abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156161943
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is op dit moment wel ons probleem.
Het probleem van Nederland is dat we alles als ons probleem zien. De echte problemen van Nederland lijken ondergeschikt aan de probleem van andere landen. Nederland moet zich eens gaan bemoeien met z'n eigen problemen!!
pi_156162009
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is op dit moment wel ons probleem.
Nee het is niet mijn probleem schuif dit probleem niet af op de samenleving van Nederland
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 07:57:58 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156162173
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 02:35 schreef Oom_Agent het volgende:

Als er enige twijfel is wordt je de toegang tot NL ontzegd en uitgezet naar het ' Schengenland' waar je je voor het eerst hebt bevonden of uitgezet naar het land van herkomst. Dit uitzetten is allemaal wel leuk en aardig beschreven in de internationale wetten maar schijnt niet correct uitgevoerd te kunnen worden door tegenwerking van de desbetreffende landen (we kennen die persoon niet of willen we niet kennen) plus het uitstel van de uitzetting i.v.m. de nog steeds heersende onveiligheid in het land van herkomst. (zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen)

De Dienst Terugkeer en Vertrek doet er alles aan om een geen 'rechtmatigverblijver' te verwijderen uit ons land. Maar het is dweilen met de kraan open zoals nu. Dan kan je niet anders dan deze mensen opvangen gezien je ze niet 1,2,3, terug kunt sturen. Op straat, in het portiek of op het station rondhangen is het laatste wat je wilt.
Als ik ooit een perfecte reden heb gezien om die mensen het land niet in te laten, is het deze.
pi_156162255
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 07:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als ik ooit een perfecte reden heb gezien om die mensen het land niet in te laten, is het deze.
Dat kan alleen voor 100% als je echte vluchtelingen ook niet meer toelaat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 08:40:53 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156162586
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat kan alleen voor 100% als je echte vluchtelingen ook niet meer toelaat.
Wanneer Dublin niet correct wordt nageleefd waardoor je effectief met elke vreemdeling blijft zitten die ooit je grens overgekomen is, is dat wat mij betreft dan maar de consequentie. De vluchtelingenstroom van de laatste decennia is onhoudbaar. En het gaat steeds sneller.
pi_156162699
Het is kiezen tussen realiteitszin en onmogelijk idealisme.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156163123
Denk ook aan het feit dat vele landen afhankelijk zijn van vrij verkeer op basis van import/export... Grenscontroles bemoeilijken dit en zijn sowieso nefast.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_156163135
Trouwens, vraagt Google nu echt om te doneren en verdubbelen zij dit bedrag? Of is dit een soort scam?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_156163608
Het probleem is dat we in Nederland nu een grote massa hebben die D66 en SP stemt. En iedereen weet wat die partijen willen: zo veel mogelijk vluchtelingen toelaten totdat de boel echt helemaal vastloopt. Ik denk dat dat het criteria is en niet: 'hoeveel zullen we er maximaal toelaten.' Deze partijen hebben verder geen visie dan: toelaten totdat het water ons aan de lippen staat en dan zetten we nog een tandje bij. En dan gaan we eerst praten en overleggen - emmer allang overgestroomd - en dan gaan we voorzichtig maatregelen nemen.
pi_156163705
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Trouwens, vraagt Google nu echt om te doneren en verdubbelen zij dit bedrag? Of is dit een soort scam?
Eh waarom zou Google je scammen?
pi_156163769
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:54 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Eh waarom zou Google je scammen?
Geen idee, vind het vreemd dat dit er zo plots opstaat.
pi_156163772
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is kiezen tussen realiteitszin en onmogelijk idealisme.
Dom idealisme is als gif voor de geest. Nuchter rationalisme is als medicijn voor het gezonde verstand.
pi_156163793
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:58 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Geen idee, vind het vreemd dat dit er zo plots opstaat.
Hadden ze het er eerst half op moeten zetten? Het staat op de hoofdpagina van Google, dat is echt geen scam.
pi_156163874
Hoe zou het nou zitten met asielzoekers die een woning willen? Krijgen zij meteen een huis, een urgentieverklaring of moeten ze net als Nederlanders zich eerst inschrijven bij een woningstichting?
pi_156164423
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:04 schreef Mylene het volgende:
Hoe zou het nou zitten met asielzoekers die een woning willen? Krijgen zij meteen een huis, een urgentieverklaring of moeten ze net als Nederlanders zich eerst inschrijven bij een woningstichting?
De vraag stellen is hem beantwoorden. De overheid redeneert dat Nederlandse jongeren wel een paar jaar langer bij hun ouders kunnen wonen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156164689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:04 schreef Mylene het volgende:
Ze krijgen alles in de schoot geworpen. Ze hoeven niet zelf te zoeken en één alleenstaande mannelijke asielzoeker= 1 huis.

Ik ben benieuwd hoelang de wachtlijst ondertussen is geworden. In Januari moesten ze 8 maanden wachten op een woning. Nu 2 jaar?
pi_156164709
Hungary detains 29 asylum seekers including ‘identified terrorist’ in border clash

http://www.rt.com/news/315585-hungary-detains-refugees-terrorist/
pi_156165177
AFP twitterde op donderdag 17-09-2015 om 10:10:09 #BREAKING Bulgaria to deploy up to 1,000 troops at Turkish border: official reageer retweet
Say what?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 11:15:24 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156165249
Dus je vlucht voor oorlog en geweld....

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)achting-in-azc.dhtml
pi_156165438
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:

Voldemort Torenstra neemt ze zo in huis.

Vieze racist ben je.
pi_156165545
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:48 schreef Loekie1 het volgende:
Het probleem is dat we in Nederland nu een grote massa hebben die D66 en SP stemt. En iedereen weet wat die partijen willen: zo veel mogelijk vluchtelingen toelaten totdat de boel echt helemaal vastloopt. Ik denk dat dat het criteria is en niet: 'hoeveel zullen we er maximaal toelaten.' Deze partijen hebben verder geen visie dan: toelaten totdat het water ons aan de lippen staat en dan zetten we nog een tandje bij. En dan gaan we eerst praten en overleggen - emmer allang overgestroomd - en dan gaan we voorzichtig maatregelen nemen.
Dit is het probleem inderdaad, nu je het zegt _O_ Zonder SP en D66 had dit nooit plaatsgevonden. Of zonder kiezers van deze partijen. Ze hebben nu maar liefst samen 25 zetels in de tweede kamer :D
pi_156165601
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dit is het probleem inderdaad, nu je het zegt _O_ Zonder SP en D66 had dit nooit plaatsgevonden. Of zonder kiezers van deze partijen. Ze hebben nu maar liefst samen 25 zetels in de tweede kamer :D
Zijlstra is zielsgelukkig met dat soort kiezers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156165772
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:

Wat verwacht je? Naast dat er uiteraard fatsoenlijke mensen tussen zitten, importeer je voornamelijk barbaren
pi_156165820
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:48 schreef Loekie1 het volgende:
Zelfs 49% van de D66'ers wil weer grenscontroles. De partijen leven in een alternatieve realiteit.
pi_156165836
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat verwacht je? Naast dat er uiteraard fatsoenlijke mensen tussen zitten, importeer je voornamelijk barbaren
Die mensen zijn opgevoed in een totaal andere wereld.
Die slaan echt niet opeens om zodra ze hier zijn..
pi_156165849
Mooi, veel migranten trekken niet weg bij de Hongaarse grens omdat ze dezelfde situatie verwachten bij Slovenie. Over een paar dagen zal dus wel doordringen dat Duitsland het niet gaat worden.

Ook hebben de migranten bij de Hongaarse grens een nieuwe bestorming aangekondigd.

-------------------------------------

Een grote groep migranten is niet van plan andere oorden op te zoeken. 'Wij blijven hier,' zegt Alaa uit Mosul. 'Onze vrienden zijn aan de andere kant gearresteerd door de Hongaarse politie.'

'Wij geven niet op. Morgen gaan we ze weer bestormen, we kunnen die varkens wel hebben,' zegt hij nadat hij Arabische verwensingen richting de agenten schreeuwt. 'Na (de Syrische president) Assad zijn we een nieuwe dictator tegengekomen, die fascist van een Orban,' zegt een ander.

Dus, binnenkort kunnen we schietende Hongaren aanschouwen.
Niet Fokken met mij.
pi_156165875
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het ergste is dat ze niet-moslims niet als gelijken zien.
pi_156165891
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mooi, veel migranten trekken niet weg bij de Hongaarse grens omdat ze dezelfde situatie verwachten bij Slovenie. Over een paar dagen zal dus wel doordringen dat Duitsland het niet gaat worden.

Ook hebben de migranten bij de Hongaarse grens een nieuwe bestorming aangekondigd.

Een grote groep migranten is niet van plan andere oorden op te zoeken. 'Wij blijven hier,' zegt Alaa uit Mosul. 'Onze vrienden zijn aan de andere kant gearresteerd door de Hongaarse politie.'

'Wij geven niet op. Morgen gaan we ze weer bestormen, we kunnen die varkens wel hebben,' zegt hij nadat hij Arabische verwensingen richting de agenten schreeuwt. 'Na (de Syrische president) Assad zijn we een nieuwe dictator tegengekomen, die fascist van een Orban,' zegt een ander.

Flink met de lange lat erover.
pi_156165894
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die gaan hier aan de vrouwen zitten, zoals Wilders zei. Testosteronbommen die de meisjes en vrouwen van Nederland in gevaar brengen.
Niet Fokken met mij.
pi_156165903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Praat jij wel eens met moslims?
pi_156166023
Ik kwam gisteren op internet een bericht tegen over dat Syrië al sinds 1800 steeds vluchtelingen opvangt uit verschillende landen en dat het belachelijk is dat het andersom niet gebeurt.

Nou, en dat opvangen van al die verschillende mensen heeft lekker goed uitgepakt voor Syrië. _O-
  donderdag 17 september 2015 @ 11:52:01 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156166076
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

Maar toch gezellig Europa in willen :')
pi_156166101
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Praat jij wel eens met moslims?
Ik wekelijks, vanwaar de vraag?
pi_156166112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ze wonen graag tussen de varkens, blijkbaar.
pi_156166146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dus, binnenkort kunnen we schietende Hongaren verwachten.

Insha'Allah
pi_156166232
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Klassiekliberaal het volgende:

[..]

Ik wekelijks, vanwaar de vraag?
In mijn ervaring zijn het gewoon normale mensen, zoals jij en ik. Word door hen niet onheus bejegend en heb ook niet idee dat zij mij minder vinden.
pi_156166278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is toch wel de oorzaak waarom wij geen maatregelen nemen zoals Duitsland.
pi_156166308
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In mijn ervaring zijn het gewoon normale mensen, zoals jij en ik. Word door hen niet onheus bejegend en heb ook niet idee dat zij mij minder vinden.
De meeste moslims en moslima,s waarmee ik spreek zijn erg sympathiek. Het punt is alleen wel dat ze andere moslims echt als broeders zien en ze het dus lastig vinden om groeperen als Al Nusra te veroordelen.

Het veroordelen van IS gaat nog net, maar daar doen ze dan gewoon takfir op.
  donderdag 17 september 2015 @ 12:05:51 #89
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_156166505
quote:

Als de migranten weer een gerichte aanval gaan uitvoeren op de grens inclusief het gooien van stenen en andere voorwerpen hebben de Hongaren wat dat betreft mijn zegen.
  donderdag 17 september 2015 @ 12:09:47 #90
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_156166596
Behoorlijk warm daar trouwens aan de Servisch-Hongaarse grens vandaag; zonnig en boven de 30 graden. Wat offtopic zou je zeggen, maar kan van invloed zijn op gedrag v/d migrantenmassa daar.
pi_156166632
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Als de migranten weer een gerichte aanval gaan uitvoeren op de grens inclusief het gooien van stenen en andere voorwerpen hebben de Hongaren wat dat betreft mijn zegen.
Dat hebben ze van mij al bij de vrouwenverkrachters, meteen maar een nekschot. Opgeruimd staat netjes.
Racist
pi_156166754
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Mijne ook. Ik vraag me echter wel af dat áls dat gebeurd (en ik denk dat dat niet meer heel lang op zich laat wachten), hoe de rest van Europa daar op gaat reageren.

Hongarije staat in het volste recht om dat te doen, maar ik denk dat Brussel op zn achterste poten staat mocht Hongarije overgaan tot dat soort acties.

En wat dan verdere consequenties gaan zijn zou ik niet weten, maar het is compleet en volslagen idioot dat de EU weigert haar grenzen te bewaken }:| :(

Tevens wil ik nog even alle politici bedanken die ons de EU ingesleept hebben, tegen de wil van de meerderheid van de bevolking in :r

Dat maakt het nu allemaal veel lastiger om een oplossing te vinden voor ons eigen land.

}:| :( :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156166784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is toch absurd dat moslims vluchten naar christelijke landen?
De religies zijn geen gelijken van elkaar, dus kan je de mensen en hun opvattingen toch moeilijk als gelijk beschouwen?
pi_156166811
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

http://www.hln.be/hln/nl/(...)egen-Trezeguet.dhtml

ah, neen?
pi_156166930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het is toch wel de oorzaak waarom wij geen maatregelen nemen zoals Duitsland.
Ehhhh dat komt door de mensen die op die 2 partijen hebben gestemd, die samen slechts 16,7% van de tweede kamer vormen en die niet regeren?
pi_156166991
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ehhhh dat komt door de mensen die op die 2 partijen hebben gestemd, die samen slechts 16,7% van de tweede kamer vormen en die niet regeren?
Tel daar pvda en GL bij op die er hetzelfde over denken.
pi_156167039
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:24 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Tel daar pvda en GL bij op die er hetzelfde over denken.
Ohja, dan is het inderdaad de schuld van SP en D66 kiezers.
pi_156167101
quote:
Dus vanwege dat artikel moet ik mijn eigen ervaringen met moslims negeren en concluderen dat het allemaal lijers zijn?
pi_156167240
quote:
Europese landen voeren grenscontroles verder op

Asielzoekers worden tegengehouden op de Servisch-Hongaarse grens ANP
Verschillende landen in Europa hebben vandaag de controle bij hun grenzen verder opgevoerd. Zo heeft Duitsland aangekondigd meer te gaan controleren bij de grens met Tsjechië. De politie wil zo mensenhandelaren stoppen.

De Tsjechische premier Sobotka noemt de extra controles een tijdelijke reactie op een "eindeloze" vluchtelingencrisis.

Bulgaarse militairen

Bulgarije stuurt extra militairen naar de grens met Turkije, om een grote toestroom van vluchtelingen te voorkomen. Veel buurlanden hebben daar de afgelopen tijd mee te maken, en de minister van Defensie vreest dat vluchtelingen in de toekomst via Bulgarije gaan reizen. "Daarom staan we alvast klaar."

Het gaat nu nog om tientallen militairen, maar dat kunnen er duizend worden, mocht dat nodig zijn. Bulgarije is lid van de Europese Unie, maar niet van het Schengengebied, waar normaal gesproken geen grenscontroles gehouden worden.

Nu Hongarije de grens met Servië heeft afgesloten, trekken steeds meer migranten naar de grens met Kroatië. De afgelopen dagen zijn meer dan 5000 migranten die grens gepasseerd. Ze proberen via andere routes naar West-Europa te komen.
Op twitter wordt op dit moment ook gemeld dat Slovenië zijn grenzen zou hebben gesloten en dit bij de EU heeft gemeld. Maar kan dat nog niet bevestigd vinden?
pi_156167247
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus vanwege dat artikel moet ik mijn eigen ervaringen met moslims negeren en concluderen dat het allemaal lijers zijn?
Neen, zei ik dat dan?
Ik geef je gewoon een voorbeeld. Het was niet direct op jou bedoeld, maar ik dacht dat dat duidelijk was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')