Het ergste is dat ze niet-moslims niet als gelijken zien.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die mensen zijn opgevoed in een totaal andere wereld.
Die slaan echt niet opeens om zodra ze hier zijn..
Flink met de lange lat erover.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mooi, veel migranten trekken niet weg bij de Hongaarse grens omdat ze dezelfde situatie verwachten bij Slovenie. Over een paar dagen zal dus wel doordringen dat Duitsland het niet gaat worden.
Ook hebben de migranten bij de Hongaarse grens een nieuwe bestorming aangekondigd.
-------------------------------------
Een grote groep migranten is niet van plan andere oorden op te zoeken. 'Wij blijven hier,' zegt Alaa uit Mosul. 'Onze vrienden zijn aan de andere kant gearresteerd door de Hongaarse politie.'
'Wij geven niet op. Morgen gaan we ze weer bestormen, we kunnen die varkens wel hebben,' zegt hij nadat hij Arabische verwensingen richting de agenten schreeuwt. 'Na (de Syrische president) Assad zijn we een nieuwe dictator tegengekomen, die fascist van een Orban,' zegt een ander.
Dus, binnenkort kunnen we schietende Hongaren aanschouwen.
Die gaan hier aan de vrouwen zitten, zoals Wilders zei. Testosteronbommen die de meisjes en vrouwen van Nederland in gevaar brengen.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die mensen zijn opgevoed in een totaal andere wereld.
Die slaan echt niet opeens om zodra ze hier zijn..
Praat jij wel eens met moslims?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze niet-moslims niet als gelijken zien.
Maar toch gezellig Europa in willenquote:Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mooi, veel migranten trekken niet weg bij de Hongaarse grens omdat ze dezelfde situatie verwachten bij Slovenie. Over een paar dagen zal dus wel doordringen dat Duitsland het niet gaat worden.
Ook hebben de migranten bij de Hongaarse grens een nieuwe bestorming aangekondigd.
Een grote groep migranten is niet van plan andere oorden op te zoeken. 'Wij blijven hier,' zegt Alaa uit Mosul. 'Onze vrienden zijn aan de andere kant gearresteerd door de Hongaarse politie.'
'Wij geven niet op. Morgen gaan we ze weer bestormen, we kunnen die varkens wel hebben,' zegt hij nadat hij Arabische verwensingen richting de agenten schreeuwt. 'Na (de Syrische president) Assad zijn we een nieuwe dictator tegengekomen, die fascist van een Orban,' zegt een ander.
Ik wekelijks, vanwaar de vraag?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Praat jij wel eens met moslims?
Ze wonen graag tussen de varkens, blijkbaar.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar toch gezellig Europa in willen
Dus, binnenkort kunnen we schietende Hongaren verwachten.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar toch gezellig Europa in willen
In mijn ervaring zijn het gewoon normale mensen, zoals jij en ik. Word door hen niet onheus bejegend en heb ook niet idee dat zij mij minder vinden.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Klassiekliberaal het volgende:
[..]
Ik wekelijks, vanwaar de vraag?
Het is toch wel de oorzaak waarom wij geen maatregelen nemen zoals Duitsland.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is het probleem inderdaad, nu je het zegtZonder SP en D66 had dit nooit plaatsgevonden. Of zonder kiezers van deze partijen. Ze hebben nu maar liefst samen 25 zetels in de tweede kamer
De meeste moslims en moslima,s waarmee ik spreek zijn erg sympathiek. Het punt is alleen wel dat ze andere moslims echt als broeders zien en ze het dus lastig vinden om groeperen als Al Nusra te veroordelen.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn het gewoon normale mensen, zoals jij en ik. Word door hen niet onheus bejegend en heb ook niet idee dat zij mij minder vinden.
Als de migranten weer een gerichte aanval gaan uitvoeren op de grens inclusief het gooien van stenen en andere voorwerpen hebben de Hongaren wat dat betreft mijn zegen.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dat hebben ze van mij al bij de vrouwenverkrachters, meteen maar een nekschot. Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Als de migranten weer een gerichte aanval gaan uitvoeren op de grens inclusief het gooien van stenen en andere voorwerpen hebben de Hongaren wat dat betreft mijn zegen.
Mijne ook. Ik vraag me echter wel af dat áls dat gebeurd (en ik denk dat dat niet meer heel lang op zich laat wachten), hoe de rest van Europa daar op gaat reageren.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Als de migranten weer een gerichte aanval gaan uitvoeren op de grens inclusief het gooien van stenen en andere voorwerpen hebben de Hongaren wat dat betreft mijn zegen.
Het is toch absurd dat moslims vluchten naar christelijke landen?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze niet-moslims niet als gelijken zien.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)egen-Trezeguet.dhtmlquote:Op donderdag 17 september 2015 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn het gewoon normale mensen, zoals jij en ik. Word door hen niet onheus bejegend en heb ook niet idee dat zij mij minder vinden.
Ehhhh dat komt door de mensen die op die 2 partijen hebben gestemd, die samen slechts 16,7% van de tweede kamer vormen en die niet regeren?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is toch wel de oorzaak waarom wij geen maatregelen nemen zoals Duitsland.
Tel daar pvda en GL bij op die er hetzelfde over denken.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh dat komt door de mensen die op die 2 partijen hebben gestemd, die samen slechts 16,7% van de tweede kamer vormen en die niet regeren?
Ohja, dan is het inderdaad de schuld van SP en D66 kiezers.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tel daar pvda en GL bij op die er hetzelfde over denken.
Dus vanwege dat artikel moet ik mijn eigen ervaringen met moslims negeren en concluderen dat het allemaal lijers zijn?quote:Op donderdag 17 september 2015 12:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)egen-Trezeguet.dhtml
ah, neen?
Op twitter wordt op dit moment ook gemeld dat Slovenië zijn grenzen zou hebben gesloten en dit bij de EU heeft gemeld. Maar kan dat nog niet bevestigd vinden?quote:Europese landen voeren grenscontroles verder op
Asielzoekers worden tegengehouden op de Servisch-Hongaarse grens ANP
Verschillende landen in Europa hebben vandaag de controle bij hun grenzen verder opgevoerd. Zo heeft Duitsland aangekondigd meer te gaan controleren bij de grens met Tsjechië. De politie wil zo mensenhandelaren stoppen.
De Tsjechische premier Sobotka noemt de extra controles een tijdelijke reactie op een "eindeloze" vluchtelingencrisis.
Bulgaarse militairen
Bulgarije stuurt extra militairen naar de grens met Turkije, om een grote toestroom van vluchtelingen te voorkomen. Veel buurlanden hebben daar de afgelopen tijd mee te maken, en de minister van Defensie vreest dat vluchtelingen in de toekomst via Bulgarije gaan reizen. "Daarom staan we alvast klaar."
Het gaat nu nog om tientallen militairen, maar dat kunnen er duizend worden, mocht dat nodig zijn. Bulgarije is lid van de Europese Unie, maar niet van het Schengengebied, waar normaal gesproken geen grenscontroles gehouden worden.
Nu Hongarije de grens met Servië heeft afgesloten, trekken steeds meer migranten naar de grens met Kroatië. De afgelopen dagen zijn meer dan 5000 migranten die grens gepasseerd. Ze proberen via andere routes naar West-Europa te komen.
Neen, zei ik dat dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus vanwege dat artikel moet ik mijn eigen ervaringen met moslims negeren en concluderen dat het allemaal lijers zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |