeken en met toestemming van Mark.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Urb het volgende:
Que?!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
is cees al boven,nog geen kaartje gezienFHRITP
Ondankbaarder als Gina zul je ze niet vinden. Ook al geeft Mark haar 500 euro, binnen een uur is ze dat al vergetenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is gewoon om gina zoet te houden, zo doorzichtig.. liefde kopen![]()
![]()
De febo leek het er wellicht niet mee eens begreep ik na haar uitroep "Hey waarom word ik nu weggeklikt ik was wat aan het uitzoeken"quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Stefanie zei het net al, Gina is cadeautjes aan het uitzoeken en met toestemming van Mark.![]()
![]()
heeft me net geapt zat niks meerquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
is cees al boven,nog geen kaartje gezien![]()
Twinning = boring![]()
Rob zei ook: Weet je wat jij moet kopen? Ruggengraat!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is gewoon om gina zoet te houden, zo doorzichtig.. liefde kopenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze is niet eens echt met Mark. Ze houdt van alle kanten afstand. Alleen om een of andere manier denkt onze patatpoot van wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat is de enige reden waarom zij met Marrek is,hebben hebben.
Uitgekookte tante![]()
goeiequote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rob zei ook: Weet je wat jij moet kopen? Ruggengraat!
Twinning = boring![]()
Ergste wat ze haar aan kunnen doen. In het diepe met dat kutkind en op d'r bek laten gaan, anders blijft ze zwakzinnig.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik vind dat we hier nog mild zijn over Naomi. Het scheelt dat ze nu niet gilt op de streams. Maar het is echt een vreselijk kind, die aan alle kanten wordt beschermd door de regie en een vreselijk slechte ambassadeur is voor mensen die echt een spierziekte hebben.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
precies en zodra ze dronken is vertelt ze wat ze '' echt '' van mark vind..quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ondankbaarder als Gina zul je ze niet vinden. Ook al geeft Mark haar 500 euro, binnen een uur is ze dat al vergeten
te sneu'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rob zei ook: Weet je wat jij moet kopen? Ruggengraat!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Ergste wat ze haar aan kunnen doen. In het diepe met dat kutkind en op d'r bek laten gaan, anders blijft ze zwakzinnig.![]()
![]()
Twinning = boring![]()
ze denkt dat ie homo is, heeft ze een x gezegt.. zo praat je toch niet over je zogenaamde liefde en uberhaupt als je dat denkt.. in zo'n omgeving.. hou je dat voor jezelf tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze is niet eens echt met Mark. Ze houdt van alle kanten afstand. Alleen om een of andere manier denkt onze patatpoot van wel.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En Jan Lul Mark laat zich ook gewoon zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
precies en zodra ze dronken is vertelt ze wat ze '' echt '' van mark vind..
te sneu
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: